Mitä köyhä yh voisi hankkia uudelle miesystävälle lahjaksi?
Varakas mies ja nooh, en itse nyt rahoissa kylve ja mies on sanonut, että hän ei halua mitään. Mutta silti aikoo minulle ostaa lahjan. Niin taatusti ostan itsekin hänelle, mutta mitä.. Hitsi, kun miehelle on vaikeaa ylipäänsä ostaa jotain. Ei lue, ei harrasta oikein mitään. Että hyvät vinkit kehiin, kiitos etukäteen. Noin 100 egeä korkeintaan voin lahjaan laittaa.
Kommentit (28)
En tiedä mutta muista vaikka saisitkin tuon varakkaan miehen nalkkiin ja pääsisit hänen kanssa naimisiin, ei lapsesi ikinä peri hänen rahojaan.
Kirjoita johonkin paperille "Tällä lahjakortilla saat peppupanon" sillä ei se oo kiva panna pimppiä, jonka toisen miehen vauva on ventttänyt väljäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita johonkin paperille "Tällä lahjakortilla saat peppupanon" sillä ei se oo kiva panna pimppiä, jonka toisen miehen vauva on ventttänyt väljäksi.
No mutta, mutta... mikäs täällä palstailijoita riivaa, mistä moiset ikävät kommentit. Ei tule tällä ikää enää lisää elätettäviä, joten kondomit lahjana pois suljettuja. Ja lapseni ei tarvitse periä tätä miestä, koska en ole menossa naimisiin enkä yhteenkään tässä vaiheessa muuttamassa. Eikä ole muuten väljät paikat, kun on sektio tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole köyhä yh, jos pystyt laittamaan 100 e yhteen lahjaan. Oikeasti köyhä pystyy venymään vain lasten lahjaostoksiin, niihinkin kymppi tai kaksi on kovan säästämisen takana.
No neulo vaikka sukat tai kynsikkäät.
Pientä humblebraggingia... Köyhä yh löytänyt varakkaan miehen.
Et sä kyllä köyhä ole, jos vasta tapaamallesi miehelle on varaa satanen yhteen lahjaan laittaa. Ei mulla ole varaa edes perheeni jäseniä noin arvokkailla lahjoilla muistaa enkä silti pidä itseäni kovin köyhänä.
Vaikkapa käsineet ja kaulahuivi tai pipo.
Ihan ohiksena; ompas hienoja vastauksia tullut. Yhko ei saisi tapailla enää miehiä vai? Ainakaan eri tulotasolta kuin itse on? Hahahahahah
Ap, 100 e saa jo aika paljon, pitääkö mies elektroniikasta, entä joku parranajosysteemi tai tuoksu yms? Jollei keksi muuta, niin voisihan tehdä vaikka jonkun herkkukorin, mihin voisi laittaa vaikka myös esim "lahjakortteja" mistä joku jo aikaisemmin puhui. Ei tosin persettä, vaan esim hierontaa yms...
Ap ei kyllä tiennyt kerskailevansa, mutta jokainenhan vastaanottaa sanotut ja luetut asiat niin kuin haluaa. Lukee vaikka sieltä rivien välistä, kun ei muutakaan keksi.. ;)
Jotain tosi köyhää, että mies varmasti näkee ettei sinulla ole varaa parempaan??
Kai sillä miehellä jotain on mistä se tykkää? Onko se edes ohimennen maininnut jotain et "pitäis hankkia sellainen" tai muuta vastaavaa?
Joku tuolla jo aikasemmin ehdottikin että kudot vaikka kaulahuivin tj. Sellainen on ihan kiva lahja. Ei tarvi ite kutoo jos ei viitti, voihan sellaisen ostaakin.
Kondomit. Ei tule lisää elätettäviä.