Naisten mielipide lyhyistä miehistä? Mikä on liian lyhyt kumppaniksi?
Olen 168-senttinen mies joka on myös tosi hoikka (paino jotain 50 kg). Mulla on aiemmin ollut jotain lyhyitä suhteita mut kaikki kaatunut siihen, että naista ei yhtäkkiä "kiinnosta". Haluisin teidän REHELLISEN mielipiteen siitä, liittyykö tämä naisten huomion/kiinostuksen puute kokooni?
Kommentit (59)
Jos ne on jo alkaneet sinun kanssa niin tuskin koko on se juttu miksi on tyssännyt. Olen itse 172 pitkä ja minimi pituus miehelle on varmaan just joku 170 mun kohdalla. Oma mieheni on sen pituinen. En olisi uskonut, että olisin itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta kun kaikki loksahti niin tässä sitä ollaan =)
Oma mieheni on 162cm, minä olen 160cm ja mielestäni pituusero on täydellinen. :) Mieheni on muutenkin niin loistotyyppi, ettei paljon hetkauta pituudet tms.
Jos pitää olla rehellinen niin en kyllä välttämättä noin hoikasta ainakaan heti ulkonäön perusteella kiinnostuis.. varmaan auttais jos saisit vähän lisää massaa?
Ei tuo pituus kynnyskysymys, mutta paino on kyllä arveluttava. Naiseksikin olisit äärettömän siro.
Kyllä miehessä vähän lihasmassaa täytyy olla, vaikka preferoinkin henkisiä ominaisuuksia.
No oothan sä aika pikkuinen. Onko sulla edes leveät hartiat?
Voisit olla mun kokovartalodildo. t. nainen 176cm 60kg
Mä oon n 165 cm ja mun mies on mua sentin pari lyhyempi eikä haittaa yhtään. En ole niin pinnallinen että jättäisin hänet pituuden takia.
Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon n 165 cm ja mun mies on mua sentin pari lyhyempi eikä haittaa yhtään. En ole niin pinnallinen että jättäisin hänet pituuden takia.
Pisteet sulle siitä, että olet lyhyenä naisena ottanut lyhyen miehen! Pitkät jätettäköön meille pitkille!
Sitruunapippuri kirjoitti:
Jos ne on jo alkaneet sinun kanssa niin tuskin koko on se juttu miksi on tyssännyt. Olen itse 172 pitkä ja minimi pituus miehelle on varmaan just joku 170 mun kohdalla. Oma mieheni on sen pituinen. En olisi uskonut, että olisin itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta kun kaikki loksahti niin tässä sitä ollaan =)
Olen vaan ihmetellyt sen takia noita alkuun lopahtaneita suhteita kun kaikissa on mennyt tosi hyvin alussa, ollaan tultu hyvim toimeen, sama huumorintaju eikä mitään riitoja mistään, mut sitten kun suhde ikään kun pitäisi julkistaa "virallisesti", eli niin että menisimme yhdessä juhliin tai jommankumman kavereiden luo, niin naiset on sit perääntynyt ilman mitään kunnollista syytä. Muuta kun se että ei enää yhtäkkiä kiinostakaan... Siksi olen alkanut miettiä, hävettääkö niitä jos olisi tällainen 12v pojan oloinen kyljessä..
*pyrskähtää nauruun* Koita nyt hyvä mies edes syödä vähän enemmän!
Mulle liian lyhyt on mua lyhyempi. Olen 170cm. Parikin senttiä pidempi mies riittää hyvin. Muulla ruumiinrakenteella on mulle enemmän merkitystä kuin pituudella. En tykkää jos mies on liian laiha. Lihasta saa siis olla kohtuudella. :)
Vierailija kirjoitti:
Provo! Ei voi olla olemassa tervettä miestä, joka on lähes 170 cm ja painaa 50 kg. Eli ap ei kerro kaikkea, jos on totta. Jokin lihassurkastuma. Pyörätuolissa, sairas jotenkin muuten.
En ole sairas, vain luonnostaan tosi hoikka. En ole ikinä painanut yli 55 kg silloinkaan kun treenasin säännöllisemmin. Voisin kyllä syödä enemmänkin mut syön mielestäni ihan normaalia ruokaa normaaliannoksissa. Painoa ei vain tule lisää.
Ensimmäinen ajatukseni oli, että pystyisin varmaan hakkaamaan sinut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteet sulle siitä, että olet lyhyenä naisena ottanut lyhyen miehen! Pitkät jätettäköön meille pitkille!
Eiköhän jokainen saa olla sen pituisen kanssa kuin haluaa.
T. Eka vastaaja
Minä olen 160 cm ja nykyinen mieheni on n. 170 cm, ehkä jopa vähän alle. Eli varmasti kuuluu kategoriaan "lyhyet miehet". Ex-mies oli 185 cm ja kyllä nykyisen kanssa on helpompaa esim. sänkypuuhat eikä tarvitse kurotella taivasta kohti :D mutta siis pituus on minulle ainakin ihan toissijainen juttu. Toki haluan, että mies on minua muuten kookkaampi, vaikka tuskin kovinkaan moni aikuinen mies on minua millään tavalla pienempi.
Itse olen 177cm pitkä ja täytyy myöntää, että kyllä kiinnostun helpommin itseäni reilusti pidemmistä miehistä (siis kun en tunne tyyppiä vielä ollenkaan). En kuitenkaan pidä miehen pituutta minään kovin tärkeänä asiana, tärkeintä on että kemiat kohtaavat, mies on mielenkiintoinen ja mukava ja arvomaailmamme samankaltaiset. Voisin hyvinkin seurustella itseäni lyhyemmän miehen kanssa, mutta en esimerkiksi täysin kusipäisen kanssa en, oli miten pitkä tahansa.. :)
Moni nainen haluaa miehen jonka seurassa tuntee itsensä pienikokoiseksi. On paljon lyhyitä naisia, ongelmasi on ehkä ennemminkin tuo paino... Itse olen ainakin pitänyt aina kriteerinä että mies ei saa olla kevyempi kuin minä :D Ja olen sinua painavampi vaikken ole lihava tai edes pullukka.
Mutta pituus ei varmaan suurin ongelmasi ole. Kaveripiirissäni on sinun pituisia miehiä ja hyvät naiset ovat itselleen saaneet :D
Mä oon usein tuntenut vetoa lyhyisiin ja muutenkin pieniin miehiin - toki muunkinlaisiin! Oon aina tykännyt ennemmin semmoisista nälkäkurjen oloisista miehistä. Aviomieheni on pitkä, mutta tosi laiha - painoindeksi hänellä on 19-20, ja olemme suunnilleen saman painoisia, vaikka hän on 20 cm pidempi kuin minä (minäkin olen kuitenkin normaalipainoinen).
-
Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä "miehen pitää olla vähintään 10 cm pidempi" -juttuja, mutta tosiaan, sellaisiakin naisia löytyy. Ikävää, jos olet kokenut, että suhde on katkennut pituutesi takia. Se ei tietenkään välttämättä pidä paikkaansa, mutta toki voi joidenkin naisten kohdalla pitää. Sanoisin kuitenkin, että suurimmalle osalle naisista pituutesi ei ole este suhteelle. Kyllä muut asiat painavat vaakakupissa enemmän.
-
Suosittelen, että panostat itsetuntosi kehittämiseen! Liikunta on ainakin mulle ollut hyvä keino oppia arvostamaan itseään, toki kannattaa panostaa myös henkiseen puoleen. Kun olet sinut itsesi kanssa, olet puoleensavetävä. Ajattele vaikka Kari Ketosta, hän on sua lyhyempi ja naisten mielestä kuumaa kamaa!
No mä ainakin toivon, että mies olis ainakin mun mittainen, eli 180cm ->