Kysymys naisille eroamisesta..
Muutaman vuoden nettideittailun jälkeen ja 35 ikävuoden kohdalla on hiipinyt mieleeni kysymys, miksi naiselle on niin tärkeää olla se, joka ns, "pääsee" päättämään suhteen?Heti jos nainen aistii miehessä vähänkin jotain siihen suuntaan menevää, että suhde voisi jossain kohtaa tulla katkolle, on naisen välittömästi ehdittävä ennen miestä siihen.Ennen eroa voidaan tosin naida eläimellisesti ja viettää aikaa kuten aina ennenkin, mutta sitten tulee se sunnuntai kun koitetaan tempaista matto alta.Joo ymmärrän naisen tarpeen pestä kasvonsa kaverien/sukulaisten edessä, mutta mitä se oikeasti auttaa kun kaksi ihmistä ovat yhdessä epäonnistuneet luoda jotain kaunista ja pysyvää.Ihan kun suhteet sitä yleensä pitkään olisivat :)...No mutta kuitenkin..Deittailin yhtä itseäni vanhempaa naista ja hän olikin heti ensimmäisestä päivästä lähtien teroittanut miten haluaa suhdetta, eikä mitään paneskelua missä haetaan kermat päältä.Itselläni nyt ei ollut mielessä kuin "kevyt" versio, mutta olin kuitenkin jokaisella solullani mukana tämän naisen elämässä, eli välitin ja kuuntelin, vaikka tiesinkin ettei tästä nyt mitään isompaa olla rakentamassa.No nainen sitten alkoi asiasta kyselemään, että mitä oikein haen tästä suhteesta.Oltiin varmaan 3 viikon ajan nähty abaut 3-4 kertaa viikossa ja sänkyäkin kulutettu melko ahkeraan.Yritin aika kauniisti kertoa kautta rantain miten tykkään hänestä yms, mutta sitten nainen veti esiin kemiakortin, kun ei olla kuulemma juteltu riittävän syvällisä.Vastailin siihen hitusen varoen, etten toisi ilmi millään tavalla sitoutumis haluttomuuttani.Yks kaks nainen alkaa viesteissään sanoa, että olen katkera/vihainen kun en päässytkään/riittänyt hänelle parisuhteeseen.Selitin niin kauniisti kun ikinä pystyin, etten ole todellakaan hänelle vihainen, vaan olen nauttinut jokaisesta hetkestä hänen seurassaan ja olen varma. että joku mies saa hänestä vielä todella hyvän naisen.Keskustelua piti jatkaa vielä puhuen puhelimessa, mutta nyt tämä jättäjä ei enään halua asiasta puhua..Mikä siitä tekee niin tärkeää, että pitää itselleen valehdella siitä, että kuka jätti kenet ja mitä v..... väliä sillä on, kun se ei ihmistä paranna/huononna mihinkään suuntaan, onko jätetty vai jättäny..
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Aika raffia dissausta tuntuu tulevan.Vähän kuin pyöveli heiluttelisi jotain terävää pääni läheisyydessä :)..Naiset tekevät näitä aivan samoja asioita, joten ihan turha alkaa minua dissaamaan tässä asiassa.Itsenikin mielestä on aika perseestä, ettei nykysellään enään pysty juuri keneenkään luottamaan, mutta tälläistä se vaan on valssi kesällä ilman villahousuja.Miksi miehet eivät saa pelata samoilla pelisäännöillä kun naiset pelaavat?
Annat esimerkin, missä SINÄ olet valehdellut naiselle, mutta nainen ei sinulle. Sitten esität täysin esimerkkiin liittymättömän, hatusta revityn väitteen ja vaadit siihen vastauksia. Lopuksi vielä toteat, että keneenkään ei voi enää luottaa. Näetkö mitään ongelmaa tässä logiikassasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä roikuit naisessa seksin toivossa kauniita lätisten, kun nainen oli jo varovasti viestittänyt aikovansa siirtyä eteenpäin. Niinpä hän viesti selkeämmin, että nyt sinut pn jätetty, vaikka siitä vihainen olisitkin.
Miksi olisin vihainen naiselle, joka on antanut sitä pyhimpäänsä käyttööni aivan ihanalla tavalla?Lisäksi kokeneena kaverina olen kyllä huolehtinut ettei neitokainen ainut nainen ollut.Sen olen tosin oppinut teitä naisilta, että ihan helposti voi 2-3 pyörittää samaan aikaan.Tosin sillä erotuksella, että syötän, juotan ja autan heitä muissakin jutuissa kun pelkästään makkarin puolella.
Ohis, mutta tietävätkö neitoset neljän kimpasta? Ja mitä sepittelet heille tautien ehkäisyasioista? seiska
Eihän meitä ole kuin 3-4 puhdasta ihmislasta.Eihän näillä viattomilla naisilla ole muita miehiä ja kaikkihan ovat luonnollisesti käyttäneet kumia...Vai...Naisten puheiden mukaan hehän ovat eläneet lähes nunnan tasoista elämää edelliset viisi vuotta ::)
Mikä sinussa viestittää naisille, että et kestä kuulla totuutta heidän seksuaalihistoriastaan? Olisitko vähän kaksinaismoralistinen?
Omia sanojasi lainaten: "ja mitä v..... väliä sillä on, kun se ei ihmistä paranna/huononna mihinkään suuntaan, onko jätetty vai jättäny.." Ei pitäisi olla itsellesikään ongelma, jos tulet jätetyksi, eikö?
Minulle naisena on aivan sama kumpi jättää, enemmän on väliä sillä, että kumpikin on rehellisiä alusta asti. Jos miestä ei nappaa, toivon, että tuo sen ilmi. Toisaalta myös, jos miehessä on jotain vikaa, esim. ettei halua sitoutua, niin minä voin jättää. Tai jos ollaan yhtä mieltä siitä, ettei toimi, niin erotaan sitten yhteisymmärryksessä.
Voi luoja :)..Jos tämän saman hengen saisi luotua miesten ympärille ja miehet alkaisivat puolustamaan toisiaan samalla tavalla kun nainen naista, niin meillä kaikilla olisi asiat paremmin..No mutta hyvää tiistaita teille kaikille ja sitten vaan pitsaa naamariin :)
Vierailija kirjoitti:
Omia sanojasi lainaten: "ja mitä v..... väliä sillä on, kun se ei ihmistä paranna/huononna mihinkään suuntaan, onko jätetty vai jättäny.." Ei pitäisi olla itsellesikään ongelma, jos tulet jätetyksi, eikö?
No juurikin näin :)..Tätä olen tässä nyt yrittänyt toistaa, toistaa ja toistaa..En vaan vieläkään ymmärrä miksi vastaani tulee naisia jatkuvasti, jotka oikein kerskuvat jättämisillään ja oota armias jos joku urho on ehtinyt heidät jättää, niin syanidia ansaitsisi kahviinsa.Koitttakaa nyt lopettaa tämä nillittäminen tästä yhdestä naisesta.Okei havaintoni on terästynyt viimeisen kahden vuoden aikana, mutta onhan sitä nyt nähnyt tätä ennenkin vuosien 1996-2012 välilläkin..Jopa ex-naisenikin muutamia vuosia sitten oli oikein onnellinen kun jätti aviomiehensä, vähemmän onnellinen minun jätettyä hänet.Se ei häntä huonontanut, eikä minua.Olemme molemmat onnellisia ilman toisiamme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinä roikuit naisessa seksin toivossa kauniita lätisten, kun nainen oli jo varovasti viestittänyt aikovansa siirtyä eteenpäin. Niinpä hän viesti selkeämmin, että nyt sinut pn jätetty, vaikka siitä vihainen olisitkin.
Miksi olisin vihainen naiselle, joka on antanut sitä pyhimpäänsä käyttööni aivan ihanalla tavalla?Lisäksi kokeneena kaverina olen kyllä huolehtinut ettei neitokainen ainut nainen ollut.Sen olen tosin oppinut teitä naisilta, että ihan helposti voi 2-3 pyörittää samaan aikaan.Tosin sillä erotuksella, että syötän, juotan ja autan heitä muissakin jutuissa kun pelkästään makkarin puolella.
Ohis, mutta tietävätkö neitoset neljän kimpasta? Ja mitä sepittelet heille tautien ehkäisyasioista? seiska
Eihän meitä ole kuin 3-4 puhdasta ihmislasta.Eihän näillä viattomilla naisilla ole muita miehiä ja kaikkihan ovat luonnollisesti käyttäneet kumia...Vai...Naisten puheiden mukaan hehän ovat eläneet lähes nunnan tasoista elämää edelliset viisi vuotta ::)
Mikä sinussa viestittää naisille, että et kestä kuulla totuutta heidän seksuaalihistoriastaan? Olisitko vähän kaksinaismoralistinen?
Miksi en kestäisi kuulla?Voisiko olla myös, etten ole siitä kamalan kiinnostunut?Jokaisella alkaa olemaan elettyä elämää takanaan ja sillai se vaan menee.
Kuulostaa siltä, että sinulle olisi ollut tärkeää lopettaa suhde ensin, ja nyt harmittaa, kun nainen ehti edellesi.
Ap on kyllä harvinaisen typerä yksilö, pakko tän on olla joku provo :D
En osaa ees päättää mikä tässä keskustelussa on naurettavinta.. aloitusteksti jossa ap uhriutuu ja sitten kysyy aiheeseen liittymättömän kysymyksen "faktatiedon" pohjalta, se miten ap ei tunne millään ymmärtävän mitä muut tässä ajaa takaa vai se ettei ap voi vastata yhteenkään kysymykseen tai viestiin suoraan vaan lukee rivien välistä ja uhriutuu vielä vähän lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juurikin näin :)..Tätä olen tässä nyt yrittänyt toistaa, toistaa ja toistaa..En vaan vieläkään ymmärrä miksi vastaani tulee naisia jatkuvasti, jotka oikein kerskuvat jättämisillään ja oota armias jos joku urho on ehtinyt heidät jättää, niin syanidia ansaitsisi kahviinsa.Koitttakaa nyt lopettaa tämä nillittäminen tästä yhdestä naisesta.Okei havaintoni on terästynyt viimeisen kahden vuoden aikana, mutta onhan sitä nyt nähnyt tätä ennenkin vuosien 1996-2012 välilläkin..Jopa ex-naisenikin muutamia vuosia sitten oli oikein onnellinen kun jätti aviomiehensä, vähemmän onnellinen minun jätettyä hänet.Se ei häntä huonontanut, eikä minua.Olemme molemmat onnellisia ilman toisiamme :)
Ihmetteletkö ihan tosissasi, miksi joku on onnellisempi jätettyään (jolloin on ehtinyt jo prosessoida asian eron tapahtuessa) kuin tullessaan jätetyksi (jolloin kaikki asiaan liittyvät tunteet tulevat yhtenä vyörynä)? Huh-huh, et tainnut olla etummaisena jonossa kun älliä jaettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitan vielä kerran :)
Olen nähnyt netin kautta abaut 150 naista ja tämä kuka ehtii jättää kenet leikki ei ole mitenkään uusi kokemus..Muutamat naiset suorastaan rehennelleet treffeillä, ettei heitä ole jätetty koskaan.Miten ja miksi tuollaisella asialla pitää rehennellä :D
Niin, kun miehet aina roikkuu vielä yhden panon toivossa, niin pakkohan niitä on hätistellä pois.
Kyllä ap:ssa joku vika on jos ei 150 naisen kanssa oo löytyny sopivaa. Tai jos haluu vaan panoseuraa ni maksulliset ois helppo valinta.
Olen myös deitannut paljon naisia oppiakseni ymmärtämään teitä ja samalla myös tutustuen uusiin ihmisiin.Mukava kuulla myös naisten mielipiteitä/näkemyksiä asoihin.Auttaa minua kasvamaan miehenä tulevia naisiani varten ja eihän se paneminenkaan huonoa tee :)..Lisäksi näiden naisten kanssa voi heittää kevyttä lenkkiä metsäpanoilla maustettuna.Samoin ulkonasyömiset ja muut meiningit kaupungilla maistuvat melko kivasti pirteän sporttisessa seurassa.Et ehkä maksulliset eivät pysty tarjoamaan tätä pakettia, vai onko sulla jotain hyvää puhelinnumeroa hihassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Vaikka kaikki käyttäisivät aina kumia ja olisivat oireettomia, niin siltikin tuossa kerkeää ainakin herpes tai kondylooma tarttua, eikä niistä muuten pääse eroon. Enpä itse ainakaan haluaisi olla tuollaisessa järjestelyssä mukana tietämättäni. Taidat olla aika poika valehtelemaan? seiska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt netin kautta abaut 150 naista ja tämä kuka ehtii jättää kenet leikki ei ole mitenkään uusi kokemus..Muutamat naiset suorastaan rehennelleet treffeillä, ettei heitä ole jätetty koskaan.Miten ja miksi tuollaisella asialla pitää rehennellä :D
Niin, kun miehet aina roikkuu vielä yhden panon toivossa, niin pakkohan niitä on hätistellä pois.
Kyllä ap:ssa joku vika on jos ei 150 naisen kanssa oo löytyny sopivaa. Tai jos haluu vaan panoseuraa ni maksulliset ois helppo valinta.
Olen myös deitannut paljon naisia oppiakseni ymmärtämään teitä ja samalla myös tutustuen uusiin ihmisiin.Mukava kuulla myös naisten mielipiteitä/näkemyksiä asoihin.Auttaa minua kasvamaan miehenä tulevia naisiani varten ja eihän se paneminenkaan huonoa tee :)..Lisäksi näiden naisten kanssa voi heittää kevyttä lenkkiä metsäpanoilla maustettuna.Samoin ulkonasyömiset ja muut meiningit kaupungilla maistuvat melko kivasti pirteän sporttisessa seurassa.Et ehkä maksulliset eivät pysty tarjoamaan tätä pakettia, vai onko sulla jotain hyvää puhelinnumeroa hihassa?
Olet ällöttävä. Haluat naisista ilmaiseksi "paketin" ja valehtelet päin naamaa saadaksesi sen.
Olen pahoillani, että sinut on jätetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö ihan tosissasi, miksi joku on onnellisempi jätettyään (jolloin on ehtinyt jo prosessoida asian eron tapahtuessa) kuin tullessaan jätetyksi (jolloin kaikki asiaan liittyvät tunteet tulevat yhtenä vyörynä)? Huh-huh, et tainnut olla etummaisena jonossa kun älliä jaettiin.
Noniin , nyt me aletaan päästä asiaan.Eli kun ehtii jättämään ensin, niin sillä onkin väliä oman itsetunnon kanssa esimerkiksi?Pakko esittää tyhmää kun ei asia muuten tunnu aukenevan.Olen itse sitä mieltä, että naisille on erittäin tärkeää päästä jättämään ensin kun eivät kestä kovin hyvällä prosentilla jätetyksi tulemista.En puolusta miestenkään kestävän, mutta harvoin kuulen miesten iloitsevan ääneen kun ovat jättäneet lastensa äidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin , nyt me aletaan päästä asiaan.Eli kun ehtii jättämään ensin, niin sillä onkin väliä oman itsetunnon kanssa esimerkiksi?Pakko esittää tyhmää kun ei asia muuten tunnu aukenevan.Olen itse sitä mieltä, että naisille on erittäin tärkeää päästä jättämään ensin kun eivät kestä kovin hyvällä prosentilla jätetyksi tulemista.En puolusta miestenkään kestävän, mutta harvoin kuulen miesten iloitsevan ääneen kun ovat jättäneet lastensa äidin.
Ei, asialla ei ole tekemistä varsinaisesti itsetunnon kanssa, vaan asioiden päänsisäisen käsittelytahdin. Jättäjänä vauhdin pääsee itse säätämään itselleen sopivaksi, jätettynä se tulee kun tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ällöttävä. Haluat naisista ilmaiseksi "paketin" ja valehtelet päin naamaa saadaksesi sen.
No eivät tunnu naiset kauhesti valittavan kun höylää omalla Masterilla neidinkin viinit ja ruuat.En tiedä missä helvetin kellarissa sinä elät, mutta vuonna 2015 ihmiset deittailevat ja nussivat toisiaan ihan riittämiin.Nyt on kyse sitten 30-45v naisista, ei mistään pikkutytöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivät tunnu naiset kauhesti valittavan kun höylää omalla Masterilla neidinkin viinit ja ruuat.En tiedä missä helvetin kellarissa sinä elät, mutta vuonna 2015 ihmiset deittailevat ja nussivat toisiaan ihan riittämiin.Nyt on kyse sitten 30-45v naisista, ei mistään pikkutytöistä.
Itse myönsit jo aloituksessa vedättäneesi ja valehdelleesi saadaksesi seksiä. Limanuljaska. Ja sitten kerroit altistavasi naiset seksitaudeille. Hyi saatana.
ööm.. mikähän sulla ap on kun et ymmärtänyt. ei tässä ollut kyse siitä KUMPI jättää ensin.
Sinä et halunnut suhdetta ja nainen taas haluaa suhteen. Sinun kanssasi asia ei voinut edetä suhteeseen asti, joten nainen otti jalat alleen. HARVINAISEN fiksu nainen kyseessä sanoisin...