Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiset ihmistyypit ärsyttävät sinua?

Vierailija
24.11.2015 |

En itse ole ikinä voinut sietää mitään kouluaktiiveja. Siis näitä, jotka ovat yläasteella/lukiossa/yliopistossa jotain oppilasaktiiveja. Kauheita ylisosiaalisia lörpöttäjiä!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääräpäiset juntit joihin ei järkipuhe tai perustelut vaikuta. Ylimieliset minä olen parempi kuin muut, kasvissyöjissä yleinen piirre. Samoin suomenruotsalaisissa. Uskovaiset fanaatikot ismiin katsomatta. Aamuteeveen karhuvaara on sairaan ärsyttävä.

Aamuvirkut, kielipoliisit, militantit, naapurikyylät, älypuhelin riippuvaiset, pirinistit, j. katainen, esko. Aho, ja paljon lisää. Joo ärsyttää turhan moni ihminen ja ihmistyyppi enkä edes kaikkea sanonut.

Vittu ja aarrgh! Tuskan huuto kun kaikenlaista ärsyttävää onkin niin paljon.

Kun joku ihminen kokee kasvissyöjän olevan ylimielinen, niin silloin ihminen alentaa itse itsensä. Kokee, ettei itse pysty johonkin, mihin ehkä haluaisi pystyvänsä. Voin sanoa, ettei kukaan kasvissyönnin takia kulje nokka pystyssä. Muut ihmiset vain näkevät kasvissyönnin jonain helvetin hankalana asiana, jonka eteen tulee kärsiä ja koska ei itse halua/pysty ryhtyä kasvissyöjäksi, kokee tästä alemmuutta ja sen sijaan syyttääkin näitä kasvissyöjiä ylimielisiksi. Moni kuitenkin on kasvissyöjä vain siksi, ettei tykkää lihan mausta. Eihän he ajattele mitään paremmuusjuttuja, vaan jättävät syömättä sen, mistä eivät tykkää. Samalla tavalla, kun joku jättää syömättä suolakurkut tai fetajuuston.

Vierailija
42/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ja kitsaat. Piheys kertoo mun mielestä ihmisestä tosi paljon.

Vierailija
44/68 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit.

Juurikin ne.

Vierailija
45/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, jotka puhuvat vain omasta itsestään eivätkä tajua edes kysyä, että mitä muuten sulle kuuluu?

Vierailija
46/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset porvarit.

Vierailija
47/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka eivät osaa muuta kuin keskustella lapsistaan ja perheestän.

Vierailija
48/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mua ärsyttää nää hiljaiset ihmiset varmaa muustakin syystä kuin siitä hiljaisuudesta. Kattokaa nyt tätäkin keskustelua! Täällä kysytään että mimmoset ihmiset ärsyttää sua, ja eikös täällä ole taas näitä marttyyrihiljaisia inisemässä että kun mää ärsytän niin monia ja väy väy.

Miten semmoisesta ihmisestä voi tykätä jota ei oikeesti vissiin edes ole. Joka on vaan iso nyyh.

Kerrotko mitä odotat vastaukseksi kysymykseen "miksi olet noin hiljainen"? Mikä ihme on tuommosen kyselyn idea? Kun ihminen nyt vaan on semmonen kun on ja kaikki ei niin helposti keksi rupateltavaa eikä sen pitäisi olla mikään ongelma eikä se yleensä olekaan paitsi jos toisella on joku pakonomainen hiljaisuuden täyttämisen tarve.

Vierailija
49/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit, ulkonäkökeskeiset ja merkkikamojen perässä juoksevat.

Vierailija
50/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrpeät ja kieroilevat. Sellaiset, jotka kuvittelevat olevansa niin helvetin ovelia.

Sellaiset, jotka puhuvat aina vain omista asioistaan ja kääntävät kaikki keskustelut itseensä.

Vierailija
51/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ottaa jatkuvasti selfieitä ja lataavat niitä someen.

Vierailija
52/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka pitävät yllä kulisseja, vaikka kaikki onkin ihan päin persettä.

Vierailija
53/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joille ihmisarvonmittari on raha ja omaisuus.

Vierailija
54/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mv-lehden lukijat, ostoksistaan jauhajat, ihmiset joilta puuttuu yleissivistys, itsensä vähättelijät, marttyyrit.

Vierailija
55/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ei osaa sanoa anteeksi vaikka tietävätkin loukanneensa niin hel****n pahasti...

Vierailija
56/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset "hupsistaheijaa" -ihmiset, jotka unohtavat maksaa oman osuutensa yhteisistä menoista mitkä on sovittu, hoitaa oman hommansa jostain yhteisestä jutusta (niin töissä kuin vapaalla), saapuvat paikalle aina vähintään 15 min myöhässä, eivät ikinä tee mitään/ehdota mitään oma-alotteisesti, ja yleensä verhoavat nämä kaikki huonot puolensa "kiltteyden" ja iloisuuden alle. Ikinä et kuule anteeksipyyntöä em. asioista, vaan lähinnä sen "Hupsista" -kommentin. Tuota voisi vaikka kuinka selittää hajamielisyydellä ja höspöydellä, mutta todellisuudessahan tuollainen ihminen ei yksinkertaisesti kunnioita muiden ihmisten käyttämää aikaa ja rahaa lainkaan.

Vierailija
57/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästelevät ihmiset. Miten aikuiselle voi olla niin vaikeaa myöhästyä sovitusta tapaamisesta? Ihmeellisintä on, että kyllä nämä myöhästelijät osaavat silloin olla ajoissa paikalla, kun on vaikkapa joku oikeasti tärkeä asia, kuten ylioppilaskirjoitukset tai matkustaminen lentokoneella tai muu vastaava, josta ei oikeasti saisi olla myöhässä. Tosin jotkut ovat kyllä silti...

Vierailija
58/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, jotka puhuu toisten päälle ja joilta ei saa suunvuoroa.

Ovat vieläpä ylpeitä siitä, kun ovat niin ulospäinsuuntautuneita, sosiaalisia ja pitävät itseään muita (hiljaisia epäsosiaalisia pelokkaita epävarmoja hissukoita) parempina :)).

Vierailija
59/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joilta saa nyhtää tuntitolkulla mielipidettä yksinkertaisiinkin asioihin, eikä heistä saa silti mitään irti. Ketä se satuttaa, jos rohkeasti sanot tykkääväsi punaisesta sinisen sijaan!? (Ei, tämä ei ole kärjistyvät. Ymmärrän kyllä, jos kyseessä olisi arka aihe tai muuta, mutta joka asiassa sama homma. Ei osaa päättää mitään eikä uskalla sanoa mihinkään mitään) Joukkueessani pelasi kerran tällainen tyttö, enkä voi sietää häntä.

Vierailija
60/68 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylisuorittajat.

Heh, tähän on pakko kirjoittaa että minua ärsyttää ihmiset jotka pitävät kaikkia vähänkin heitä enemmän tekeviä ihmisiä ylisuorittajina.