Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä köyhä yh voisi hankkia uudelle miesystävälle lahjaksi?

Vierailija
25.11.2015 |

Varakas mies ja nooh, en itse nyt rahoissa kylve ja mies on sanonut, että hän ei halua mitään. Mutta silti aikoo minulle ostaa lahjan. Niin taatusti ostan itsekin hänelle, mutta mitä.. Hitsi, kun miehelle on vaikeaa ylipäänsä ostaa jotain. Ei lue, ei harrasta oikein mitään. Että hyvät vinkit kehiin, kiitos etukäteen. Noin 100 egeä korkeintaan voin lahjaan laittaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä on jo tavarat mitä tarvitsee ja jos ei ole, niin sitten itse ostaa. Suosittelisin ennemmin vaikka herkkukoria, jossa esimerkiksi hyviä juustoja, savulihaa, suklaata, erikoiskahvia, konjakkia ja villasukat. Sopii kaikille ja tämän ikäisille ajatus on tärkeämpi, mitä itse lahja.

M37

Vierailija
22/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies harrastaa, mistä tykkää? Mitä teette yhdessä? Liput johonkin tapahtumaan, johon voitte mennä yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita johonkin paperille "Tällä lahjakortilla saat peppupanon" sillä ei se oo kiva panna pimppiä, jonka toisen miehen vauva on ventttänyt väljäksi.

Katkaravulla eroa tuskin edes huomaat!

Vierailija
24/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita johonkin paperille "Tällä lahjakortilla saat peppupanon" sillä ei se oo kiva panna pimppiä, jonka toisen miehen vauva on ventttänyt väljäksi.

Katkaravulla eroa tuskin edes huomaat!

Juuri sillähän sen huomaa.

Vierailija
25/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ekana jouluna miehelle riipuksen jossa on meidän molempien horoskooppimerkit yhdistettynä.  Hopeisena tuli maksamaan n. 60 egee.

Halusin antaa jotain henkilökohtaista ja sellaista mikä säilyisi. Sitä se on nyt pitänyt 10 vuotta.

Vierailija
26/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakoi niin zippo?

Vierailija
27/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis timanttisormus

Vierailija
28/28 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi tai jotain hygieniatuotteita, joku vähän laadukkaampi kauluspaita/neule/huppari/kaulaliina? Partanone on myös aika hyvä lahja eikä välttämättä älyttömän kallis, mutta kannattaa toki tarkistaa jos hänellä jo on hyvä sellainen niin sitten tietysti ei :D Mutta mitä omaa miestä kuuntelee niin aika nopeasti ne hajoaa/menee huonoksi, siks vaan tuli mieleen :)

Tai sitten joku ns elämyslahjakortti, elokuviin, teatteriin, jääkiekkopeliin, ravintolaan, konserttiin, risteilylle tai minkätyylinen mies nyt onkaan kyseessä :) Sellanen mihin voisitte mennä yhdessä. Mun mies ainakin ilahtuisi ikihyviksi jos veisin sen katsomaan jääkiekkoa tai jollekin keikalle.

Ja toki voit vähän katsella jos miehen kotoa puuttuu olennaisesti jotain tai jos ohimennen mainitsee jotain tarvitsevansa.