En ole kertaakaan pihdannut! Parisuhteessa 3v.

Vierailija

Annan aina kun mies haluaa. n. 2pv välein. Haluan itsekkin lähes joka kerta ja vaikka aina ei haluttaisi on touhuuminen kivaa.

Miksi naiset pihtaatte? Se pilaa parisuhteen,yhteen kuuluvuuden sekä aiheuttaa kitkaa sekä katkeruutta miehen ja naisen välillä. Jopa vihaa. Ei se mies siitä paremmaksi muutu kun pihtaatte viikon tai kaksi lisää vaan ajattelee sinusta päinvastaisesti. "et ollutkaan sitä mitä luulin". Ei vain sano sitä ääneen. 

Eikö olisi kiva kun mies pitäisi hauskana ja kivana naisena? Eikä valittavana ja pihtaavana "äitinä".

Seksi & läheisyys on parisuhteen liekki! Pitäkää sitä yllä.

N30

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Me ollaan oltu melkein 20 vuotta yhdessä ja seksiä keskimäärin kerran päivässä. Käytännössä siis joskus useamman kerran päivässä ja menkkojen aikana muutaman päivän tauko (pihtausta varmaan sekin...).
Olen "pihdannut" ainoastaan jokaisen lapsen (4) syntymän jälkeen noin kuukauden.

Mutta en suostuisi itsekkään hyväksymään pihtaavaa miestä. Joten hyvin menee 👍.

👉👌

Vierailija

Teillä on väärät miehet :(  Parisuhteessa seksuaalisten halujen kuuluisi mielestäni kohdata jotta suhde tyydyttää molempia osapuolia ja pysyisi onnellisena,sekä kestäsi pitkään.

Jos mieheni pihtaisi niin itsetuntoni tulisi luultavasti laskemaan.

Ap

Vierailija

En ole minäkään. Avomiehen kanssa olin jotain 8 vuotta, aviomieheni kanssa ollaan oltu yhdessä yli 15 vuotta. Mutta minä olen ollut koko ikäni puutteessa, koskaan ei ole ollut aikaa jolloin olisin saanut seksiä ja läheisyyttä tarpeeksi.

Minä olisin onnellisempi jos ei tarvisi miettiä että ehtiikö tulla seuraavatki kuukautiset ilman että on ollut seksiä. Rakastelu on se juttu mistä tiedän että mieheni rakastaa minua, ja itsekin tunnen enemmän rakkautta rakastelun jälkeen kuin ennen sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me ollaan oltu melkein 20 vuotta yhdessä ja seksiä keskimäärin kerran päivässä. Käytännössä siis joskus useamman kerran päivässä ja menkkojen aikana muutaman päivän tauko (pihtausta varmaan sekin...).
Olen "pihdannut" ainoastaan jokaisen lapsen (4) syntymän jälkeen noin kuukauden.

Mutta en suostuisi itsekkään hyväksymään pihtaavaa miestä. Joten hyvin menee 👍.

👉👌

Ihana kuulla, olen onnellinen puolestanne että olette toisenne löytäneet. :) 

Harva kun nykyään kohtaa itselle seksuaalisesti sopivaa puolisoa. Tuntuu että aiheesta puhutaan nykyään paljon että jompi kumpi pihtaa. Sellainen suhde vaan ei tule kestämään ja toinen tulee pettämään tai katkeroitumaan niin pahasti että ero on edessä.

Ap

Vierailija

Minäkään en ole pihdannut. Kuitenkin olimme yhdessä vaiheessa melkein 4 vuotta harrastamatta seksiä, kun stressaantunutta miestäni ei huvittanut, siis kertaakaan. Taisin tykätä hänestä silti.

N28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään, parisuhteessa 27 vuotta. Tuu keskustelemaan lisää kun sulla on vähintään 15 vuoden parisuhde.

N45

Voin tulla.

Aiempi suhde kesti 12v eikä ollut sillä saralla valittamista. Olen vain kaksi kertaa elämässä seurustellut ja ensimmäinen seurustelusuhde alkoi 15vuotiaana. 

Exä on minulle kuin veli ja olemme viikottain tekemisissä. Myös nykyinen mieheni on exäni ystävä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole pihdannut. Kuitenkin olimme yhdessä vaiheessa melkein 4 vuotta harrastamatta seksiä, kun stressaantunutta miestäni ei huvittanut, siis kertaakaan. Taisin tykätä hänestä silti.

N28

OHO! Uskomatonta. Hienoa että ymmärsit kuitenkin miestäsi. Moni ei ymmärtäisi.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään, paitsi kerran kun mies haukkui persettäni. Suhteessa 14v.

Ymmärrän pihtaamisesi,anteeksi, alkoi naurattamaan kun kuvittelin tilanteen.. :)

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teillä on väärät miehet :(  Parisuhteessa seksuaalisten halujen kuuluisi mielestäni kohdata jotta suhde tyydyttää molempia osapuolia ja pysyisi onnellisena,sekä kestäsi pitkään.

Jos mieheni pihtaisi niin itsetuntoni tulisi luultavasti laskemaan.

Ap

Kyllähän se välillä harmittaa paljonkin. Mutta silti mielestäni seksin puute ei ole minulle riittävä syy ruveta pettämään tai eroamaan, kun kaikki muut asiat toimivat loistavasti. Läheisyyttäkin on tarpeeksi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat