Miksi kananpersetukat eivät tajua
Kommentit (21)
Kenelle sen pitäisi näyttää yhtään millekään?
Vierailija kirjoitti:
Linkki unohtui:
https://www.google.fi/search?q=chick&espv=2&biw=1024&bih=476&source=lnm…
Tuossa ei näkynyt yhtäkään kanaa tai sellaisen persettä, söpöjä tipuja vain.
Niin ja? Et sä oikeasti meinaa että muitten kuuluu tykätä asioista joista sinä pidät. Tottakai joku muu tykkää päinvastoin kuin sinä. Ja se on ihan yhtä OK.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle itsellesi, miksi olla vapaaehtoisesti ruman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
No jos kulkisit paskat housussa, niin ärsyttävää sekin olisi.
Vieläkö se malli on muodissa jossa musta tukka ja punaisia raitoja?
Ehkä se on niiden mielestä hieno?
Mun pitäis mennä kampaajalle mutta en ties uskallanko. Oon jo siinä iässä että varmaan se kampaaja ehdottaa kananpersetukkaa. Ja mä en halua, yllättäen. Koska on se aika kauhea mutta jos joku siitä pitää niin miksei.
Lyhyt tukka ei ole yhtä kuin kananperse. Kananperse on takaa lyhyt ja pöyhitty pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki unohtui:
Tuossa ei näkynyt yhtäkään kanaa tai sellaisen persettä, söpöjä tipuja vain.
Käytä mielikuvitusta. Miehetkin pystyvät ajattelemaan sängyssä paskapersetukan hulmuavaksi kaunottareksi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja? Et sä oikeasti meinaa että muitten kuuluu tykätä asioista joista sinä pidät. Tottakai joku muu tykkää päinvastoin kuin sinä. Ja se on ihan yhtä OK.
Kysymys on enemmänkin siitä, että ymmärtävätkö mitä ovat tekemässä. Jos tietävät, että tuollainen nainen ei miehiä kiinnosta, niin asia on ok.
Koska;
a) ovat jo rupsahtaneet ja ovat nyt vähemmän seksuaalisia ja lapsetkin jo tehty jne.
b) ovat nuoria ja kauniita ja edes ruma tukka ei pelota peniksiä pois
-Mies 29v + 1v-
Mies 29v kirjoitti:
Koska;
a) ovat jo rupsahtaneet ja ovat nyt vähemmän seksuaalisia ja lapsetkin jo tehty jne.
-Mies 29v + 1v-
Idiootti.
Miehet, miehet, miehet ja miehet.... ja sit pitää kulkea verkkosukkahousuissa perse roiskeläpällä peitettynä ja piikkikoroissa koska MIEHET tykkää. Mitäs väliä sen mistä nainen itse tykkää.
Mies 29v kirjoitti:
Koska;
C) Tai sitten olen vain vähäjärkinen.
-Mies 29v + 1v-
Ne varmaan itte tykkää niistä.
Ei kaikkien tarvii miellyttää sinua, ap, eikä kysyä sinulta kuinka hiukset saa leikata tai millaisia vaatteita on lupa käyttää :p
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v kirjoitti:
Koska;
C) Tai sitten olen vain vähäjärkinen.
-Mies 29v + 1v-
Veikkaan C. Lisäksi ostan vokaalin.
Voihan ja saa näyttää seksikkäältä, minusta se on kivaa. Mutta eihän junttimamma edes osaa laittautua. Me seksikkäät erotutaan paremmin, antakaa siis olla itsenne seinästä revityn näköisenä.Menen korkeakorkoisissa saappaissa, hameessa, tiukassa paitapuserossa, meikattuna ja kammattuna. Töitä en tee, ei tarvitse. Saan olla edustusvaimona.
Linkki unohtui: