Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te yksinäiset jotka olette kotona mitä teette päivisin?

Vierailija

Mulla menee aika lähinnä netissä ja telkkarin kanssa. Ei hyvä, mutta pitkäaikaisen unettomuuden takia en jaksa tehdä nyt mitään muutakaan.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mulla menee netissä... Ennen sentään vähän jotain puuhastelin (siivoilua yms.), mutta nykyään vain istun netissä.

Vierailija

Päivisin pyrin käymään edes jossain. Kirpparikierroksella, kirjastossa, kävelyllä rannassa, keskustassa kahvikupposella ja "katselemassa ihmisiä"... Kerran viikossa pidän pyykkipäivän, paljon olen myös netissä ja yritän edistää opintojani sen verran minkä pystyn. Olen kotona siis siksi, että olen joutunut opintojen suhteen ilman omaa osuuttani inhottavaan pattitilanteeseen, jossa olen joutunut koko syksyn olemaan tekemättä mitään, koska lukujärjestystekniset seikat. 

Vierailija

Siivoan, pesen pyykkiä, hoitelen asioita mm.- kaupat tms. käynnit. Koiran kanssa lenkki.

Joskus käyn lounaalla ulkona. Ei ole vapaa-ajan ongelmaa. 

Aamuisin vien lapset kouluun ja yhden päiväkotiin. Iltapäivällä haen ja kuskaan harrastuksiin. 

Käyn toki töissäkin mutta teen n. 2-4 vuoroa viikossa. 

Vierailija

Juoksin, kävin salilla, opiskelin, siivoilin, luin ja pyrin käymään joka päivä jossain kirjastossa, kaupassa tai muuten ihmisten ilmoilla.

Olin siis pari vuotta pois työelämästä ja keskityin opintoihini. Elin säästöillä ja opintotuilla niukasti. Rahaa riitti kuitenkin opiskelijaliikuntaan eli salilla pystyin onneksi käymään.

Vierailija

Koiran ulkoilutus ja hoito, kotityöt, kaupoillakin täytyy käydä monta kertaa viikossa, netin ääressä olen aika paljon, nukun päikkärit...

Ei tämä kivaa ole, mutta kun on huono terveys, niin tätä tämä nyt on.

Vierailija

Kiinnostaisi tietää minkä ikäisiä olette? :) oon 27v, asun yksin ja teen osa-aikatyötä noin kaksi päivää viikossa. Pyrin tekemään joka päivä jotain, niin ettei koko päivä mene netissä. Käyn kaupassa rauhassa, teen jotain erilaista ruokaa kuin arkena, käyn jumpassa, joskus näen ystäviä tosin valitettavan harvoin.

Hmm

Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aika lähinnä netissä ja telkkarin kanssa. Ei hyvä, mutta pitkäaikaisen unettomuuden takia en jaksa tehdä nyt mitään muutakaan.

Ulkoiletko? Itselläni unettomuutta aiheuttaa nimenomaa silkka istuminen. Liikunta auttaa, ihan pelkkä lenkillä käyminen. Nettiä tai telkkaria ei myöskään kannata katsoa paria tuntia ennen nukkumaan menoa. Kirkas valo aktivoi liiaksi aivoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää minkä ikäisiä olette? :) oon 27v, asun yksin ja teen osa-aikatyötä noin kaksi päivää viikossa. Pyrin tekemään joka päivä jotain, niin ettei koko päivä mene netissä. Käyn kaupassa rauhassa, teen jotain erilaista ruokaa kuin arkena, käyn jumpassa, joskus näen ystäviä tosin valitettavan harvoin.

Millainen koulutus sinulla on? Kannattaa ottaa vaikka avoimia nettikursseja amk:sta niin pysyy tieto ja taito ajantasalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat