Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko että av:n kritiikki voi olla liikaa jollekin?

Vierailija
22.11.2015 |

Uskotko että täällä kirjoitetut asiat voivat olla liikaa jollekin herkässä tilassa olevalle/syrjäytyneelle/yksinäiselle ihmiselle?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nro 21, että kaikki haukkujat täällä ovat naisia? 

Vierailija
22/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yleensä täysin ulkopuolinen olo tällä palstalla. Tuntuu ihan uskomattomalta, mikä valmius kritiikin keksimiseen ihmisillä on ihan minimaalisen aloituspostauksen perusteella. Kai noita hulluja vihaajia on vain kourallinen oikeasti, mutta hulluudessaan ovat sitäkin tuotteliaampia ja osallistuvampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Tämä palsta ei ole heikkohermoisille. Pitää olla sen verran älliä päässä, että jättää räikeimmät jutut lukematta. Itse valitsen tarkkaan minkä ketjun avaan ja vastaan, jos jutut menee liian ronskeiksi, vaihdan ketjua.

Vierailija
24/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vaan on sairaita ja haluaa lytätä toisen itsetunnon kokonaan

Niinpä. Onnellinen ja tasapainoinen ihminen ei käy haukkumassa anonyymejä netissä. Eiköhän se ole kaikille selvää.

Vierailija
25/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on tullut selväksi, että olen saanut suht realistisen arvion itsestäni täällä ja eihän se kauhean positiivisesti omakuvaan vaikuta. Tietysti pahimmat huora/sun paikkas olisi oksasilppuri/tapa itsesi -suodatan pois mielestäni.

Olisi mielenkiintoista tietää mitä itse täällä kirjoitat kun saat tuollaisia vastauksia. Tuskin mitään kovin rakentavaa keskustelua osaat itsekään ylläpitää jos se päättyy "tapa itses huora" osastolle.

Kyllähän av:lla saa helposti aika rajua haukkumista tai sitten kommenttini ovat vetäneet vain trolleja puoleensa. Mutta esimerkiksi yhdessä ketjussa sain kuulla olevani lutka kertoessani omaavani kaksi seksikumppania.

Älä välitä niistä, joillain on vaan pakottava tarve saada purettua omaa paskaa oloa muihin. Täällä liikkuu niin paljon sairasta porukkaa, että kysyitpä sä mitä hyvänsä niin sut haukutaan lyttyyn. Sä oot se mikä oot, et sellainen mitä muut sanoo sun olevan. Joten älä kuuntele niitä idiootteja palstatrolleja, jotka yrittää vaan tuhota sut. Jotku ihmiset on vaan luonnostaan idiootteja

Vierailija
26/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan harhaista kuvitella, että netti on jokin muusta elämästä erillään oleva alue.

Olen samaa mieltä, ja siksi ihmetyttää, jos nettipoliisi on tosiaan sanonut, että kirjoittajat eivät ole lainkaan vastuussa siitä, miten joku toinen ilkeyksiin reagoi.

Aloitukseen sanoisi, että kritiikki on eri asia kuin haukkuminen, trollaaminen ja kiusaaminen. Moni tuntuu pitävän niitä synonyymeinä.

Vierailija
27/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on tullut selväksi, että olen saanut suht realistisen arvion itsestäni täällä ja eihän se kauhean positiivisesti omakuvaan vaikuta. Tietysti pahimmat huora/sun paikkas olisi oksasilppuri/tapa itsesi -suodatan pois mielestäni.

Miten jonkun anonyymin kirjoituksista voi saada realistista arviota?

Olen avautunut täällä pariin otteeseen ja saanut samoja korjausehdotuksia/arvioita mitä ihmisiltä av-palstan ulkopuolella. Kai se oli joku epätoivoinen oletus saada ulkopuolisten mielipiteitä, josko ne olisivat erilaisia, mutta niin ei käynyt.

Sille ei voi täällä kukaan mitään jos sun itsetunto on noin heikko että tulkitset kaiken negatiivisimmalla mahdollisella tavalla ja haet vai lisävahvistusta omille peloillesi ja ahdistuksillesi.

Niin minäkin näkisin että tämä kirjoittaja hakee vain omille peloilleen vahvistusta pyörimällä täällä. Surullistahan se on että kun ei pärjää omassa elämässään, niin tulee vauvapalstalle kirjoittelemaan "sanokaa että minä olen ihan hyvä, jooko"-ajatuksella ja saakin sitten kuraa niskaan ja ottaa siitä itseensä. Siinä voikin sitten rypeä että kyllä minä olen paska ja huono, kun av:lla saa vain sitä vahvistusta sille ulkomaailman kritiikille. Tuskin tuollainen ihminen muuhun pystyykään joten suodaan se paskassa rypemisen ilo hänelle.

Vierailija
28/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää mitä itse täällä kirjoitat kun saat tuollaisia vastauksia. Tuskin mitään kovin rakentavaa keskustelua osaat itsekään ylläpitää jos se päättyy "tapa itses huora" osastolle.

Kyllähän av:lla saa helposti aika rajua haukkumista tai sitten kommenttini ovat vetäneet vain trolleja puoleensa. Mutta esimerkiksi yhdessä ketjussa sain kuulla olevani lutka kertoessani omaavani kaksi seksikumppania.

Oikeasti tuollaisen ei pitäisi hetkauttaa. Jos pahoitit mielesi, sinulla on ongelma. Tässäkin ketjussa nämä mt-tapaukset ovat jo läsnä mutta ne pitää täysin ignoroida.

Vierailija
29/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen avautunut täällä pariin otteeseen ja saanut samoja korjausehdotuksia/arvioita mitä ihmisiltä av-palstan ulkopuolella. Kai se oli joku epätoivoinen oletus saada ulkopuolisten mielipiteitä, josko ne olisivat erilaisia, mutta niin ei käynyt.

Sille ei voi täällä kukaan mitään jos sun itsetunto on noin heikko että tulkitset kaiken negatiivisimmalla mahdollisella tavalla ja haet vai lisävahvistusta omille peloillesi ja ahdistuksillesi.

Niin minäkin näkisin että tämä kirjoittaja hakee vain omille peloilleen vahvistusta pyörimällä täällä. Surullistahan se on että kun ei pärjää omassa elämässään, niin tulee vauvapalstalle kirjoittelemaan "sanokaa että minä olen ihan hyvä, jooko"-ajatuksella ja saakin sitten kuraa niskaan ja ottaa siitä itseensä. Siinä voikin sitten rypeä että kyllä minä olen paska ja huono, kun av:lla saa vain sitä vahvistusta sille ulkomaailman kritiikille. Tuskin tuollainen ihminen muuhun pystyykään joten suodaan se paskassa rypemisen ilo hänelle.

Ehditkin tuottaa ison kasan sitä missä voi rypeä.

Vierailija
30/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lutkahan sä olet. Entä sitten?

Melkein nauroin =)

Tietenkin nauroit. Entisaikaan kutsuttiin susipareiksi. Lutkailu ei ollut mitenkään hohdokasta, vaan lutkailijoita syrjittiin.

Vierailija
31/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos toisella on huono olo niin tehdään se vaan vielä huonommaksi? Voi että kuinka herttainen ihminen sinä oletkaan

Vierailija
32/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, enhän mä osaa tosiaan tehdä muuta kuin rypeä tässä paskassa! Mukavan analyysin teit minusta ihmisenä ja mitä kykenen saavuttamaan, vaikket edes tiedä miltä elämäni osa-alueelta olen täällä av:lla arviota pyytänyt.

Vierailija
33/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lutkahan sä olet. Entä sitten?

Melkein nauroin =)

Tietenkin nauroit. Entisaikaan kutsuttiin susipareiksi. Lutkailu ei ollut mitenkään hohdokasta, vaan lutkailijoita syrjittiin.

Missäs sanoin harrastaneeni avioliiton ulkopuolista seksiä kummankaan kanssa?

Vierailija
34/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin minäkin yhtä ketjua lukea noin kymmenen kommenttia, joku siellä meuhkasi vanhemmista ihmisistä, totesin vain mielessäni, että joillakin on psyykkisiä ongelmia ja monien kannattaisi puhua näistä traumoista vaikka terapeutin kanssa.

Joskus hämmästyy minkälaiseen raivoon jotkut saa itsensä lietsottua, ei tuollainen ihminen voi olla terve tai normaali tosielämässäkään, pakko tuon on jossain näkyä.

Vierailija
35/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai porukka tuu oikeesti lukemaan näitä juttuja tänne jos ne on "liikaa"? :D Itse ainakin suljen heti kaikki ketjut joissa on paljon aivottomia viestejä. Palstaakin voi vaihtaa jos siltä tuntuu. Tai sulkea koko netti ja tehdä jotain "järkevää" kuten mennä vaikka ulos lenkille.

Vierailija
36/36 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai porukka tuu oikeesti lukemaan näitä juttuja tänne jos ne on "liikaa"? :D Itse ainakin suljen heti kaikki ketjut joissa on paljon aivottomia viestejä. Palstaakin voi vaihtaa jos siltä tuntuu. Tai sulkea koko netti ja tehdä jotain "järkevää" kuten mennä vaikka ulos lenkille.

Kyllä joidenkin jutut on jo pikkuisen liikaa, ne tulevat mielen syvimmistä sopukoista täynnä vihaa ja raivoa, jotkut ovat niin sekaisin, pelkona on että he tekevät jollekin pahaa ihan oikeassa elämässä. Luultavasti  ne hullut joista saamme iltapäivälehdistä lukea ovat tännekin kirjoitelleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän