Amnesty ei harjoita sitä mitä saarnaa

Vierailija

Olen ollut tarpeeksi työttömänä vailla oman alan töitä. Niinpä alkais jo kelvata mikä vaan millä saa rahaa Jouluksi. Amnesty ei sitten palkannut minua vaikka kokemusta on valitettavasti varainhankinnasta ja puhelinmyynnistäkin ihan hyvin kertynyt. Ilmaisin hakemuksessa että olen karenssissa ja etten saa sossusta edes viittä sataa. Kehtasivat vielä toivottaa Hyvää Joulua! Mitenkähän se muka näillä tienesteillä olisi mahdollista saavuttaa? Siat.

Kommentit (7)

Vierailija

Tästä lähtien kynttilä piikkilainka-aidan ympäröimänä tuo mieleen vain joulun rauhan ja autuuden joka on tältä vähävaraiselta amnestyn toimesta kielletty.

Vierailija

Mutta tässäpä tapauksessa oli kyse kokeneesta puhelinmyyjästä. Sitä paitsi nyt oli kyse ihmisoikeuksista ei rottien oikeuksista. Jos väittävät edistävänsä ihmisoikeuksia paikka kuuluu sille joka ei selviä hengissä ilman ko.työtä ja on muutenkin täysin pätevä siihen.Näin käyttäytyisivät ihmiset. Sellaisille Amnesty kuuluisi eikä ko. siolle jotka ei osaa hoitaa hommaansa loogisesti ja inhimillisesti.

Vierailija

Ja kaiken maailman suojatyöpaikkaiset elttaantuneet mummoidiootit ne siellä rottailevatkin amnestyllä ja syövät sen mainetta epäloogisilla vajaaälyisillä rekrytoinnelllaan. Permanentti tutisten siellä hytkyttävät läskiposkiaan ja kaivelevat syyliä perseestään.

Vierailija

Syy miksi olen karenssissa ei ole minun. Otin vastaan työpaikan joka oli määräaikainen mutta lähinnä omalta alalta, kun työkkäri tarjosi 3 kk:n päästä alkavaa myyjän hommaa väärältä alalta. Sain karenssin koska en hakenut paikkaa. Ei ole minun syyni että työkkäri on mitä paskaa on. Ja ei vaihdeta puheenaihetta. Se amnestyn ihmisvihaaja  mätä sekopäänoita-akka sietäsi saada  kynttilän perseeseensä piikkilankoineen päivineen.Kun ei kerran työnsä tarkoituksesta mitään ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Amnesty ei ole velvollinen palkkaamaan kaiken maailman sossurottia.

Taidat olla aika white trash. Ja huora varmaan olet myös jos ei kerran tarvitse noilla puutteellisilla älynlahjoilla ja tiedoilla mennä sossuun.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat