Miten keskustelu naisen kanssa pitäisi aloittaa?
Kokeilin lauantaina muutamaa lähestymistapaa.
1) "Moi, mitähän kello on?" --"Et yhtään parepaa keksinyt?" (kääntyi ja käveli pois)
2) "Mitäs neito?" --"Mitäs tässä, jatka matkaa" (kyllästyneen näköisenä odotti että poistun)
3) "Onko kukaan sanonut että sulla on ihanan siniset silmät?" --"Joo kuulen siitä jatkuvasti ja äitini on simpukka kun olen tällainen helmi, mulla on tässä nyt vähän muuta että moi vaan"
4) "Hei, oletko huomannut että täällä on aika oudun väriset verhot" --"Paljon kiinnosta jotku vitun verhot täällä"
Ei oikein onnistunut... Melkein autolla ajokunnossa ja mielestäni olen ihan ok näköinen. Ensi pikkujoulussa sitten taas uusi yritys.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että naiset katsoo koko jutun yhden lauseen perusteella?
Iha sama se nyt oikeesti on, vaikka aloittaisi juttelun "Äh, tota niinku toi noi..."
Ensimmäisen "iskurepliikin" jälkeen tulee vielä miljardi lausetta ja ajatusta, mutta kaikki kiteytyy aloituslauseeseen. Onpa typerää!
Ei sillä lauseella ole merkitystä. Jos nainen kokee, että häntä yritetään nyt tosissaan iskeä pitää hänen tehdä myös sillä samalla hetkellä päätös hyväksyykö iskuyrityksen vai ei.
Useimmat mielummin jättää ostamatta jos toinen sanoo: osta auto, aikaa päättää 5 sekuntia. Vaikka auto olisikin hyvä, edullinen ja sellaisen tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Iha sama se nyt oikeesti on, vaikka aloittaisi juttelun "Äh, tota niinku toi noi..."
Ensimmäisen "iskurepliikin" jälkeen tulee vielä miljardi lausetta ja ajatusta, mutta kaikki kiteytyy aloituslauseeseen. Onpa typerää!
Ei millään pahalla, mutta tietäisitkä millaista on olla nainen edes yhden yön yökerhossa/baarissa?!
Pahimmillaan tulet pari kertaa lääpityksi jonkun tuntemattoman taholta, miehet tulevat hinkkaamaan itseään vartaloasi vastaan tanssilattialla, pari aivan liian humalaista iskijää joiden puheesta et saa edes selvää, yksi noloa negaamista yrittävä pelimies, sitten illan lopussa yrittää pari normaalia miestä vielä lähestyä jollain "onpas täällä paskat verhot/oot helmi" -lauseilla :D :D
Mutta mistäpä te miehet naisten kokemuksista mitään ymmärtäisittekään.
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma ratkaisee aina miten jatko menee, ei se koske vain naisten lähestymistä baareissa. Eli ihan turha väheksyä ja nimitellä typeräksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta tietäisitkä millaista on olla nainen edes yhden yön yökerhossa/baarissa?!
Pahimmillaan tulet pari kertaa lääpityksi jonkun tuntemattoman taholta, miehet tulevat hinkkaamaan itseään vartaloasi vastaan tanssilattialla, pari aivan liian humalaista iskijää joiden puheesta et saa edes selvää, yksi noloa negaamista yrittävä pelimies, sitten illan lopussa yrittää pari normaalia miestä vielä lähestyä jollain "onpas täällä paskat verhot/oot helmi" -lauseilla :D :D
Samaa kokenut, mutta ei mulla siltikään tule mieleenkään töksäytellä noin tylyjä, mitä ap. on saanut kuulla. Sen voi nätistikin sanoa, jos ei kiinnosta.
Minulta olisi voinut saada tuollaisia vastauksia 10 vuotta sitten. No, ei ehkä ihan noin tylyjä. Mutta syynä ei olisi ollut huono aloitus tai mies itse, vaan se että viihdyin sinkkuna eikä minua baarissa kiinnostanut muu kuin tanssiminen ja alkoholi, vaikka tuota jälkimmäistä ei ikinä koskaan milloinkaan saisi myöntää, ei varsinkaan nainen. Mutta totta se on useimmilla nuorilla. Alapeukuttakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kokenut, mutta ei mulla siltikään tule mieleenkään töksäytellä noin tylyjä, mitä ap. on saanut kuulla. Sen voi nätistikin sanoa, jos ei kiinnosta.
Ei se töykeyttä oikeuta, mutta minun kommenttini olikin vastaus tuolle aiemmalle, joka kertoi ettei ymmärrä sitä miksei miehen aloituksella pitäisi olla mitään väliä.
Naisena parhain keino nyt on suodattaa miesseura juuri miehen tekemän aloituksen perusteella, koska kaikenlaista joutuu yöelämässä kokemaan.
Jos baarissa lähestyt naista, niin hyvä aloituskysymys on ennenkuin istut naisen viereen "Onko tässä tilaa?" tai "Onkohan tämä tuoli vapaa?". Jos nainen jo heti sanoo, että ei ole, niin ei kannata yrittää enempää.
Vierailija kirjoitti:
Minulta olisi voinut saada tuollaisia vastauksia 10 vuotta sitten. No, ei ehkä ihan noin tylyjä. Mutta syynä ei olisi ollut huono aloitus tai mies itse, vaan se että viihdyin sinkkuna eikä minua baarissa kiinnostanut muu kuin tanssiminen ja alkoholi, vaikka tuota jälkimmäistä ei ikinä koskaan milloinkaan saisi myöntää, ei varsinkaan nainen. Mutta totta se on useimmilla nuorilla. Alapeukuttakaa.
Alapeukutin vain siksi, koska sitä vaadit.
Ei kannata miehen aloittaa nainen aloittaa, jos haluaa seuraa.
Jotkut ne ei vaan osaa jutella luontevasti.
Allitukset olivay ihsn ok, mutta voivat olla vielä rennompia kuten moi, mä olen xxx kukas sä olet tms tai moi mitä kuuluu.
Pääongelma ap:lla on kuitenkin ollut se, että on mennyt juttelemaan aivan totaalisen väärille naisille! Luultavasti ihan liian kauniille, jotka eivät ole hänestä kiinnostuneita vaikka puhuisi mitä. Ensin pitää laskea rimaa.
Lisäksi voi olla tarpeen katsoa oma ullonäkö ja tyyli kuntoon. viestinnästä ylivoimainen valtaosa on muuta kuin sanallista. Siksi ulkonäkl, vaatteet, tyyli, hiukset, elekieli yms ovat todella tärkeitä. onko sinulla ap ketään naispuolista tuttua tai sukulaista, joka näyttää tyylikkäältä, joka voisi auttaa sinua näiden suhteen. kysy rohkeasti, tytöillä on useasti vähän unelma että saisivat tehdä jollekin muuttumisleikin. myös tavarataloijen pukeutumuskonsultit ja ihan kauppojen tavallidet myyjöäkin tms voivat auttaa.
Hienoa on, että olet niin rohkea että olet uskaltanut mennä tekemään aloitteita!!!! Tee jatkossakin ja rutinoidut siinä. Kun nuo muut jutut saa kuntoon ja sitten oikein valittu kohde (tavismiehelle tavistyttö, ei paikan kaunotar) niin siitä se alkaa onnistua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja kokemuksia myös minulla. Minulla on hyvät hermot, mutta tuo kouriminen ja tarkoituksellinen ärsyttäminen tekee kuitenkin niin hirveän vihaiseksi, että se on todella, todella vaikeaa olla mukava loppuillasta. Eikä muutama drinkki auta asiaa. Lopetinkin yökerhoissa käymisen, kun siellä on liikaa noita moukkamaisia miehiä eikä ole mukava olla kiukkuinen monta päivää baarireissun jälkeen kun noita muistelee. Suosittelen nettideittailua.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään noihin vastaisi, ihan paskoja aloituksia :-D Te miehet haluatte oikeasti turmella mahdollisuudet naisiin heti ensimmäisellä lainilla, mistä johtuu?
2) kohdassa on jo yritystä, mutta senkin pilaa tuollainen "neito" -termi, joka kertoo vaan siitä että mies on joku epätoivoinen sarjaiskijä kun moinen sana on täytynyt ottaa edes käyttöön. Joka muuten tulee mieleen noista kaikista muistakin lauseista.
Vinkkinä miehille: mulle toimii ihan normaalit: moi, mitä kuuluu, jne. Jos olet suht selvä ja asiallinen, niin sillä nostat osakkeesi jo 80 % muita iskijöitä korkeammalle.
5) "Moi, mitä kuuluu?" -- " ... pitäskö mun muka tuntee sut jostain? Mä en yhtään tiedä kuka sä oot"
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata miehen aloittaa nainen aloittaa, jos haluaa seuraa.
Täytyy myöntää, että mä en ole ikinä odottanut miehen tekevän aloitetta vaan olen aina itse mennyt sen tekemään. Ei kertaakaan pakkeja tullut.
Tosin silloin olin vielä nuori ja kaunis. Nyt vain kaunis. (vitsi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukutin vain siksi, koska sitä vaadit.
Kiitos :)
Ainakin omassa kaveripiirissä voi useampi ilta olla sellainen, ettei yksikään mies lähesty vaikka ollaan ihan perusnättejä naisia kaikki. Tuolloin olisi tosi kiva jos joku mies lähestyisi rennosti vaan kysymällä, että onko tässä tilaa, miten ilta mennys, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään noihin vastaisi, ihan paskoja aloituksia :-D Te miehet haluatte oikeasti turmella mahdollisuudet naisiin heti ensimmäisellä lainilla, mistä johtuu?
2) kohdassa on jo yritystä, mutta senkin pilaa tuollainen "neito" -termi, joka kertoo vaan siitä että mies on joku epätoivoinen sarjaiskijä kun moinen sana on täytynyt ottaa edes käyttöön. Joka muuten tulee mieleen noista kaikista muistakin lauseista.
Vinkkinä miehille: mulle toimii ihan normaalit: moi, mitä kuuluu, jne. Jos olet suht selvä ja asiallinen, niin sillä nostat osakkeesi jo 80 % muita iskijöitä korkeammalle.
5) "Moi, mitä kuuluu?" -- " ... pitäskö mun muka tuntee sut jostain? Mä en yhtään tiedä kuka sä oot"
ap
Valitset siis aivan liian kauniita naisia omaan tasoosi nähden :)
Mulle kivannäköisten miesten "moi, mitä kuuluu" lauseet on kyllä aina toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka samalla tavalla kuin miesten kanssa.
Onks toi ruskee Octavia sun? Onko bensa vai diesel? Mikä vuosimalli? Paljonko ajettu? Automaatti? Mitä oot tykänny, onko ollu vikoja? Älä valehtele, eikö edes vaihteisto ole vielä käyny remontissa? Kakki skeidakuskit on tuollaisia paskapuhujia. Lähetäänkö ulos kokeileen kumpi on kovempi jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa kaveripiirissä voi useampi ilta olla sellainen, ettei yksikään mies lähesty vaikka ollaan ihan perusnättejä naisia kaikki. Tuolloin olisi tosi kiva jos joku mies lähestyisi rennosti vaan kysymällä, että onko tässä tilaa, miten ilta mennys, tms.
Kävin baareissa n. 7 vuotta enemmän tai vähemmän aktiivisesti, yhdessä kavereiden kanssa tai yksin. En tiedä olenko perusnätti, mutta normaalin näköinen ja hoikka. Asiallisia aloituksia tuli miehiltä korkeintaan 10 kertaa koko aikana.
Minulla oli kyllä kerran ikimuistoisen hauska ilta erään ruman miehen kanssa, jolla oli hauskat jutut ja verbaalista lahjakkuutta. Lämmöllä muistelen. :)