Naisten mielipide lyhyistä miehistä? Mikä on liian lyhyt kumppaniksi?
Olen 168-senttinen mies joka on myös tosi hoikka (paino jotain 50 kg). Mulla on aiemmin ollut jotain lyhyitä suhteita mut kaikki kaatunut siihen, että naista ei yhtäkkiä "kiinnosta". Haluisin teidän REHELLISEN mielipiteen siitä, liittyykö tämä naisten huomion/kiinostuksen puute kokooni?
Kommentit (59)
Tylyä epäillä provoksi mittojen takia. Painonlisääjävalmisteet on kovaa bisnestä, koska on niin paljon laihoja miehiä. Ja naisia, jotka eivät innostu laihoista. Tätä on hyvä miettiä niiden naisten,joiden mielestä vain naisilla on paineita painaa tietyn verran ja kuinka miehet ovat törkeitä toivoessaan naiseltaan tiettyä painoa.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni on 162cm, minä olen 160cm ja mielestäni pituusero on täydellinen. :) Mieheni on muutenkin niin loistotyyppi, ettei paljon hetkauta pituudet tms.
Kiva kuulla! Mun kokemuksen perusteella useimmat minuakin lyhyemmät naiset (niitä on kuitenkin jonkin verran) haluaa kuitenkin normaalipituisen tai pitkänkin miehen, eli sit tuntuu et mulle ei sit jääkään ketään :/
Olen 173-senttinen nainen. Miehen pituus ei ole minulle ongelma. Voisin ottaa vaikka kääpiön, jos häneen nyt sattuisin rakastumaan. Tokihan näinkin pitkänä naisena sitä enemmän katsoo niitä itseä pidempiä miehiä, mutta ei rakastuessa pituus ole kynnyskysymys. Kuten monet jo mainitsivatkin, eniten olisin huolissani painostasi. Kyllä minulla on tärkeää, että mies painaa ehdottomasti enemmän kuin minä. Painan itse runsaat 60 kiloa, joten kyllä miehen nyt vähintään 80 kiloa täytyy painaa. Varsinkin harteikkaampana naisena en halua mieheni olevan minua sirompi. Ei mikään lihaskimppu tarvitse olla, mutta miehisesti "leveä" ja harteikas on mieleeni. En kokisi sängyssä kiihottavana panna laihaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunapippuri kirjoitti:
Jos ne on jo alkaneet sinun kanssa niin tuskin koko on se juttu miksi on tyssännyt. Olen itse 172 pitkä ja minimi pituus miehelle on varmaan just joku 170 mun kohdalla. Oma mieheni on sen pituinen. En olisi uskonut, että olisin itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta kun kaikki loksahti niin tässä sitä ollaan =)
Olen vaan ihmetellyt sen takia noita alkuun lopahtaneita suhteita kun kaikissa on mennyt tosi hyvin alussa, ollaan tultu hyvim toimeen, sama huumorintaju eikä mitään riitoja mistään, mut sitten kun suhde ikään kun pitäisi julkistaa "virallisesti", eli niin että menisimme yhdessä juhliin tai jommankumman kavereiden luo, niin naiset on sit perääntynyt ilman mitään kunnollista syytä. Muuta kun se että ei enää yhtäkkiä kiinostakaan... Siksi olen alkanut miettiä, hävettääkö niitä jos olisi tällainen 12v pojan oloinen kyljessä..
Voi se kyllä olla sitäkin :/ Muistan kuinka vaikeaa itselleni oli alkuun olla julkisesti mieheni kanssa. Ennen miestäni käytin lähes kokoajan korkokenkiä, mutta sitten aloin hänen kanssaan jättämään ne pois ja seisomaan tarkoituksella vähemmän suorassa hänen vieressään. Hän on myös minua huomattavasti kevyempi. Kun tavattiin painoin n. 70kg ja mieheni 60kg. Häneltä mitattiin juuri rasvaprosentti joka oli alimmankin tason alla. Alkuun oli tosiaan hankalaa julkisesti. Ei siksi, että olisin kokenut miehen liian pieneksi vaan itseni valtavaksi. Nykyään olen jo tottunut. Käytän korkokenkiä ja olen sen kokoinen kuin olen enkä välitä mitä muut ajattelee. Nykyään olen aina vain ylpeämpi siitä, kuinka upea, komea ja kiltti mies minulla on.
Itse olen 164cm, enkä ainakaan lyhempää miestä mielellään ottaisi. Sen sijaan joku 170 tai vähän allekin olisi ihan samalla viivalla kuin vaikka 185, eli kunhan on suunnilleen "normaalipituinen" niin ei mitään väliä. Mieluummin kuitenkin 165 kuin 195, koska liiasta pituudesta on enemmän käytännön haittaa kuin lyhyydestä... Toki jos johonkin rakastuisi, niin ei sillä pituudella olisi väliä sitäkään vertaa.
Sen sijaan sun sirous olisi varmasti isompi turn off, suoraan sanottuna. Olen itse kovin lihaksikas ja roteva, ja painan 75kg. Uskon että minun olisi todella vaikea nähdä noin siroa miestä seksuaalisesti viehättävänä, koska "pikkupoika" -fiilis olisi liian vahva. Kyllä painon alaraja menisi varmaan jossain 65+ kilossa, ja silloinkin miehen pitäisi olla kovin lihaksikas ettei tuntuisi että on pikkupojan tai naisen kanssa peuhaamassa. Salille ja kunnon ravintoa, niin ihan varmasti saat massaa lisää jos olet muuten terve!
Kyllä sä AP oot ihan rimpula. Mä painan 2kg sua enemmän vaikka oon alipainoinen. Pituutta kun on pari senttiä enemmän. En kyllä ikinä pystyisi olemaan noin pienen miehen kanssa. Surullista mutta totta. Kasvata ihmeessä lisää lihaksia!
Nyt kun laskin painoindeksisi, tulee mieleen, että ehkä sun pitäisi syödä enemmän JA paremmin! Painosi kuulostaa sen verran alhaiselta, että jos esim. sairastut vakavammin, saatat mennä aika huonoon kuntoon. Onko sulla veriarvot olleet ok?
Terv. laihoista miehistä tykkäävä nro 20
Jos ihan noin käytännön tasolla miettiin niin voisi ehkä olla vähän epämukavaa jos esim halaillessa tai seksiä harrastaessa "tuntisi" jatkuvasti kuinka hoikka se toinen on, luita hankaamassa jne... Olen itsekin hoikka nainen ja tämä on oikeasti ollut ongelma joidenkin hoikkien eksien kanssa kun tyyliin luut loksahtavat yhteen sänkypuuhissa..
Ja siis kannattais just varmaan panostaa siihen urheiluun ja ehkä yrittää nostaa painoakin pikkasen, jos siinä ohessa itsetuntokin kasvais. Sanoisin että naisille isompi turn off on kuitenkin se, jos huomaa että mies ei ole sinut pituudensa tai kokonsa kanssa! Ja mieti kaikkia lyhyitä julkkismiehiä (tyyliin Daniel Radcliffe) jotka on suisittuja naisten keskuudessa!
Vierailija kirjoitti:
Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten.
Ihan varmasti voi. Ite oon 176 cm ja painan 52 kg. Perusterve olen. M24
Itse kyllä pidän pitkistä miehistä mutta ei se kynnyskysymys ole jos synkkaa jne. Mutta tuo paino. Painan itse n. 60 kg joten tuntisin itseni hirveän isoksi, se ei ole kivaa. Huonontaisit siis itsetuntoani, eikä hintelyys muutenkaan miehessä ole hyvä piirre.
Pituudelle et edes mitään voi joten älä sitä mieti, painoa voit lisätä vaikka se hankalaa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun laskin painoindeksisi, tulee mieleen, että ehkä sun pitäisi syödä enemmän JA paremmin! Painosi kuulostaa sen verran alhaiselta, että jos esim. sairastut vakavammin, saatat mennä aika huonoon kuntoon. Onko sulla veriarvot olleet ok?
En muista milloin olisin viimeksi ottanut verikokeita, mutta ei mulle kukaan terveydenhoitaja/lääkäri ole ainakaan sanonut muuta kun että olen alipainoinen. Eikä ne edes kauhean kauhistuneilta tuntuneet olevan painoni suhteen kun sanoin että syön ihan normaalisti. Poltan myös aika paljon, joten se voi ehkä lisätä ruokahaluttomuutta. Usein siis syön ne kolme ateriaa päivässä mutta ei oikeastaan mitään välipaloja tai iltapalaa tai karkkeja jne.
Minkä ikäinen olet, ap? Ei sun pituus pistä silmään vaan tuo paino. Toki jos olet hirveän nuori, niin se selittää vähän. Mä tunnen yhden miehen, joka painoi alle parikymppisenä noin 60 kiloa ja oli 190 cm pitkä. :D Lihoi kuitenkin vuosien varrella normaalipainoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista milloin olisin viimeksi ottanut verikokeita, mutta ei mulle kukaan terveydenhoitaja/lääkäri ole ainakaan sanonut muuta kun että olen alipainoinen. Eikä ne edes kauhean kauhistuneilta tuntuneet olevan painoni suhteen kun sanoin että syön ihan normaalisti. Poltan myös aika paljon, joten se voi ehkä lisätä ruokahaluttomuutta. Usein siis syön ne kolme ateriaa päivässä mutta ei oikeastaan mitään välipaloja tai iltapalaa tai karkkeja jne.
Ehkä sun pitäisi syödä se 4-5 ateriaa. Ja tietenkin suosittelen myös röökin lopettamista, ihan muuten vain!
Miksi olla huolissaan pituudestaan, kun ne suurimmat turn offit ovat jossain muualla, esim rööki ja alipaino?
Itse olen 157 cm, joten lyhyempiä miehiä ei tule vastaan kovin usein. Mieheni on minua noin 10 cm pidempi. Molemmat ollaan normaalipainoisia.
Pidän monenlaisia miehiä puoleensavetävinä, pituudella ei ole sen kanssa mitään tekemistä. Osa on suunnilleen samanpituisia kuin minä, osa yli 180cm.
Vierailija kirjoitti:
Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten.
Provo? Just.. Mun mies on 52kg ja pituus 171cm.. EI se oo sairas aina ollut hoikka vaikka syö kuin hevonen ja urheilee.. :D
Mun mies 170cm. Aluksi vähän häiritsi kun olin juuri eronnut miehestä joka oli 185cm, mutta se johtui vain kontrastista. On kyllä hottia tää nyksä et ei ole todellakaan mitään valittamista.:) ja ottaa minut syliin ja kainaloon ja kantaa kauppakassit jne jne.et ei ole mikään rimpula eikä heittäydy siihen Yhyy olen pieni, nt en voi käyttäytyä kuten mies. Se on pahinta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, lopeta polttaminen niin tulee varmaan lisää ruokahalua ja painoa! Samalla lisäät varmasti haluttavuuttasi naisten keskuudessa ku ei tartte suudella tuhkakuppia!
Vierailija kirjoitti:
Olen 173-senttinen nainen. Miehen pituus ei ole minulle ongelma. Voisin ottaa vaikka kääpiön, jos häneen nyt sattuisin rakastumaan. Tokihan näinkin pitkänä naisena sitä enemmän katsoo niitä itseä pidempiä miehiä, mutta ei rakastuessa pituus ole kynnyskysymys. Kuten monet jo mainitsivatkin, eniten olisin huolissani painostasi. Kyllä minulla on tärkeää, että mies painaa ehdottomasti enemmän kuin minä. Painan itse runsaat 60 kiloa, joten kyllä miehen nyt vähintään 80 kiloa täytyy painaa. Varsinkin harteikkaampana naisena en halua mieheni olevan minua sirompi. Ei mikään lihaskimppu tarvitse olla, mutta miehisesti "leveä" ja harteikas on mieleeni. En kokisi sängyssä kiihottavana panna laihaa miestä.
Miksi vähintään 80 kiloa pitäisi painaa, jos pituuskaan ei sinulle ole ongelma? 80 kiloakin on jo aika paljon jollekin 170-175 senttiselle. Miksi ylipäätään pitää asetella jotain rajoja ja miksi miehen tulisi olla 20 kiloa sinua painavampi?
Itse tällä hetkellä etäseurustelen miehen kanssa joka on 162 ja vähän päälle 50 kiloa. Itse olen 157 ja hieman löytyy muutama kilo enemmän painoa ;D . Mutta siis alunperinhän minä hänen persoonastaan pidin ja se on yhäkin se tärkein osio.