Mitä köyhä yh voisi hankkia uudelle miesystävälle lahjaksi?

Vierailija

Varakas mies ja nooh, en itse nyt rahoissa kylve ja mies on sanonut, että hän ei halua mitään. Mutta silti aikoo minulle ostaa lahjan. Niin taatusti ostan itsekin hänelle, mutta mitä.. Hitsi, kun miehelle on vaikeaa ylipäänsä ostaa jotain. Ei lue, ei harrasta oikein mitään. Että hyvät vinkit kehiin, kiitos etukäteen. Noin 100 egeä korkeintaan voin lahjaan laittaa.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

En tiedä mutta muista vaikka saisitkin tuon varakkaan miehen nalkkiin ja pääsisit hänen kanssa naimisiin, ei lapsesi ikinä peri hänen rahojaan.

Vierailija

Kirjoita johonkin paperille "Tällä lahjakortilla saat peppupanon" sillä ei se oo kiva panna pimppiä, jonka toisen miehen vauva on ventttänyt väljäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kirjoita johonkin paperille "Tällä lahjakortilla saat peppupanon" sillä ei se oo kiva panna pimppiä, jonka toisen miehen vauva on ventttänyt väljäksi.

Vierailija

No mutta, mutta... mikäs täällä palstailijoita riivaa, mistä moiset ikävät kommentit. Ei tule tällä ikää enää lisää elätettäviä, joten kondomit lahjana pois suljettuja. Ja lapseni ei tarvitse periä tätä miestä, koska en ole menossa naimisiin enkä yhteenkään tässä vaiheessa muuttamassa. Eikä ole muuten väljät paikat, kun on sektio tehty.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vierailija

Et ole köyhä yh, jos pystyt laittamaan 100 e yhteen lahjaan. Oikeasti köyhä pystyy venymään vain lasten lahjaostoksiin, niihinkin kymppi tai kaksi on kovan säästämisen takana.

Vierailija

Et sä kyllä köyhä ole, jos vasta tapaamallesi miehelle on varaa satanen yhteen lahjaan laittaa. Ei mulla ole varaa edes perheeni jäseniä noin arvokkailla lahjoilla muistaa enkä silti pidä itseäni kovin köyhänä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat