Mikä on triggerwordisi? Eli mikä sanonta/sana inhottaa?
Mulla on monia sanoja, joiden pelkästään kuuleminen/lukeminen ärsyttää ja yököttää:
-hedelmällinen
-asshole
-jaa (kukaan ei IKINÄ sano jaa:ta sanoakseen jotain ystävällistä. Erityisesti nousee niskakarvat sellaisesta ivallisen karvaasta jaasta)
-emakko
Sanonnat, jotka diktaattorina kieltäisin lailla:
-Valoja päälle! (Kuuluu joka wtn perusilmaisuihin)
-Ei voi kauhalla blaablaa äää
-turha itkeä kun on (lisää vittumainen vahingoniloinen ilmaus tähän)
Entäs teillä?
Kommentit (92)
Vatulointi. Ei tarvinne perusteluja ?
Itseasiassa
Pitkässä juoksussa
Lollipoplyyra onpas niin eksoottinen ja hieno himmeli että...
"Kepeä" ja "sylettää". Myös "hox" ja "eppuluokka".
Se, kun joku sanoo "voi vittu" ja joku tulee ja vastaa tahallaan "mikä tippu".
Laatuaika ja superruoka.
Facebookista näkyy usein et jo leffan kattominen omien ipanoittensa kanssa on nykyään ihanaa laatuaikaa. Eiks se nyt oo kuitenkin ihan normaalia yhteistä ajanvietettä? Ja mitä se loppuaika sit on, paskaa laadutonta aikaa? Argh.
Superruoka/Superfoodi nostaa niskakarvat pystyyn. Siis voi helvetti, sä syöt marjoja, koska niistä tuli jotain superruokaa? Ja söisitkö niitä ellei niitä kutsuttais superruuaksi? Onko nyt energisempi olo onko, kun söit kourallisen gojimarjoja? ONKO??
Kiitos ja anteeksi.
Kuvottavin sana = feministi.
Kuvottavin lause " meidän perheellä on yhteiset rahat" . tarkoittaa sitä että ämmä loisii miehen lompakolla.
Ärsyttää lause "juurikin näin" ja se kun ketä sanaa käytetään kuka sanan tilalla "ketä sen teki"
Ketä-sanan väärinkäyttö saa pääni räjähtämään. "Se ketä tipahti sinne kaivoon"
Myös miulle ja siulle ärsyttää jollain tasolla, mutta mikäs minä olen tuomitsemaan muiden murteita.
Terveisin Naispelko22
Dinneri
Freshhi
Protsku
Broisku
Söppänä
Jne.
Tämä on enemmänkin sanontatapa, mutta kaiken oman poliittiseen agendaan sopimattoman keskustelun hiljentäminen toteamalla:
"niin minä mieleni pahoitin"
-sanana "broisku" ikiklassikko
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus! En kestä tota sanaa.
Ai että, iski hermoon. Hyvän heitit.
Lisäisin vielä omaan listaani:
-ei oo kaikki muumit laaksossa/inkkarit kanootissa tms. ARGH!! VIHAAN
t.ap
Vierailija kirjoitti:
dinneri.
Dinneri on ihana! Mietis nyt, "olin eilen Mintun kanssa päivällisellä ja söin sushia pitkästä aikaa."
Päivällisellä kuulostaa... hassulta. Illallinen on parempi mutta sekin vähän hassu :)
Oma inhokki on persehedelmä. Toisessa ketjussa ihmettelin jo, millainen ihminen käyttää noin vastenmielistä sanaa. Jokainen ihminen on "persehedelmä" (yök), mutta sitä käyttävät ihmiset tuntuu unohtavan että hekin ovat näitä ihania "persehedelmiä" ja käyttävät sitä sanaa ns. korostaakseen paremmuuttaan. Kaikki me ollaan samalla viivalla tässä hedelmäisyydessä :D
Vanukas!!! Ei kyllä tee mieli syödä mitään mitä vanukkaana kaupitellaan :D