Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset ihmistyypit ärsyttävät sinua?

Vierailija
24.11.2015 |

En itse ole ikinä voinut sietää mitään kouluaktiiveja. Siis näitä, jotka ovat yläasteella/lukiossa/yliopistossa jotain oppilasaktiiveja. Kauheita ylisosiaalisia lörpöttäjiä!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeät

Vierailija
2/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka välttelevät konflikteja mihin hintaan hyvänsä. Jotka sulkevat silmänsä ja korvansa, ja teeskentelevät, että kaikki on ihan hyvin, vaikka oma lapsi puukottaisi vieressä vierasta lasta tai mies painaisi naapurin Erjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joilla päätön viha itselleen tuntemattomia lihavia ihmisiä kohtaan. Joka paikassa pitää koko loppupäivä kuuluttaa "kun siellä tapahtumassa oli se kauhean läski nainen, joka ei meinannut mahtua tuoliinsa". Ei kiinnosta koko junamatkaa kuunnella, kun toiset eivät kestä toisten ihmisten läskejä.

Vierailija
4/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät ihmiset jotka esim. arvostelee toisten ulkoista habitusta isoon ääneen julkisella paikalla. Kateelliset ja kierot ihmiset.. jne.

Vierailija
5/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka tuomitsevat minut heti ruokavalioni perusteella. Olen vegaani, en siitä huutele, mutta yleensä se jossain vaiheessa tulee esille, esim. ruokaillessa yhdessä työpaikalla/ravintolassa. Joidenkin asenne minua kohtaan muuttuu heti, ei välttämättä haluta enää olla missään tekemisissä, vaikka vielä aiemmin tultiin hyvin juttuun. Joskus tuntuu, että voisin ihan yhtä hyvin sanoa olevani tuomittu seksirikollinen tai murhaaja, niin kohtelu olisi ihan sama. Kyse on kuitenkin vain ruokavaliosta...

Vierailija
6/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset jotka ei osaa keskustella vaan karjuu naama punasena toisten päälle

Vierailija
7/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ ärsytät!!!

Vierailija
8/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoset joilla porkkananväriset hiukset ja siihen sävyyn sopiva Marimekon oranssiraitainen paita, varmaan myös oranssisankaiset rillitkin ja nostaa nenällään silmälaseja ylemmäs!!

Vierailija
9/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriani ärsyttää esim. minussa kaikki. Erittäin negatiivinen, vähättelevä ja ilkeä ihminen. On niin tyhmä, ettei tajua oman käytöksensä olevan asiatonta (tai myönnä itsellensä), saati että pyytäisi anteeksi. Esim sellainen ärsyttää minua. Mutta kun tietää että se johtuu siitä, että hän on katkera ja kateellinen, voi tuollaisen pikkusieluisen ihmisen jättää omaan arvoonsa. Voi olla että on enetinen kaveri, jos jatkaa samaa rataa. Suosittelen muillekin.

Vierailija
10/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset

Vierailija
11/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joilta puuttua empatiakykyä ja jotka eivät osaa ajatella asioita kuin omalta kantiltaan. Myös kaikki jotka ihmettelee ja kummastelee aina vammasia, homopareja, lihavia, tummia ym.  Asioita ja ihmisiä.  Tyylin" Ajatella Erjan tytöllä on oppimisvaikeuksia ja käy erityiskoulussa, Oletkos kuullut että Sirpan ja Veijon poika Ville on homo, kyllä siinä on kestämistä vanhemmilla ym. TYhjänpäiväinen kauhistelu ja tyhjästä juoruaminen. Pikkukyliltä nuita löytyy.

Vierailija
12/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*entinen kaveri

Vierailija
13/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylidramaattiset ja liiottelijat

Vierailija
14/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit. Siis sellaiset ketkä eivät osaa kritisoida maahanmuuttajia mitenkään fiksusti eivätkä perustele väitteitään vaan huutelevat "saatanan neekerit, saatanan mamut, tapan vittu ne kaikki!!!" Siis ihan oikeasti, kasvaisivat aikuisiksi...

Vierailija
15/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppärät sanavalmiit Ultra bra fanit.

Vierailija
16/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiljainen ihminen ja joitakin se aina tuntuu ärsyttävän ja minut otetaan silmätikuksi. Olen ollut koko ikäni hiljainen enkä minä puheliaaksi muutu, vaikka minulle kuinka toitottaisiin hiljaisuudestani! Joten tällaiset ihmiset minua ärsyttää, jotka eivät hyväksy tätä luonteenpiirrettä. Minun seurassani ei tarvitse kenenkään aikaansa viettää.

Vierailija
17/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka välttelevät konflikteja mihin hintaan hyvänsä. Jotka sulkevat silmänsä ja korvansa, ja teeskentelevät, että kaikki on ihan hyvin, vaikka oma lapsi puukottaisi vieressä vierasta lasta tai mies painaisi naapurin Erjaa.

Eikös se ole maan tapa. Lisää mamuja vain, pelko on vain kuvittelua, vaikka mitä tapahtuisi.

Vierailija
18/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat häikäilemättömän itsekkäitä ja aiheuttavat muille toiminnallaan harmia. Sitten katkaistaan kaikki välit eikä nöyrtymistä tai anteeksipyyntöä ole tiedossa asianomistajien elinaikana. Mietin usein, ymmärtääkö tällainen ihminen olevansa itsekäs? Käyttäytyykö niin tarkoituksella? Kokeeko olevansa aina uhri?

Vierailija
19/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka puhuu toisten päälle ja joilta ei saa suunvuoroa.

Vierailija
20/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen alapeukuttaja on vastenmielisin ihmistyyppi.