Hankaatko hiuksia froteepyyhkeellä kuivaksi?
Ilmeisesti tuo on yleinen tapa. Itse en käytä edes tavallista pyyhettä vaan kiedon hiukset mikrokuitu- tai hamampyyhkeen alle.
Kommentit (14)
Miksi niitä pitäisi hangata yhtään millään? Kietoo pyyhkeen märkien hiusten ympärille, niin kyllä se imee enimmät vedet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niitä pitäisi hangata yhtään millään? Kietoo pyyhkeen märkien hiusten ympärille, niin kyllä se imee enimmät vedet.
En tiedä. Moni näyttää pörröttävän hiuksia pyyhkeellä. Kaipa ne kuivuvat nopeammin sitten.
Ap
Hankaan. Enkä kyllä näe mitään eroa vertaillessani omia hiuksiani muiden hiuksiin.
En varsinaisesti hankaa, vaan lähinnä painelen ja latvat kevyesti puristelen pyyhkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Hankaan. Enkä kyllä näe mitään eroa vertaillessani omia hiuksiani muiden hiuksiin.
Kuinka usein leikkautat huonoja latvoja pois?
Itsellä pitkät hiukset, kiedon hiukset pitkille tarkoitettuun ja muotoiltuun pyyhkeeseen, jonka saa napilla niskaan kiinni. Vain puuvilla imee kosteutta, tekokuituisella ei mitään virkaa.
Eihän aapeeta kiinnosta yhtään mitä muut tekee, tuli vaan pätemään muka hienolla sanalla.
Säälittävää
Puuvillainen t-paita kuivattaa hyvin kiharat, jotka jää kikkuraksi. Ei kai kukaan hinkkaa herkkää hiusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pitkät hiukset, viiteen vuoteen en ole kampaajalla käynyt. Omistan ns parturinsakset, itse leikkaan, on taipuisat hiukset, helppo homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pitkät hiukset, viiteen vuoteen en ole kampaajalla käynyt. Omistan ns parturinsakset, itse leikkaan, on taipuisat hiukset, helppo homma.
Niin mikä se vastaus oli?
Vierailija kirjoitti:
Puuvillainen t-paita kuivattaa hyvin kiharat, jotka jää kikkuraksi. Ei kai kukaan hinkkaa herkkää hiusta.
Kyllä hinkkaa ja samalla vauhkoaa siitä, että hiustenkuivain kuluttaa hiusta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän aapeeta kiinnosta yhtään mitä muut tekee, tuli vaan pätemään muka hienolla sanalla.
Säälittävää
Mikä tässä oli se hieno sana? Hankaaminen?
Ap
Kyllä hankaan, mutta minulla on lyhyet hiukset joten ei tarvitse välittää tavan pitkäaikaisista vaikutuksista.