Pk haluaa juuri minut vasukeskusteluun.

Vierailija

Kun kuulemma äidit nyt tuppaavat hoitamaan kaiken lapsiin liittyvän joten he haluavat juuri minut sinne.

Meillä mies hoitaa niin päiväkotiin viemiset kuin hakemisetkin kun nyt sattuu olemaan työtön, minä taasen töissä.

Eikä kyse ole siitä, etteivätkö pk:n työntekijät olisi minua nähneet tms. Minä taasen hoidin esikoisen vasut sun muut koska olin kuopuksen kanssa kanssa kotona ja mies töissä.

Nyt sitten pitäisi olla töistä pois tuon takia kun ei isä kelpaa vasukeskusteluun. Juu ei, nikotelkoot siellä keskenään mutta mies hoitaa homman (ja ihan mielelläänkin).

Kommentit (10)

Vierailija

Mikset voi ilmoittaa etukäteen? "Kiitos, sain kutsunne, mutta tällä kertaa isä hoitaa vasukeskustelun"

Ei siitä sen isompaa soppaa kannata keittää!

Vierailija

Meilläkin mies hoitaa noi, kun pääsee keskellä päivää paremmin. Ei oo päiväkodista tullu mitään palautetta, hyvin on mies "kelvannu".

Vierailija

Ap taas.

Joo, ilmoitin sinne kyllä tekstarilla  että mies hoitaa vasukeskustelun, sopikaa hänen kanssaan sopiva aika ja takaisin tuli viestiä että kyllä minun nyt kuitenkin täytyisi tulla koska äidit yleensä hoitavat lasten asiat. Miehen mukana tuli vielä viestiä paperillakin. 

Aion kyllä tässä asiassa pitää pääni. Mies on täysin kykenevä huolehtimaan vasukeskustelusta(kin). 

Ja oikeasti, en ole koskaan törmännyt tällaiseen asenteeseen, en edes neuvolassa (meillä on mies niistäkin huolehtinut jo lasten ollessa vauvoja).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos pk kokee, että äidin kanssa on parempi keskustella?
Jos siellä on jotain "vakavaa" ja pelkäävät isän reaktiota

WTF nyt taas. Mikä on sellainen asia josta on parempi keskustella vaginan omaavan henkilön kanssa mieluummin kuin peniksen omaavan henkilön kanssa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat