Miten keskustelu naisen kanssa pitäisi aloittaa?
Kokeilin lauantaina muutamaa lähestymistapaa.
1) "Moi, mitähän kello on?" --"Et yhtään parepaa keksinyt?" (kääntyi ja käveli pois)
2) "Mitäs neito?" --"Mitäs tässä, jatka matkaa" (kyllästyneen näköisenä odotti että poistun)
3) "Onko kukaan sanonut että sulla on ihanan siniset silmät?" --"Joo kuulen siitä jatkuvasti ja äitini on simpukka kun olen tällainen helmi, mulla on tässä nyt vähän muuta että moi vaan"
4) "Hei, oletko huomannut että täällä on aika oudun väriset verhot" --"Paljon kiinnosta jotku vitun verhot täällä"
Ei oikein onnistunut... Melkein autolla ajokunnossa ja mielestäni olen ihan ok näköinen. Ensi pikkujoulussa sitten taas uusi yritys.
Kommentit (57)
Ei baareissa voi jutella kun siellä on niin kova meteli ettei siellä kuule mitään. Luojan kiitos siellä ei ole enää tupakasavua kuten ennen.
Vierailija kirjoitti:
Jos baarissa lähestyt naista, niin hyvä aloituskysymys on ennenkuin istut naisen viereen "Onko tässä tilaa?" tai "Onkohan tämä tuoli vapaa?". Jos nainen jo heti sanoo, että ei ole, niin ei kannata yrittää enempää.
Joskus 18-vuotiaana pentuna tein aika törkeästi, kun mies tuli kysymään noin. Vastasin: "öö, joo, totta kai, minä olinkin just lähdössä." Käyttäydyin, niin kuin mies olisi halunnut viedä minun istumapaikkani. Mies jäi huutelemaan jotain, että en minä tuota tarkoittanut.
Joskus myös "ystävällisesti" vinkkasin viereistä pöytää sanoen, että onhan tuollakin tilaa istua.
Olin huonoitsetuntoinen, enkä kaivannut seksiä/seurustelusuhdetta. Nykyään käyttäydyn ystävällisesti kaikkia kohtaan, vaikka en olisikaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka samalla tavalla kuin miesten kanssa.
Onks toi ruskee Octavia sun? Onko bensa vai diesel? Mikä vuosimalli? Paljonko ajettu? Automaatti? Mitä oot tykänny, onko ollu vikoja? Älä valehtele, eikö edes vaihteisto ole vielä käyny remontissa? Kakki skeidakuskit on tuollaisia paskapuhujia. Lähetäänkö ulos kokeileen kumpi on kovempi jätkä.
Enpä ole koskaan kuullut miesten aloittavan tutustumista noin. Ehkä sitten kun on tunnettu 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään noihin vastaisi, ihan paskoja aloituksia :-D Te miehet haluatte oikeasti turmella mahdollisuudet naisiin heti ensimmäisellä lainilla, mistä johtuu?
2) kohdassa on jo yritystä, mutta senkin pilaa tuollainen "neito" -termi, joka kertoo vaan siitä että mies on joku epätoivoinen sarjaiskijä kun moinen sana on täytynyt ottaa edes käyttöön. Joka muuten tulee mieleen noista kaikista muistakin lauseista.
Vinkkinä miehille: mulle toimii ihan normaalit: moi, mitä kuuluu, jne. Jos olet suht selvä ja asiallinen, niin sillä nostat osakkeesi jo 80 % muita iskijöitä korkeammalle.
5) "Moi, mitä kuuluu?" -- " ... pitäskö mun muka tuntee sut jostain? Mä en yhtään tiedä kuka sä oot"
ap
Valitset siis aivan liian kauniita naisia omaan tasoosi nähden :)
Mulle kivannäköisten miesten "moi, mitä kuuluu" lauseet on kyllä aina toimineet.
Höpö höpö. Se ei todellakaan ole mistään kauneudesta kiinni! Jos ei osaa käyttäytyä tai jos ei vaan kiinnosta, niin ei se siitä kauneudesta johdu.
Ilmankos miehet karttaa niitä tosi kauniita usein tällaisten juttujen takia..
Tavisnäköinen mies välttelee liian kauniita naisia, koska ei koe olevansa niiden tasolla, eikä ustko että nainen voisi kiinnostua hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos baarissa lähestyt naista, niin hyvä aloituskysymys on ennenkuin istut naisen viereen "Onko tässä tilaa?" tai "Onkohan tämä tuoli vapaa?". Jos nainen jo heti sanoo, että ei ole, niin ei kannata yrittää enempää.
Joskus 18-vuotiaana pentuna tein aika törkeästi, kun mies tuli kysymään noin. Vastasin: "öö, joo, totta kai, minä olinkin just lähdössä." Käyttäydyin, niin kuin mies olisi halunnut viedä minun istumapaikkani. Mies jäi huutelemaan jotain, että en minä tuota tarkoittanut.
Joskus myös "ystävällisesti" vinkkasin viereistä pöytää sanoen, että onhan tuollakin tilaa istua.
Olin huonoitsetuntoinen, enkä kaivannut seksiä/seurustelusuhdetta. Nykyään käyttäydyn ystävällisesti kaikkia kohtaan, vaikka en olisikaan kiinnostunut.
Sama. Olin sosiaalisesti kömpelö ja jos joku näytti olevan minusta kiinnostunut, ajattelin että hän tekee minusta pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka samalla tavalla kuin miesten kanssa.
Onks toi ruskee Octavia sun? Onko bensa vai diesel? Mikä vuosimalli? Paljonko ajettu? Automaatti? Mitä oot tykänny, onko ollu vikoja? Älä valehtele, eikö edes vaihteisto ole vielä käyny remontissa? Kakki skeidakuskit on tuollaisia paskapuhujia. Lähetäänkö ulos kokeileen kumpi on kovempi jätkä.
Enpä ole koskaan kuullut miesten aloittavan tutustumista noin. Ehkä sitten kun on tunnettu 10 vuotta.
No ei kuule ole mitenkään harvinaista että joku outo mies kysyy melkein heti kättelyssä että minkälainen auto sulla on. Jos tyyppi on autoista kiinnostunut, on itse ostanut juuri uuden auton tai muuten vain luokittelee ihmisiä sen mukaan että minkälaisella autolla ajaa, niin aika äkkiä se keskustelu kääntyy autoon.
t.mies
Kaverini joka on ollut suosittu naisten parissa kertoi joskus mulle käyttäneensä jotain "beibi nyt on sun onnenpäivät, kun minä tulin tähän" tms. ja silläkin herui. Oon vähän sitä mieltä että se on ihan samantekevää miten paskaa juttua heittää tai mitä sanoo, jos on muuten vaan komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olin sosiaalisesti kömpelö ja jos joku näytti olevan minusta kiinnostunut, ajattelin että hän tekee minusta pilaa.
On minullekkin käynyt niin että kun istun yksin pöydässä niin mies tulee nojaamaan pöydässäni olevaan tuoliin ja kysyy että onko tässä vapaa paikka, kun olen vastannut että ei siinä ole ketään istunut, niin sanoo että ok, mä siirrän tän tuolin sitten tohon toiseen pöytään. Eli tarkoitus oli tehdä minusta pilkkaa ja esiintyä kaveriporukalleen.
Kysymyksesi on joko tyhmiä tai näytät toiselle naiselle heti kiinnostuksesi. Ensin pitää näyttää miksi olet mielenkiintoinen, että nainen haluaa että isket hänet. Iskurepliikeissä ei ole mitään järkeä.
Mitäs neito on tyhmä kysymys tai miten menee, koska ei siihen jaksa välttämättä vastata mitään. Kysy mieluummin onko kivat bileet, hieno paikka, otatko juotavaa (tämä tehoaa aina, vaikka joudutkin maksamaan). Sen jälkeen kerrot jotain mielenkiintoista esim. Työstäsi tai ammatista. Kysyt vaikka ensin mitä nainen tekee työksi. Kun on kertonut, kommentoit vähän ja odotat joko että nainen kysyy tai kerrot itse mitä teet. Jos olet hyväpalkkaisessa tai mielenkiintoisessa työssä nainen kiinnostuu. Jos taas työssåsi ei ole mielenkiintoista kerrot vaikka että harrastat vapaapalokuntaa/laskuvarjohyppyä tai soitat kitaraa....valitse se naisesta kiinnostava, jota tietysti oikeasti teet. Tai sitten kysyt tykkääkö nainen matkustaa, jos niin kerro että sinäkin ja sanot että haluaisit matkustaa jonnekin pelkällä menolipulla ja jäädä sinnem hawaijille asumaan.
Nainen kiinnostuu joko rikkaasta ja hyvästä miehestä tai rentusta joka tekee kaikkea jännää ja vie sinut toiselle puolelle maailmas ja soitat kitaraa hänelle auringonlaskun aikaan.
Jos et ole kumpaakaan, tyydyt siihen että löydät jonkun perheen haluavan naisen, joka etsii samanlaista miestä. Jos olet hyvännäköinen, pääset vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa kaveripiirissä voi useampi ilta olla sellainen, ettei yksikään mies lähesty vaikka ollaan ihan perusnättejä naisia kaikki. Tuolloin olisi tosi kiva jos joku mies lähestyisi rennosti vaan kysymällä, että onko tässä tilaa, miten ilta mennys, tms.
Kävin baareissa n. 7 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti, yhdessä kavereiden kanssa tai yksin. En tiedä olenko perusnätti, mutta normaalin näköinen ja hoikka. Asiallisia aloituksia tuli miehiltä korkeintaan 10 kertaa koko aikana.
Niinpä. Ei baarit ole ylipäänsä mitään seuranhakupaikkoja itselle olleet, koska ei ne miehet vaan lähesty.
Lähesty vain niitä naisia, joihin olet jo saanut katsekontaktin ja he ovat katseellaan selkeästi viestittäneet kiinnostusta. Jos hyppäät jostain "puskasta" tunkeutumaan seuraan, niin ensireaktio ei todennäköisesti ole positiivinen. Vielä huonompi ennuste on silloin, jos nainen on kyllä huomannut sinut mutta tietoisesti välttää katsekontaktia.
Viimeksi mua lähestyttiin bussipysäkillä viime viikolla. Mies aloitti: "Anteeks, voinko kysyä tosta sun tabletista, et miten siinä kestää akku?" Juteltiin siinä sitten mukavia kunnes miehen bussi tuli.
Kannattaa keksiä joku oikea puheenaihe eikä näyttää heti siltä, että on iskuaikeissa, jos haluaa päästä oikeasti juttusille ja sitä kautta tutustumaan.
Aika moni normaali/tavallisen näköinen nainen on ilmaa miehille baareissa. Tavismiehet ei jaksa ottaa riskiä lähestymällä pakkien pelossa, kauniimpien kohdalla eri asia. Meidän kaveriporukoissa aina ne pari kauneinta naista saavat kaikki iskuyritykset meidän loppujen jäädessä ilman ja ne iskuyritykset ovat pääasiassa tosi asiallisia ja hyviä.
Ja noi kauneimmat naiset on niitä tavoitelluimpia, eli siisti peittävä pukeutuminen ja kauniit kasvot. Ei mitään tyrkkyjä, kuten joku aina epäilee jos kertoo, että nainen saa paljon iskuyrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini joka on ollut suosittu naisten parissa kertoi joskus mulle käyttäneensä jotain "beibi nyt on sun onnenpäivät, kun minä tulin tähän" tms. ja silläkin herui. Oon vähän sitä mieltä että se on ihan samantekevää miten paskaa juttua heittää tai mitä sanoo, jos on muuten vaan komea.
Joo. Joskus tärppää ihan vaan kysymällä, että mentäiskö panemaan. Joskus taas ei tarvitse edes sitä, kun kysymyksen tulee esittämään nainen ihan oma-aloitteisesti.
Annan sulle muutaman vinkin.
1. Kun menet ravintolaan, tilaa itsellesi juoma ja asetu sen kanssa johonkin hyvään paikkaan ravintolassa. Älä asetu perimmäiseen nurkkaan äläkä vaeltele ympäri ravintolaa kuin kiimainen sonni parittelukumppania etsimässä.
2. Katsele kaikessa rauhassa ympärillesi ja valitse 3 naista (enintään 5), jotka vaikuttavat tutustumisen arvoisilta. Miksi ei enempää? Koska jos sinulla ei ole päälläsi Harry Potterin näkymättömyysviittaa, naiset kyllä huomaavat, että saat naisilta pakit pakkien perään. Mitä useammalta naiselta saat pakit, sen vähemmän kiinnostat enää muitakaan.
3. Jos nainen on ravintolassa yksin, odottele noin tunti. Näin näet, oliko nainen odottamassa kaveriporukkaansa tai peräti poikaystävänsä. Harva nainen menee baariin aikaisemmin kuin tuntia ennen sovittua tapaamista.
4. Jos naisella on seuraa, katsele, miten hän seuraansa suhtautuu. Jos naisen huomio on kokonaan seurueessaan, unohda tämä nainen. Jos taas nainen vilkuilee säännöllisesti ympärilleen, kenties hieman kyllästyneen oloisena, nainen saattaa olla kiinnostunut muustakin seurasta kuin omasta seurueestaan.
5. Jos nainen vilkuilee muihin pöytiin ja baaritiskille, tarkkaile, keitä hän katsoo. Jos naisen katse käy toistuvasti yhdessä tai kahdessa miehessä, unohda nainen. Hän on silloin kiinnostunut näistä katsomistaan miehistä ja jos ei heitä saa, ei ole kiinnostunut myöskään mistään lohdutuspalkintomiehestä.
6. Jos nainen katsoo toistuvasti sinuun ja hymyilee, tämä nainen todennäköisesti juttelisi mielellään kanssasi. Älä syöksy heti hänen luokseen vaan esim palatessasi miestenhuoneesta pysähdy naisen kohdalle ja jos on kyse tanssiravintolasta, pyydä tanssimaan. Muussa tapauksessa voit moikata ja kysyä, mitä kuuluu. Tässä vaiheessa on oikeastaan aika sama, mitä sanot, kunhan et sorru mihinkään imelyyksiin tai latteuksiin.
7. Jos nainen vilkuilee toistuvasti vain summamutikassa ympäri ravintolaa eikä naisen oma seurue vaikuta naista oikein kiinnostavan, mutta nainen ei myöskään katso juuri sinua, niin voit kokeilla kepillä jäätä kuten kohdassa 6.
8. Muista jutella ravintolassa myös miesten kanssa. Näin osoitat, että olet sosiaalinen ja että ainoa tavoitteesi baari-illassa ei ole päästä pukille.
9. Jos saat kaikilta valitsemiltasi naisilta pakit, tee valomerkin aikaan kuten naiset: mene yksin kotiin ja paremmalla onnella seuraavalla kerralla. Muista vaihtaa välillä myös ravintolaa, koska "ikuiset pakkiensaajat" jäävät naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle muutaman vinkin.
1. Kun menet ravintolaan, tilaa itsellesi juoma ja asetu sen kanssa johonkin hyvään paikkaan ravintolassa. Älä asetu perimmäiseen nurkkaan äläkä vaeltele ympäri ravintolaa kuin kiimainen sonni parittelukumppania etsimässä.
2. Katsele kaikessa rauhassa ympärillesi ja valitse 3 naista (enintään 5), jotka vaikuttavat tutustumisen arvoisilta. Miksi ei enempää? Koska jos sinulla ei ole päälläsi Harry Potterin näkymättömyysviittaa, naiset kyllä huomaavat, että saat naisilta pakit pakkien perään. Mitä useammalta naiselta saat pakit, sen vähemmän kiinnostat enää muitakaan.
3. Jos nainen on ravintolassa yksin, odottele noin tunti. Näin näet, oliko nainen odottamassa kaveriporukkaansa tai peräti poikaystävänsä. Harva nainen menee baariin aikaisemmin kuin tuntia ennen sovittua tapaamista.
4. Jos naisella on seuraa, katsele, miten hän seuraansa suhtautuu. Jos naisen huomio on kokonaan seurueessaan, unohda tämä nainen. Jos taas nainen vilkuilee säännöllisesti ympärilleen, kenties hieman kyllästyneen oloisena, nainen saattaa olla kiinnostunut muustakin seurasta kuin omasta seurueestaan.
5. Jos nainen vilkuilee muihin pöytiin ja baaritiskille, tarkkaile, keitä hän katsoo. Jos naisen katse käy toistuvasti yhdessä tai kahdessa miehessä, unohda nainen. Hän on silloin kiinnostunut näistä katsomistaan miehistä ja jos ei heitä saa, ei ole kiinnostunut myöskään mistään lohdutuspalkintomiehestä.
6. Jos nainen katsoo toistuvasti sinuun ja hymyilee, tämä nainen todennäköisesti juttelisi mielellään kanssasi. Älä syöksy heti hänen luokseen vaan esim palatessasi miestenhuoneesta pysähdy naisen kohdalle ja jos on kyse tanssiravintolasta, pyydä tanssimaan. Muussa tapauksessa voit moikata ja kysyä, mitä kuuluu. Tässä vaiheessa on oikeastaan aika sama, mitä sanot, kunhan et sorru mihinkään imelyyksiin tai latteuksiin.
7. Jos nainen vilkuilee toistuvasti vain summamutikassa ympäri ravintolaa eikä naisen oma seurue vaikuta naista oikein kiinnostavan, mutta nainen ei myöskään katso juuri sinua, niin voit kokeilla kepillä jäätä kuten kohdassa 6.
8. Muista jutella ravintolassa myös miesten kanssa. Näin osoitat, että olet sosiaalinen ja että ainoa tavoitteesi baari-illassa ei ole päästä pukille.
9. Jos saat kaikilta valitsemiltasi naisilta pakit, tee valomerkin aikaan kuten naiset: mene yksin kotiin ja paremmalla onnella seuraavalla kerralla. Muista vaihtaa välillä myös ravintolaa, koska "ikuiset pakkiensaajat" jäävät naisten mieleen.
Niin ja vielä nro 10: Jos saat naiselta pakit, älä yritä sen jälkeen iskeä hänen kaveriaan.
Höpö höpö. Se ei todellakaan ole mistään kauneudesta kiinni! Jos ei osaa käyttäytyä tai jos ei vaan kiinnosta, niin ei se siitä kauneudesta johdu.
Ilmankos miehet karttaa niitä tosi kauniita usein tällaisten juttujen takia..