Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri on huono kyylä

Vierailija

Nyt ottaa niin päähän.
Naapuri ilmeisesti kyylää meitä, kun valitti siitä että käytän koiraa 15min pissalenkeillä. Koira ei muka saa tarpeeksi liikuntaa.
Hän ei ehkä ole kyylännyt tarpeeksi hyvin, koska käydään koiran kanssa 2x tunnin lenkki päivässä näiden lyhyiden pissatuksien lisäksi. Sisälläkin koira saa leikitystä ja älyllistä aktivointia.
Aijemmin tälläviikolla se valitti siitä, kun mies jätti auton oven eteen hetkeksi kun vei ostokset sisälle. Eli auto oli siinä max 10min. Hän väitti että auto oli siinä monta tuntia.
Asutaan kerrostalossa.

Kommentit (5)

Vierailija

Näitä ihania kyyliä on ainakin yksi per talo. Vuosia sitten järjenjättiläinen selitti että sinusta on tehty valitus kun pidit niin äänekkäät bileet viikonloppuna. Minä siihen että kämppä oli tyhjänä ja itse olin parinsadan kilometrin päässä reissussa. Mitä lie harhoja oli kyylä kuullut?

Vierailija

Mä asuin pari vuotta sitten yhessä kerrostalossa jossa kahdestaan asuvat kyylät vahtasivat kanssa naapurin koiran ulkoilutusta. Nuo menivät vielä niiden mielestään lyhkäisten lenkkien vuoksi tekemään eläinsuojeluilmoituksen :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä asuin pari vuotta sitten yhessä kerrostalossa jossa kahdestaan asuvat kyylät vahtasivat kanssa naapurin koiran ulkoilutusta. Nuo menivät vielä niiden mielestään lyhkäisten lenkkien vuoksi tekemään eläinsuojeluilmoituksen :D

Niin ja suurta viihdettä heille oli se jos vaikka odotti taksia rapun edessä jolloin ne oli heti naamat kiinni ikkunassa.

Vierailija

Säälin niin paljon ihmisiä joilla ole mitään muuta sisältöä elämässään, kuin kytätä naapureita. Ja se ei ole kyllä kenenkään muun kuin heidän oma syynsä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat