Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen todennäköisesti lukeneempi ja tienaan enemmän kuin yksikään koulutettu tohtorinplanttu

Vierailija

Vaikka en ole edes koulutettu. Voi tätä elämätä.

Kommentit (14)

Vierailija

Juu, niinhän ne itse oppineet aina sanoo defensseissään. Todennäköisesti et vaan edes tiedä miten paljon et tiedä, niinkuin itse oppineilla on tapana tehdä...

Vierailija

Siinä missä keskinkertaiset yliopiston kasvatit ovat hikisesti kahlanneet joku 30000 sivua, olen minä lukenut ja sisäistänyt n. 1500000 sivua vaativia tekstejä. Onhan siinä iso ero.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinä missä keskinkertaiset yliopiston kasvatit ovat hikisesti kahlanneet joku 30000 sivua, olen minä lukenut ja sisäistänyt n. 1500000 sivua vaativia tekstejä. Onhan siinä iso ero.

Huh. Jos rupesit lukemaan niitä vaativia tekstejä kaksikymppisenä ja olet nyt nelikymppinen, olet lukenut reilut 300 sivua joka ikinen päivä. On siinä urakka, on pakko myöntää. :)

Vierailija

On omituinen harha, että tohtorit lukee saadakseen suuret tulot. Tohtorit ovat valinneet kouluttautumisen tutkijaksi, ja hyvää tohtoria ei ainakaan saa, jos tutkimusta kiinnostavampaa on raha. Tutkijat ovat usein köyhiä :) 

Mutta jostainhan tätä alemmuudentunnetta on saatava näköjään, muka olemalla olematta kateellisia tohtoreille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat