Kiitos sinulle, joka "heitit" silloisen avomiehesi pihalle.

Vierailija

Toki ymmärsit tehneesi virheen, mutta se oli jo liian myöhäistä. Ja varsinkin nyt, kun exäsi on tavannut minut. Hän on aika kovaa vauhtia rakastumassa minuun. Ja minä häneen. Meillä on tosi ihanaa yhdessä. Eli en voi muuta kuin kiittää sua, koska nyt mulla on maailman ihanin mies. Ei sellaiset miehet vaan ole vapaana ja jos ovat niin hyvin pienen hetken. Ja tiedän, etten ollut ainut nainen kuka hänet halusi tai haluaa. Mutta voin kai tässä nyt sanoa, että minä voitin :)

Sivut

Kommentit (71)

Vierailija

Hyvä, että olet sinut miehesi menneisyyden kanssa eikä ole jääny vaivaamaan. Saattaisi muuten poikia vaikka noloja aloituksia av:lle

Vierailija

No voin kertoa sinulle, että kaikki ei ole sitä, miltä se susta nyt näyttää. Et tiedä miehestä juuri mitään, koska et ole kokenut hänen kanssaan arkea ollenkaan pidemmän päälle. Kiittele rauhassa, voin taata että onnesi muuttuu kun huomaat, ettet kohta voi liikkua missään ilman häntä, sulla ei saa olla kavereita, et saa nauraa edes tai hän luulee, että naurat hänelle jne...

Oli se alussa mullekin normaali pari vuotta. Palaa asiaan vaikka kahden vuoden päästä niin katotaan kiitteletkö vielä? Ps. Onneksi olen hengissä vielä, vaikka sinnitellen...

Vierailija

Ole hyvä vaan. Minä tosin tiedän etten tehnyt virhettä. Näin on todellakin parempi. Ja hyvähän se on jos hän on onnellinen, ja olet parempi hänelle kuin minä olin, etkä joudu kuuntelemaan ja kestämään kaikkea sitä mitä minä jouduin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voin kertoa sinulle, että kaikki ei ole sitä, miltä se susta nyt näyttää. Et tiedä miehestä juuri mitään, koska et ole kokenut hänen kanssaan arkea ollenkaan pidemmän päälle. Kiittele rauhassa, voin taata että onnesi muuttuu kun huomaat, ettet kohta voi liikkua missään ilman häntä, sulla ei saa olla kavereita, et saa nauraa edes tai hän luulee, että naurat hänelle jne...

Oli se alussa mullekin normaali pari vuotta. Palaa asiaan vaikka kahden vuoden päästä niin katotaan kiitteletkö vielä? Ps. Onneksi olen hengissä vielä, vaikka sinnitellen...

Sä et varmaankaan halua exääsi takaisin? Miesystäväni exä taas haluaa hänet takaisin. Ei voi kovin huono mies olla kun exä vielä rakastaa ja haluaa palata yhteen. Mutta minä sain hänet. Ap

Vierailija

Jos minun entinen niin pidä hyvänäs. Sitä "maailman ihanin mies" näytelmää kestää puoli vuotta. En myöskään peräänsä haikaillut, vaikka hän niin kaikille väittää. Se on osa sitä "kyllä minulle ottajia riittäisi" peliä, että saisit tuntea olevasi oikein erityinen, kun kanssasi on.

Vierailija

Mies kertoo exän katuvan, vaikka se on tämä ihqu mies, joka oikeasti koko ajan kaipaa exää takaisin, viestittelee ja kerjää.

Nainen todennäköisesti jätti miehen ihan syystä.

Vierailija

Tota, ikävä kertoa ap, mutta kävi mun luona taas eilen. Monena työpäivänä onkin käynyt. Seksi on kuulemma parasta mun kanssa ja haluaisi sen takia palata yhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä et varmaankaan halua exääsi takaisin? Miesystäväni exä taas haluaa hänet takaisin. Ei voi kovin huono mies olla kun exä vielä rakastaa ja haluaa palata yhteen. Mutta minä sain hänet. Ap

Mistäs sä niin päättelet, että haluaa takaisin? Minkä ikäinen mies on kyseessä tai sen ex-nainen?

Vierailija

Olen nähnyt viestit ja näen ja kuulen kun exä soittaa. Ja vielä muutakin, mutta en nyt kerro tässä ettei tunnisteta. Selvää on, että exä haluaa palata yhteen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt viestit ja näen ja kuulen kun exä soittaa. Ja vielä muutakin, mutta en nyt kerro tässä ettei tunnisteta. Selvää on, että exä haluaa palata yhteen. Ap

Mutta sä et ole nähnyt viestejä, joita mies lähettää mulle :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistäs sä niin päättelet, että haluaa takaisin? Minkä ikäinen mies on kyseessä tai sen ex-nainen?

Ei se ex- nainen sitä oikeasti halua takaisin. Se on vaan semmosta kokeilua ja härnäämistä, pientä kiusaa. Sä voitit luuserin, jolla elämän perusasiat päin persettä. Jos et sitä vielä tiedä, niin ihme. T: se ex-nainen:D

Vierailija

Kerros ap. tän voittopalkintos ikä tai nimen eka kirjain, kun täällä on meitä muutamakin, jotka voidaan kohta onnitella sua oikein kunnolla:D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat