Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postilakko ja Te-toimiston työtarjoukset perinteisinä paperiversioina?

Vierailija

Neuvokaas, jos työtarjous tulee ainoastaan perinteisesti postin kautta, täytyykö minun nyt tehdä jotain normaalista poikkeavaa, kun postilakko? 

Kommentit (8)

Vierailija

Oon miettinyt, että jos käyttävät hyväksi tilannetta ja lätkäisevät karenssin, kun ei saatu tietoa. Siinähän olis hyvä säästökohde.

Vierailija

Te-toimiston sivuilla ainoastaan:

"Postin lakon aikana kirjepostin kulku häiriintyy tai pysähtyy kokonaan. Suurimman osan TE-palveluihin liittyvästä asioinnista voi hoitaa verkossa Oma asiointi -palvelussa"

Pointtini on siis se, että jos ei ole mahdollisuutta sähköiseen asiointiin (jonka vuoksi siis tuo perinteinen postikin vain käytössä).

Vierailija

Hyvä kysymys. Työhönosoitukset saattaa välillä tulla niin, että työpaikkaan on vaan pari päivää aikaa hakea, miten nyt voi todistaa ettei ole saanut kirjettä ajoissa?

Vierailija

Mulle tuli sähköpostia, että on laitettu työtarjous, tarkemmat tiedot näkee te-toimiston sivuille kirjauduttua ja mihin päivään mennessä pitää hakea, jos ei paperinen työtarjous tule lakon takia perille. Eli veikkaan että karenssia paukkuu lakosta huolimatta, jos jättää hakematta tarjottuihin paikkoihin.

Vierailija

Hauskaa, että tätä kysytään netissä. Jos luet tätä täällä, voit kyllä katsoa ne työtarjouksetkin netissä. Ei niitä "aikaa hakea työtä 2 päivää" -työtarjouksia ole olemassakaan. Jos olet nykypäivänä niin kädetön, ettet voi katsoa netistä työkkärin työtarjouksia, niin ansaitsetkin karenssin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat