Anoppi laittoi ruokaa, järkytyin

Vierailija

Olin siinä keittiössä rupattelemassa kun anoppi teki kananastiketta. Yhtäkkiä hän haki jääkaapista voita (sitä valion voita mikä sinisessä kääreessä) ja siitä leikkasi ainakin 50g palan ellei jopa enemmänkin ja laittoi kastikkeen joukkoon.. Joulunakin hän höylää juustohöylällä reilusti voita laatikoiden päälle. Siis miksi sitä voita pitää änkee joka paikkaan

Sivut

Kommentit (80)

Vierailija

Kyllä joululaatikoiden päällä pitää voita olla. Mutta sitä en ymmärrä että miksi se kastikkeeseen laittaa ylimääräistä voita paistamisen jälkeen, suurustiko se sitä siinä jauhoilla vai mitä?

Vierailija

Anoppisi on varmaa hyvä kokki, jonka ruoka maistuu ihmisille. Ei ole olemassa hyvää kastiketta, jossa ei olisi paljon kaloreita. Voi on hyvää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä joululaatikoiden päällä pitää voita olla. Mutta sitä en ymmärrä että miksi se kastikkeeseen laittaa ylimääräistä voita paistamisen jälkeen, suurustiko se sitä siinä jauhoilla vai mitä?

Ei, oli jo suurustanut mutta heitti sitä voita sinne muuten vaan..
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anoppisi on varmaa hyvä kokki, jonka ruoka maistuu ihmisille. Ei ole olemassa hyvää kastiketta, jossa ei olisi paljon kaloreita. Voi on hyvää.

IHMISTEN MAKUISTA RUOKAA!?? Hyi😷

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis onko teillä kaikilla vai tapana laittaa voita kermakastikkeella joukkoon??

Mistä se kerma nyt yhtäkkiä kuvaan tuli? Voikastike on voikastiketta, kyllä voi kastikkeisiin kuuluu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis onko teillä kaikilla vai tapana laittaa voita kermakastikkeella joukkoon??

No en todellakaan itse laita, mutta äitini laittaa ja äidin tekemät ruuat on parhaita. Nam.

Vierailija

Itse ainakin inhoan voin makua, siksi minäkin järkyttyisin tuosta :D enkä ymmärrä mikä siinä on ihmisillä aina vaikea ymmärtää jos ei pidä voista, "siis mitäääh, et tykkää?!!" Ihan kuin se olisi jokin suomalainen kansalaisvelvollisuus pitää siitä ja läträtä sen kanssa :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat