Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yksinäiset jotka olette kotona mitä teette päivisin?

Vierailija
25.11.2015 |

Mulla menee aika lähinnä netissä ja telkkarin kanssa. Ei hyvä, mutta pitkäaikaisen unettomuuden takia en jaksa tehdä nyt mitään muutakaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon netissä, luen, katson telkkaria/netflixiä, käyn keskustassa/kaupassa, käyn lenkillä..

Vierailija
22/25 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuulostaapa masentavalta. Anteeksi. Päivät netissä ja tv:tä katsellen. Eikö tuossa hajoa pää. Mulla on viikonloput aikalailla tässä kotona oleskellen. Onneksi viikolla aksöniä. Jos ei ole töitä eikä opiskele, käyttekö jossain harrastuksissa tai "kerhoissa"  missä tapaisi ihmisiä ja saisi seuraa? Itse olen alkanut ystäväksi parille vanhukselle erään tuen kautta. Käyn muutamia kertoja kuukaudessa oman tenavan kanssa näillä mummoilla kylässä, tuntuu että se on  heidän kuukauden  kohokohta. Omia lapsia ei paljoa näy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lohduttaa tietää, etten oo tässä jamassa yksin. Päivät menee netissä surffaillen, pelaillessa. Harvoin käyn ulkona, harvoin pidän kontaktia keihinkään muihin paitsi heihin keiden kanssa netissä hengailen. No, onhan mulla kissa, josta huolehdin päivästä toiseen ja josta saan iloa sen söpöillessä

Vierailija
24/25 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen herännyt kahdeksalta ylös, yö meni todella huonosti nukkuen.

Koiran perushoito ja kummankin aamiainen otti kaksi tuntia, leikittiin sohvalla ja selasin nettiä samalla.

Sitten käytiin vetämässä kunnon mettälenkki, ei kohdattu muita ihmisiä ja löydettiin satumainen kolmen joen haarapaikka (ei ollut kännykkää mukana joten en saanut kuvaa :( ). Tämän kälkeen ruokin koiran ja itseni. Nyt katson netflixiä ja juon kahvia, koiruus nukkuu.

Tänään siivousta yms. Ja koiran kanssa oleilua.

Vierailija
25/25 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v N. Käyn juoksemassa, venyttelen, opiskelen, kotihommia ja ruokaa kun mies ja lapset kotiutuu. Juon kahvit ja luen päivän lehden rauhassa, sekä makaan sohvalla ja katselen ulos, otan rauhallisesti.

Ai, sinäkö yksinäinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi