Millä mä saan piiskattua itseni tänään jumppaan?

Vierailija

Yyyh. Kyllähän se hyvää tekisi, mutta lihan siirtäminen sinne ja se itsensä vimmainen liikuttelu, yyh. Sateista, märkää, pimeää, yyh.

Kommentit (13)

Vierailija

Voi kun vaihtaisin mielelläni paikkaa kanssasi! Käsi paketissa, saikkua 5 viikkoa. Missään asennossa ei ole hyvä, särkee ja turvottaa. Ei saa juosta, ei jumpata, ei saunoa. Olen todella kateellinen sinulle, joka voit tehdä mitä vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No minkäslaista välinettä sulla siellä on?

:D No mitä nyt perus dominointivälineitä, ihan nahkaraippaa ja sellasii.

Vierailija

Sulla on jumpan jälkeen aivan varmasti parempi olo kuin ennen sitä:) Tsemppiä!

Nimim. mäkin aion mennä tunnin päästä enkä malta oottaa!

Vierailija

Ei siitä ole mitään hyötyä. Mene salille mielummin ja treenaa kunnon painoilla.Tai no mielenvirkistystä jumppa on, mutta ei kunnon kannalta hyötyä.

T: Salilla kävijä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkäslaista välinettä sulla siellä on?

:D No mitä nyt perus dominointivälineitä, ihan nahkaraippaa ja sellasii.

Joo-o. Jos on semmonen monihaarainen nahkapiiska, niin sillähän se onnistuu itsekin varmaan. Ratsupiiskalla on ehkä vaikeampi, jos pakaroihin haluaa. Tai voithan sä kyllä ihan vaikka kädellä läiskiä persausta. Olisko siellä joku auttamassa? Vois olla helpompi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siitä ole mitään hyötyä. Mene salille mielummin ja treenaa kunnon painoilla.Tai no mielenvirkistystä jumppa on, mutta ei kunnon kannalta hyötyä.

T: Salilla kävijä

On siitä hyötyä paljonkin, mulle tosiaan riittää jumpat, sillä olen sen verran atleettinen perusrakenteeltani että ei tarvitse alkaa ähkimään missään salilla. Ja kun en halua, en halua mitään lihasmassoja enempää, saan kyllä tuollakin riittävät tulokset ja ehdottomasti haluan säilyä naisellisen muotoisena. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat