Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vihreän teen juomisella vaikutusta ulkonäköön

Vierailija
03.07.2016 |

Vihreän teen juomisen sanotaan laihduttavan ja parantavan ihon kuntoa mutta oletteko käytännössä huomannut mitään eroa? Juotteko teetä sen terveydellisten ja ulkonäköön vaikuttavien seikkojen vuoksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ainakin kaffeen vaihtaminen vihreään teehen muuttaa ulkonäköä. Näyttää tuoreemmalta.

Mutta palaan aina kaffeeseen kun se on niin paljon paremman makuista :/

Vierailija
2/14 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee mustuttaa hampaat. Silleen se ulkonnäkö muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/14 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä tee mustuttaa hampaat. Silleen se ulkonnäkö muuttuu.

Eli negatiivinen muutos ulkonäköön.

Vierailija
4/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.

Eivätkä hampaani ole mustuneet.

5/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun akneiho rauhoittui selvästi, kun rupesin juomaan vihreää teetä päivittäin ja vaihdoin lehmänmaidon soijatuotteisiin. Näppyjä tulee vielä, muttei sellaisia isoja ja kipeitä. Ja minunkaan hampaani eivät ole mustuneet.

6/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelakorttityyppi kirjoitti:

No itse olen laihtunut, ja jos nyt BMI:ä käytetään niin aiemmin se ole minulla 23 ja nyt kun juon joka päivä vihreää teetä niin se on ylöspäin pyöristettynä 20.

Kuinka paljon juot vihreää teetä päivässä? Juotko tiettyä teetä?

Vierailija
7/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Vihreää teetä juon yleensä silloin kun herään, ja ehkä n. 1-2 tuntia ennenkuin menen nukkumaan. Välillä saatan myös juoda joskus keskellä päivää, harvemmin jopa kaksi kertaa.

Juon jotain Sencha-teetä, jos nyt muistan nimen oikein. Tulee paketissa, jossa on siis teelehtiä ja todella pieniä inkiväärin paloja.

Ja vaikket kysynytkään, niin aloitin sen juomisen tammikuun paikkeilla, helmi-maaliskuussa aloin juoda päivittäin. Ja juon siis hunajan kanssa.

8/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Vihreää teetä juon yleensä silloin kun herään, ja ehkä n. 1-2 tuntia ennenkuin menen nukkumaan. Välillä saatan myös juoda joskus keskellä päivää, harvemmin jopa kaksi kertaa.

Juon jotain Sencha-teetä, jos nyt muistan nimen oikein. Tulee paketissa, jossa on siis teelehtiä ja todella pieniä inkiväärin paloja.

Ja vaikket kysynytkään, niin aloitin sen juomisen tammikuun paikkeilla, helmi-maaliskuussa aloin juoda päivittäin. Ja juon siis hunajan kanssa.

Lisäsitkö liikuntaa tai muutitko ruokavaliota muuten vai pelkällä teenjuonnillako paino putosi? Pitäisi näköjään kokeilla juoda säännöllisesti.

9/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteet ainakin lähtee, vähän ainakin. Kahvi saa vatsan kunnolla kuralle. Illuusio laihtumisesta tai litteästä vatsasta taattu.

Vierailija
10/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Mustat silmänaluset, kun juokset kolme kertaa yössä kusella, kun olet juonut vihreätä teetä sen verran tarpeeksi, että siitä saisi terveysvaikutuksia.

Vierailija
11/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Käyttäjä2123 kirjoitti:

Lisäsitkö liikuntaa tai muutitko ruokavaliota muuten vai pelkällä teenjuonnillako paino putosi? Pitäisi näköjään kokeilla juoda säännöllisesti.

Pelkällä teenjuonnilla. Inhoan liikuntaa ja rakastan syödä mm. sipsejä ja suklaata, joten ei siinä oikein voi olla muuta.

Ja kannattaa siis ehdottomasti juoda säännöllisesti, se vissiin nopeuttaa tuota laihtumisprosessia aika paljon.

Vierailija
12/14 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/14 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

teeeeeeeeeeeeeeeeeee

Vierailija