Minkälaiset ihmistyypit ärsyttävät sinua?
En itse ole ikinä voinut sietää mitään kouluaktiiveja. Siis näitä, jotka ovat yläasteella/lukiossa/yliopistossa jotain oppilasaktiiveja. Kauheita ylisosiaalisia lörpöttäjiä!
Kommentit (68)
Pikkumaiset ihmiset
Valittajat, jotka eivät itse kuitenkaan ota vastuuta
Rasistit
Sovinistit
Kaikenlaiset fundamentalistit
Fanaatikot, jotka eivät nää kuin vain oman yhden ainoan kantansa. Sanaansa julistavat ääri-ateistit, ääri-muslimit ja ääri-kristityt ovat kaikki yhtä ärsyttäviä ja pelottavia. Samoin rasistit, maahanmuuttokriitikot ja suvakit voivat olla keskenään yhtä ärsyttäviä ja väärässä mielipiteidensä kanssa. Kärjistetysti keskusteluissa ulkomaalaisten riskauksista rasisti ajattelee että kaikkki muslimit ovat raiskaajia, suvakki että yliedustus on vaan tilastollinen harha, molemmat huomaisivat olevansa väärässä, jos lukisivat sen Optulan raportin ajatuksella.
Täällä foorumilla tuppaa tulemaan vastaan monia ärsyttäviä ihmisiä ja ihmisten piirteitä.
Jääräpäiset juntit joihin ei järkipuhe tai perustelut vaikuta. Ylimieliset minä olen parempi kuin muut, kasvissyöjissä yleinen piirre. Samoin suomenruotsalaisissa. Uskovaiset fanaatikot ismiin katsomatta. Aamuteeveen karhuvaara on sairaan ärsyttävä.
Aamuvirkut, kielipoliisit, militantit, naapurikyylät, älypuhelin riippuvaiset, pirinistit, j. katainen, esko. Aho, ja paljon lisää. Joo ärsyttää turhan moni ihminen ja ihmistyyppi enkä edes kaikkea sanonut.
Vittu ja aarrgh! Tuskan huuto kun kaikenlaista ärsyttävää onkin niin paljon.
Ne jotka ovat kiinnostuneita vain ihmisistä joista voivat hyötyä. Raha, seura jne. Ja kiinnostus tietenkin täysin näyteltyä. Näitä löytyy entisistä ystävistä niinkuin treffikumppaneista.
Kaikesta ruikuttajat. Ne jotka valittaa aina ja kaikesta ja syyttävät kaikkia muita omista ongelmistaan eikä kato ikinä peiliin ja mieti että löytyiskö sieltäkin jotain osuutta asioihin.
Ja ne jotka ei osaa olla kiitollisia mistään mikä on hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen hiljainen ihminen ja joitakin se aina tuntuu ärsyttävän ja minut otetaan silmätikuksi. Olen ollut koko ikäni hiljainen enkä minä puheliaaksi muutu, vaikka minulle kuinka toitottaisiin hiljaisuudestani! Joten tällaiset ihmiset minua ärsyttää, jotka eivät hyväksy tätä luonteenpiirrettä. Minun seurassani ei tarvitse kenenkään aikaansa viettää.
Tämä! Minä olen varsinkin uudessa seurassa alkuun ujo ja hiljainen, mutta tutustuessa paremmin ujous haihtuu ja alan jutella enemmän. Joillain äänekkäämmillä ihmisillä tuntuu menevän pasmat sekaisin jos kaikki eivät olekaan samanlaisia jatkuvasti äänessä olevia höpöttäjiä. Kaikki varmasti huomaavat että olen hiljainen, tiedän sen itsekin, ei siitä tarvitse huomauttaa. En ymmärrä miksi siitä pitää sanoa ääneen, eikö keksinyt muuta sanottavaa mutta hiljaakaan ei voi olla? Mitä siihen edes pitäisi vastata? "Joo, niinpä oon, hehheh.."?
Ja mua ärsyttää nää hiljaiset ihmiset varmaa muustakin syystä kuin siitä hiljaisuudesta. Kattokaa nyt tätäkin keskustelua! Täällä kysytään että mimmoset ihmiset ärsyttää sua, ja eikös täällä ole taas näitä marttyyrihiljaisia inisemässä että kun mää ärsytän niin monia ja väy väy.
Miten semmoisesta ihmisestä voi tykätä jota ei oikeesti vissiin edes ole. Joka on vaan iso nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Fanaatikot, jotka eivät nää kuin vain oman yhden ainoan kantansa. Sanaansa julistavat ääri-ateistit, ääri-muslimit ja ääri-kristityt ovat kaikki yhtä ärsyttäviä ja pelottavia. Samoin rasistit, maahanmuuttokriitikot ja suvakit voivat olla keskenään yhtä ärsyttäviä ja väärässä mielipiteidensä kanssa. Kärjistetysti keskusteluissa ulkomaalaisten riskauksista rasisti ajattelee että kaikkki muslimit ovat raiskaajia, suvakki että yliedustus on vaan tilastollinen harha, molemmat huomaisivat olevansa väärässä, jos lukisivat sen Optulan raportin ajatuksella.
Olen ateisti ja tuon uskonnonvastaisia mielipiteitäni julki somessa. Siis julkaistuja tutkimuksia ja mielipiteitäni esim. siitä kuinka ahdasmieliset uskonnot pilaavat monen elämän, mutta vain kommentteina tutkimuksiin tai dokumentteihin. Muuten saa kukin uskoa mielestäni siihen mihin haluaa, kunhan ei vahingoita muita. Ehkä saatan ärsyttää joitakin (ainakin uskovaisia) mutta pelottava en usko itseni kenenkään mielestä olevan, enkä niin käyttäydy. En ole koskaan ajatellut että se saattaisi jopa loukata. Ja ketään en halua loukata.
Vierailija kirjoitti:
Ja mua ärsyttää nää hiljaiset ihmiset varmaa muustakin syystä kuin siitä hiljaisuudesta. Kattokaa nyt tätäkin keskustelua! Täällä kysytään että mimmoset ihmiset ärsyttää sua, ja eikös täällä ole taas näitä marttyyrihiljaisia inisemässä että kun mää ärsytän niin monia ja väy väy.
Miten semmoisesta ihmisestä voi tykätä jota ei oikeesti vissiin edes ole. Joka on vaan iso nyyh.
Kirjoitin viestin 29 ja itse kyllä tarkoitin sitä, että minua ärsyttää ne äänekkäät ihmiset ketkä huomauttelevat toisten hiljaisuudesta. En koe olevani inisevä marttyyrihiljainen :D Saatoin kyllä ilmaista itseäni vähän epäselvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ovat häikäilemättömän itsekkäitä ja aiheuttavat muille toiminnallaan harmia. Sitten katkaistaan kaikki välit eikä nöyrtymistä tai anteeksipyyntöä ole tiedossa asianomistajien elinaikana. Mietin usein, ymmärtääkö tällainen ihminen olevansa itsekäs? Käyttäytyykö niin tarkoituksella? Kokeeko olevansa aina uhri?
Itsehän sinä välit katkaisit..
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa jokainen sai sanoa, minkälaiset ihmiset sattuu itseä ärsyttämään. Sinulle ne ihmiset ovat hiljaisia, hiljaiselle ne sitten ovat niitä jotka puuttuvat hänen hiljaisuuteensa. Tuolla sinun periaatteella kukaan ei saisi täällä sanoa mielipitettään, koska kaikkiahan täällä inhotaan. Kerta sellaiset ihmiset eivät saa sanoa mielipidettään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ovat häikäilemättömän itsekkäitä ja aiheuttavat muille toiminnallaan harmia. Sitten katkaistaan kaikki välit eikä nöyrtymistä tai anteeksipyyntöä ole tiedossa asianomistajien elinaikana. Mietin usein, ymmärtääkö tällainen ihminen olevansa itsekäs? Käyttäytyykö niin tarkoituksella? Kokeeko olevansa aina uhri?
Olen ollut AINA uhri. Lapsesta saakka.
Ihmiset jotka pitää itseään muita paljon parempina koulutuksen, työpaikan, ulkonäön, kumppanin yms. vuoksi. Kiusaajat ärsyttää myös, mutta ne voinee melkein laittaa samaan sakkiin noiden itseään parempina pitävien joukkoon. Sitten ärsyttää vielä ihmiset, jotka tekevät ulkonäön ja ensivaikutelman perusteella omia päätelmiään siitä millaisia toiset ovat. Viimeiseen porukkaan kuulun itsekin, mutta kohdallani se menee vaan niin, että pidän hyvännäköisiä ihmisiä kusipäinä ja inhottavina ihmisinä.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ateisti ja tuon uskonnonvastaisia mielipiteitäni julki somessa. Siis julkaistuja tutkimuksia ja mielipiteitäni esim. siitä kuinka ahdasmieliset uskonnot pilaavat monen elämän, mutta vain kommentteina tutkimuksiin tai dokumentteihin. Muuten saa kukin uskoa mielestäni siihen mihin haluaa, kunhan ei vahingoita muita. Ehkä saatan ärsyttää joitakin (ainakin uskovaisia) mutta pelottava en usko itseni kenenkään mielestä olevan, enkä niin käyttäydy. En ole koskaan ajatellut että se saattaisi jopa loukata. Ja ketään en halua loukata.
Mä olen agnostikko enkä voi ymmärtää miten uskovaiset ovat niin jyrkkiä siinä että vain he ovat oikeassa. Mun puolesta uskokoot mihin haluavat kunhan eivät yritä tuputtaa omaa katsomustaan väkisin muille.
Onpa ylläri että suurin osa on tapakristittyjä suomessa kun lapsesta asti ensin tarhassa ja sitten koulussa opetetaan uskontoon. Ihmisen pitää saada itse valita uskooko, silloin se on ainakin rehellisempää.
Minä minä tiedän kaiken ihmiset.. Pitää aina päteä