Miehet tuntuu hinkuvan suhteeseen
Ei niinkään naiset. Tilastollisesti valtaosa seuranhakijoista on miehiä. Naiselle perhe ja parisuhde tarkoittaa 24/7 olevaa työmaata.
Kommentit (17)
Näin on, eivät parisuhteet enää naisia kiinnosta.
Olen huomannut saman eikä kysymys ole biologiesta halusta saada jälkeläisiä vaan tarpeesta tulla hoivatuksi. Mikään muu ei selitä miesten tunkua eronneen 60+ naisen seuraan.
Miehet sitä ja miehet tätä. Ettekö te tunne oikeassa elämässä yhtään miehiä, kun käsityksenne ovat tuollaisella tasolla? Ja mitä tällä loputtomalla jankkauksella oikein tavoittelette?
Ai. Minä olen parisuhteessa oleva nainen. Ja lomalla parhaillaan, makaan ketarat ojossa sohvalla. Mies on töissä ja kotiin tullessaan hakee samalla ruokaa.
Eli ei tämä nyt ihan 24/7 työmaa ole.
Maailman onnellisin ja tervein ihmisryhmä tutkitusti on sinkku naiset. Huonoin voivin ryhmä on sit taas sinkku miehet. Kertoo kyl jotain
Seuranhaku ei ole sama kuin parisuhteen haku. Moni mies haluaa vain seksiseuraa. Niin toisaalta moni nainenkin.
Mutta siinä olet oikeassa, että usein parisuhteesta on miehelle hyötyä ja naiselle lisätyötä. Naisten pitäisi vaatia miehiltä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä ja miehet tätä. Ettekö te tunne oikeassa elämässä yhtään miehiä, kun käsityksenne ovat tuollaisella tasolla? Ja mitä tällä loputtomalla jankkauksella oikein tavoittelette?
Tunnen todellakin ja valitettavasti.
Jaa. Minä viiskymppisenä miehenä en missään herran rakkaudessa enää eukkoa ottaisi. Itse saan siivottua ja tiskattua ja pyykit pestyä, eikä etuveitikka enää ole seisonut vuosiin. Oma tupa ja oma lupa on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Näin on, eivät parisuhteet enää naisia kiinnosta.
Eipä oo ennen tainnut muutenkaa kiinnostaa. Siitä kun ei ole edes sataa vuotta kun naisella ei saanut olla omaa omaisuutta tai työnteko oikeutta ilman miestä.
Miesten ei ole tarvinnut kehittyä naisten tasolle koska heitä on paapottu aina. Nyt onneksi vihdoin naiset saa länsimaissa päättää OMASTA ELÄMÄSTÄÄN<3 hatunnosto meidän isoäideillemme että jaksoivat ja kestivät. Itse en olisi pystynyt vaan lähtenyt oman käden kautta.
Ihmiset ovat erilaisia. Samoin naiset. Aivan kuten miehissä myös naisissa on hyviä ja vähemmän kelvollisia yksilöitä. Kun keski-ikäisinä jäädään sinkuiksi, niin tarjolla ei enää ole niitä hyviä yksilöitä. Ne kun eivät ole eronneet.
Ai mikä lääkkeeksi? Se nyt on niin, että ei kaikkia sairauksia pysty parantamaan. Eikä ihmisiä juuri muuttamaan.
Tälleen viisikymppisenä miehenä naista ei kyllä tarvitse kuin seksiin ja laatuaikailuun. Lapset tehtynä ja ovat jo kivan ikäisiäkin. Normaalit kotityöt eivät paljoa rasita. Kone pesee pyykit ja astiat. Robotti imuroi lattiat. Ruoanlaittoon käytetty aika riippuu ihan itsestä mitä haluaa. Yleensä minä teen ruoan, koska vietämme aikaa minun luonani. Sitäkään en koe mitenkään rasittavana. Kotitöissä ei ole vielä ikinä hiki tullut tai syke noussut. Ihan eri juttu venettä puunatessa tai remontteja tehdessä.
miehille parisuhde tarkoittaa suomeksi vakituista pimppaa, naisilla on parisuhteesta selvästi eri käsitys
Onpas täällä monella korkeat ajatukset itsestään. Itse en edes huolinut ketään elämääni moneen kymmeneen vuoteen, monella naisilla kun tuntui olevan pelkkä avaruus korvien välissä.
Onnellisena elelin sinkkuna kunnes löysin kumppanin, jonka kanssa eletään tasapainoisessa suhteessa.
Kumpikaan ei ole taakka toiselle. Balanssi on se onnellisen parisuhteen avain. Kannattaa opetella, suosittelen. ;)
Vierailija kirjoitti:
Maailman onnellisin ja tervein ihmisryhmä tutkitusti on sinkku naiset. Huonoin voivin ryhmä on sit taas sinkku miehet. Kertoo kyl jotain
Näin muuten on. Parisuhde vaikuttaa naisen terveyttä alentavasti, miehillä päinvastoin. Ja naisilla vähentää onnellisuutta, miehillä vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Perhe ja parisuhde ovat patriarkaalisia rakenteita joissa mies sortaa ja imee voimavaroja naiselta.
niin tuntuu olevan minäkin puunasin kodin ja eukko kun tuli töistä ni kiros ja alko ite puunaamaan.
siin sit tytärpuolen kans ihmeteltiin miksi. hänkin kysyi mutta vastausta ei tullut.
no nyt on siistii.