Olen yli viisikymppinen ja monet kaverini ovat kolmekymppisiä.

Vierailija

Täällä palstalla on monesti nimitelty viisikymppisiä mummeleiksi, minuakin. Tuli vaan mieleen, että nykyisin tutustun yleensä noin kolmekymppisiin ihmisiin, allekin, eikä ikäero ole mikään este kaveruudelle. 

Olen varmaan aika nuorekas, eikä viisikymppinen yleensäkään ole vanhus. Ihana ikä!

Kommentit (3)

Vierailija

No on kyllä aika outoa, jos kaverisi on kaikki 20 vuotta nuorempia. Onhan meilläkin vieraana lapseni ja hänen kavereitaan mökillä jne. Vietämme juhannusta yhdessä, mutta onhan se aivan eri asia olla samanikäisten kanssa. Ja huomattavasti antoisampaa olla samanikäisten kanssa. eihän tuossa nuorekkuudella ole mitään merkitystä, outoa on jos et osaa olla ikäistesi kanssa vaan hakeudun nuorempien seuraan.

Vierailija

No en todellakaan hakeudu nuorempien seuraan, ja on minulla tietenkin ikäisiänikin ystäviä. Mutta  esimerkiksi työpaikalla tutustun helposti myös nuorempiin ihmisiin, ja järjestämme yhdessä illanistujaisia ja viestitellään. En ole kalkkis, ja minulla on reilusti täysi-ikäiset lapset. 

Mutta jo noissa kommenteissa näkyy "ikärasismi".  Onhan monilla tämänikäisillä kolmekymppinen miesystäväkin. 

Ap. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat