Oletko kokenut todella latautunutta olotilaa jonkun lähellä, mutta yksipuolisesti?

Vierailija

Voiko olla (seksuaalisesti)latautunut täysin yksipuolisesti?

Kommentit (5)

Vierailija

Olen. Nykyisen ihastukseni kanssa on sellaista, suunnilleen kaikki tunteet ja lataukset iskee samalla kertaa kun hän on lähelläni. Se koko soppa tuntuu ihan hirveän ihanalta ja kamalalta saman ainaan, unohtamatta sitä miten sekavaa se voikin olla. Kroppa ja järki menee ihan kummalliseen tilaan. Uskon kuitenkin vahvasti sen kaiken olevan yksipuolista, mutta myönnän miettineeni samaa kuin AP.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Olen kokenut ja voi olla. Mies on minua nuorempi, hauska ja ulospäinsuuntautunut, sellainen koomikkotyyppi joka juttelee paljon ja mielellään kaikkien kanssa. Hän ei ole edes mitenkään komea.

Jostain käsittämättömästä syystä hänen lähellään tulee sellainen olo että tekisi mieli hivuttautua koko ajan lähemmäs, ja kerran melkein pyörryin kun hän seisoi niin lähellä, että tunsin miten lämmin hän oli. Jokin feromonijuttu tämä varmaan on. Ei hän minusta ole kiinnostunut, juttelee kanssani vain silloin kun olemme kahden, ja jos paikalle tulee joku kolmas, hän alkaa heti keskustella tämän kanssa, kuin minua ei olisi olemassakaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat