Mitä yleisen asumustuen leikkaus tarkoittaa käytännössä?

Vierailija

http://yle.fi/uutiset/hallitus_yleisesta_asumistuesta_saastettava_22_mil...

Siis saan nyt max määrän asumistukea, oletetaan että joulukuunaikana en ole löytänyt vielä työtä. Paljonko yleistä asumistukea saan tammikuussa? :0 Olen ihan paniikissa että riittääkö rahat vuokranmaksuun vai mitä tapahtuu :'(

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ai että tästä tulee hyvä mieli. Lisää kierroksia leikkuriin ja viini virtaamaan!

Hyvä mieli kun kohta on 1/3 kansaa asunnottomana? Miten se on kivaa kenellekkään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että tästä tulee hyvä mieli. Lisää kierroksia leikkuriin ja viini virtaamaan!

Hyvä mieli kun kohta on 1/3 kansaa asunnottomana? Miten se on kivaa kenellekkään

Vahingonilo ja oikeudenmukaisuuden täyttyminen yhdessä. Loiskis loinen loitommalle.

Vierailija

No, olen joutunut jo tänä vuonna voimaan astuneen asumistukileikkauksen takia sossun asiakkaaksi, että tästä eteenpäin mua ei henkilökohtaisesti haittaa, vaikka leikkaisivat asumistuen kokonaan. Ihmettelen vaan sitä, että miksi siitä korkeammasta asumistuesta, eli eläkeläisten paremmasta asumistuesta, ei voinut leikata suosiolla. Samat argumentit on nytkin vastassa kuin sitäkin suunnitelmaa vastaan: moni tippuu toimeentulotuelle. Se vaan, että yleistä asumistukea saavat ovat jo ennestään alemmalla tuella, jota on jo tänä vuonna leikattu.

Mutta niinhän se on, että siltä, jolla ei ole, otetaan pois sekin vähä mikä hänellä on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se on sairasta että 1/3 on tuen varassa. Tuki pois ja markkina korjaa hinnoitteluaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat