Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Jehovat ei vois levittää sanomaansa vaikka kaduilla

Vierailija

Jotenkin ahdistaa kun vieraita ihmisiä tunkee ovelle. Haluan voida olla kotona ilman huolta miltä näytän, jos siis tiedän ettei tarvii mihinkään lähteä tai ketään tule käymään. Nyt on yks huolitellun oloinen jehovantodistaja alkanu jatkuvasti käymään meidän ovella ja mua ahdistaa ihan hirveesti. Mulla ei ole mitään vastaan heitä, ja voisivat tulla juttelemaan vaikka ulkona, mutta ei pliis mun kotiini. Heidän uskoontoonhan kuuluu jakaa tietoa muille, mutta miksi kotiovella? En ymmärrä. Tuskin hekään haluaa ketään vieraita omalle ovelleen :(
Joo ja ei ole pakko avata, mutta kun lasten kavereita käy ja omia perheenjäseniä, niin en voi alkaa jatkuvasti olemaan avaamatta.

Kommentit (5)

Vierailija

Ainakin Tampereen rautatieaseman edessä ja Helsingin asematunnelissa on pysyvä JW-piste, jossa on päivystäjät aamusta iltaan. Sinne vain reippaasti keskustelemaan.

Vierailija

1. Kun ovikello soi, avaat oven.
2. Avaat suusi. Sieltä kuuluu (toivottavasti) ns. puhetta.
3. Tyyliin: "Kiellän teitä tulemasta ovelleni enää ikinä. Muuten teen rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä."
4. Suljet oven.
5. Mietit että miten helppoa se oli, pitäisikö soveltaa elämässä laajemminkin?

omassakodissa

Vaadit nähdä tämän henkilön kuvallisen henkilöllisyystodistuksen. Ja sanot soittavasi poliisit muussa tapauksessa paikalle ja soitat kanssa.  Yksityisalueelle, esim. kerrostalon rappukäytävä, ei saa mennä ellei ole asiaa jollekin tuntemalleen henkilölle.  Huom. kerrostalon piha-aluekin on yksityisaluetta. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat