Naisten mielipide lyhyistä miehistä? Mikä on liian lyhyt kumppaniksi?
Olen 168-senttinen mies joka on myös tosi hoikka (paino jotain 50 kg). Mulla on aiemmin ollut jotain lyhyitä suhteita mut kaikki kaatunut siihen, että naista ei yhtäkkiä "kiinnosta". Haluisin teidän REHELLISEN mielipiteen siitä, liittyykö tämä naisten huomion/kiinostuksen puute kokooni?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten.
Mun mies on 52kg ja 171cm ei oo sairas syö kuin hevonen mut aina ollu hoikka..
Tuli vaan mieleen et jos oot noin alipainoinen ja sen lisäks poltat (paljonkin?) niin ehkä naiselta (ainakin iteltäni) tuntuis ehk et sul ei oo ihan homma hallussa noin yleisesti, eli että et ehk osaa ihan pitää ittestäs huolta? Mites muuten, onko työpaikka/kaveriporukka jne? Mulla ainakin on turn off jos mies ei osaa pitää ittestään huolta, en haluu äidiks suhteeseen. Jos muuten kaikki on ok niin lyhyys ei merkkaa kauheesti.
Vierailija kirjoitti:
Poltan myös aika paljon, joten se voi ehkä lisätä ruokahaluttomuutta. Usein siis syön ne kolme ateriaa päivässä mutta ei oikeastaan mitään välipaloja tai iltapalaa tai karkkeja jne.
Just. No oliskohan se epämiellyttävyys kuule ennemminkin näissä, eikä pituudessa?! Tupakoiva mies = ehdoton ei. Huonosti syöminen taas kertoo elämänhallinnan puutteesta, ja tuolla tyylillä on ainakin ihan turha väittää että "ei vaan paino nouse". No ei varmaan, jos käytännössä syöt kuin kitudieetillä! Tuskin liikuntaakaan harrastat noilla elämäntavoilla...
Ps: jos poltit jo kasvuiässä niin onneksi olkoon, aiheutit ihan itse lyhyytesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 173-senttinen nainen. Miehen pituus ei ole minulle ongelma. Voisin ottaa vaikka kääpiön, jos häneen nyt sattuisin rakastumaan. Tokihan näinkin pitkänä naisena sitä enemmän katsoo niitä itseä pidempiä miehiä, mutta ei rakastuessa pituus ole kynnyskysymys. Kuten monet jo mainitsivatkin, eniten olisin huolissani painostasi. Kyllä minulla on tärkeää, että mies painaa ehdottomasti enemmän kuin minä. Painan itse runsaat 60 kiloa, joten kyllä miehen nyt vähintään 80 kiloa täytyy painaa. Varsinkin harteikkaampana naisena en halua mieheni olevan minua sirompi. Ei mikään lihaskimppu tarvitse olla, mutta miehisesti "leveä" ja harteikas on mieleeni. En kokisi sängyssä kiihottavana panna laihaa miestä.
Miksi vähintään 80 kiloa pitäisi painaa, jos pituuskaan ei sinulle ole ongelma? 80 kiloakin on jo aika paljon jollekin 170-175 senttiselle. Miksi ylipäätään pitää asetella jotain rajoja ja miksi miehen tulisi olla 20 kiloa sinua painavampi?
No omat aiemmat mieheni ovat kaikki painaneet päälle 100 kiloa (urheilullisia, mutta toki vähän vatsaa on ollut). Yhden anorektikkomiehen tunsin, joka painoi vain 60 kiloa. En tiedä, mutta jotenkin minulle on muodostunut se käsitys, että aikuiset normaalikokoiset miehet yleensä painavat vähintään sen 80 kiloa, 60-70-kiloiset ovat sitten jo hyvin hoikkia. Ja siis toki mitä lyhyempi on, niin toki se vaikuttaa, sitä en ottanut tuossa arviossani harkintaan :)
Sulla on hyvät mitat, ei kannata stressata. Ajattele niitä apinasuodattimena. Typerät, huonoitsetuntoiset naiset suodattuvat pois ja sulle jää vain helmet
Juuri hyvän kokoinen:)
T.161cm, 45kg
Ap.jos lohduttaa, niin sä ainakin näytät tosi nuorelta pitkään. 4-kymppisenä menet varmasti vielä 3-kymppisestä.
Mun mies on kans lyhyt ja sitä luullaan aina nuoremmaksi kuin onkaan. Pituus vaikuttaa siihen paljon.
Olen itse 160cm ja kaksi edellistä poikaystävääni ovat olleet 167cm ja 168cm pitkiä. Minua ei ainakaan ole haitannut, on itaeasiassa ihan kiva kun esim. Kädestä pitäminen onnistuu kävellessä/seisten ilman ongelmia :D itse haluan miehen, joka olisi minua pidempi, mutta vaikka pari senttiä riittää. Kyllä suomesta löytyy lyhyitä naisia (ja mikset pitkällekin kelpaisi, jos molemmilla on itsetunto kunnossa)
Mulle miehen pituudella ei ole oikeastaan mitään väliä jos muuten synkkaa, mutta mua lyhyempien miesten itsetunto ei yleensä kyllä oo kestänyt sitä jos oon yli 20 cm niitä pidempi.
T. 184 cm
No kyllä mä voisin alle 180-senttistä miestä panna sträppärillä, muuhun sitten kelpuutan vain miehen mittaiset.
N24 feministi
Olen 175cm ja mies 165cm. Kun asuin vielä Suomessa, inhotti ohikulkijoiden katseet ja sellanen yleinen normi ettei oltu parina hyväksytty. Muutin muutama kuukausi takaperin miehen luokse ulkomaille, täällä väenpaljouteen hukkuu, eikä tunnu yhtää samalta. :)
Olen 165cm pitkä nainen. Mun ihannemiehen pituus olisi noin 175-185cm. Mutta painotan, että tuo on vain ihanne, ja suhteeseen kelpaisi myös paljon lyhyempi mies mikäli muuten vain synkkaisi tosi hyvin ja miehellä ei olisi lyhyydestään kompleksia. Enhän minäkään vastaa miesten yleisiä ihanteita... Minulla on lyhyehköt hiukset, enkä muutenkaan ole mikään oikeista paikoista muodokas laiheliini. Uskon, että silti kelpaan vielä jollekin miehelle jonain päivänä. :)
Samaa mieltä, enemmän on kysymys laihuudesta. Alipainoinen lihakseton mies ei oikein sytytä suurinta osaa. Suurin osa samanpituisista hoikistakin naisista painaa enemmän.
Minulle sellainen pituuden alaraja miehelle menee n. 170 sentissä, ja silloin pitää olla muuten miehen oloinen (ei kuitenkaan kävellä jalat harallaan käsivarret irti vartalosta ikään kuin kookkaammalta vaikuttaakseen). Olen 169 cm.
Kuulostat söpöltä!
Ihmettelen suuresti tyyppejä joilla on pituusvaatimus suhdeasioissa, c'mon, ei se kiintyminen senttejä katso. =)
Nuorempana deittailin aina pitkiä miehiä, mutta nykyinen mieheni on vain 175cm, itse olen siis 172, korkkareissa pidempi kuin mieheni. Ei haittaa, mies on niin ihana. Itseäni kauheasti lyhyempää en ehkä haluaisi, mutta jos mies on muuten ihana, ei se pituus nyt niin iso juttu ole.
Olen normaalipainoinen ja kokooni tyytyväinen nainen. Painan 27 kiloa enemmän kuin ap. Kyllä minulle olisit ihan liian pieni, mutta pieniähän suuri osa naisistakin on. Itseäni lyhyempi ja miksei jonkun verran kevyempikin mies käy minulle, mutta rajansa kaikella.
Pituus ei varmaan haittaisi, mutta tuo paino kuulostaa tosi alhaiselta. Olen itse 160-senttinen ja painan yli kymmenen kiloa sinua enemmän. En usko, että tuntisin seksuaalista vetoa itseäni reilusti hennompaa miestä kohtaan. Luulen, että sängyssä tulisi joitain häiritseviä lesbo- tai pedofiiliviboja.
Olen 165 cm, suhde itseäni vähän lyhyempään mieheen. Mies ei vain vaikuta yhtä kiinnostneelta kuin minä :(. Mua ei haittaa minkä pituinen joku on, ihastun muihin asiohin. Esim. itsevarmuuteen, että on oma itsensä sellaisena kuin on.
Olen kyllä miettinyt, epäileekö mies mun kiinnostusta, jos pienillä miehillä on tollasia kokemuksia?
Jep lopeta se röökaaminen ja mene salille ! :) varmasti saat naisen jos oot mukava.