Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin monet naiset ovat todella tylyjä epäkiinnostaville miehille?

Vierailija

Esimerkiksi jos epäkiinnostava mies tekee naiselle aloitteen niin sitten jätetään vastaamatta ja ollaan kuin ei olisi huomattu, tai sitten annetaan miehen kuulla kunniansa kun ajattelee saavansa hänet, maailman tärkeimmän naisen. Unohtamatta tietysti legendaarista päin naamaa nauramista ja paikalta poistumista.

Omalla kohdallani en voi sanoa olevani kovinkaan kokenut noissa asioissa, mutta on minulle kerrottu naisten toimesta aika ikävinkin sanoin, että en ole heille kelpaava. Naureskelu on myös tuttua, tosi tuttua itseasiassa. Eniten vituttaa se, että monet naiset nauravat päin naamaa vaikka en edes tee aloitetta, ilmeisesti olemassa oloni on tarpeeksi hyvä syy kohdella minua inhottavasti. Tai sitten nämä itseään maailman tärkeimpinä naisina pitävät yksilöt ajattelevat, että kaikki miehet haluavat heidät ja he voivat sitten surkeimmille tapauksille vain nauraa.

Joku varmaan vetoaa siihen, että miehet ei ymmärrä jos sanoo ei. Ei ole ollut minulle koskaan mikään ongelma ymmärtää kyseistä sanaa, päinvastoin. Toisaalta olenkin poika enkä mies, ehkä iän myötä se taito sitten katoaa. Sen ymmärrän, että jollekin jankkaajalle ollaan inhottavia, mutta miksi siitä joutuu kärsimään muutkin? Niin ja sekin vielä, että jotkut naiset ilmeisesti sitten vielä testaavat onko mies oikeasti kiinnostunut ja esittävät sitten, että mies ei muka kiinnosta. Vittu mitä pelleilyä jos noin oikeasti tapahtuu, ihan turha silloin on syyttää miehiä siitä jos eivät usko kun sanoo ei.

Omasta kokemuksestani voin sano myös sen, että jos ehdottaa jollekin naiselle tapaamista niin miksi pitää vastata "Katotaan nyt". Suomeksihan tuo on ihan sama asia kuin "ei". Sitten kun joku vähän typerämpi tapaus ei vinkkiä ymmärrä niin ollaan taas ilkeitä. Onkohan se niin vaikeaa sanoa, että ei halua tavata? Vai onko tuo "Katotaan nyt" se "ei" mitä miehet ei sitten ymmärrä?

Terveisin Naispelko22

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Tiedän tunteen. Tosin naisena.
Paska maailma. Taidan pikku hiljaa katkeroitua. Masentunut jo olenkin, ainakin jonkun verran.

Vierailija

Miehetkin kyllä ovat erittäin tylyjä epäkiinnostaville naisille, mutta kaava on eri. Täällä on juuri pyörimässä keskustelu aiheesta. Ensin ollaan mielinkielin ja aloitetaan suhde (=saadaan seksiä), sitten joko häippäistään yön selkään tai parin kuukauden kuluttua tehdään töykein sanankääntein selväksi, että nainen on pelkkä sängynlämmike. Tylyyden määrä kuitenkin pysyy vakiona.

Vierailija

Ikävää, että sulla on tuollainen kokemus. Minulle tekevät, ja etenkin nuorempana tekivät aloitteita monet epäkiinnostavat miehet joten minun piti usein luovia noista tilanteista pois. Ei olisi tullut mieleenkään naureskella kenellekään. Mutta en myöskään kohteliaana ihmisenä voinut suoraan sanoa "EI" jos joku ehdotti tapaamista, minusta se ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Itse käytin juuri tuollaisia "katsotaan myöhemmin" tms. ilmaisuja, mitä minusta kyllä normaalit käytöstavat osaavan miehen tulisi ymmärtää. Ja ikävä kyllä kokemuksia on myös niistä, jotka eivät ymmärrä kierrellen eivätkä sitten ihan suoraankaan sanottuja "EItä". Tai ainakin katsovat tämän syyksi alkaa haukkua ja huoritella.

Vierailija

Itse olen nuori nainen ja olen juuri ns. puhjennut kukkaan. Olen hankkinut kovalla työllä hyvän vartalon ja kasvattanut pitkät ja tuuheat hiukset sekä lisäksi kasvonpiirteeni ovat kaunistuneet hoikistumisen myötä. Olen sisäisesti kuitenkin erittäin epävarma, joten aina kun joku lähestyy minua, vedän päälleni suojamuurin. En oikeen tiedä, miten tilanteessa pitäisi olla. Usein vähän pienessä hiprakassa tuo pieni pelko kostautuu hihityksellä. Myös ryhmäpaine uusien kavereiden kanssa on kova, haluaa tehdä vaikutuksen uusiin kavereihin ja näyttää, että olen vahva nainen. Oikeasti se menee juuri toisin päin. Mutta sen voin luvata, että ikinä en ole törkeä, ellei mies satu olemaan humalassa. Tällöin miehet usein tulevat jutellessaan liian iholle, mikä on epämiellyttävää ja silloin haluan paeta tilannetta.

Jos minulle tullaan asiallisesti puhumaan, niin totta kai keskustelen mielelläni ihmisten kanssa. Tosiasia on vain se, että n.70% miehistä, jotka lähestyvät, ovat näitä kainaloon tunkevia sössöttäjiä, mitkä eivät kamalasti nappaa. Valitse leirisi hyvä mies.

Vierailija

"Katotaan nyt" tarkoittaa mulla ainakin samaa kuin "ei", ja juuri niiden jankkaajien takia käytän tuota. Eihin vastataan "miksi ei" "ei toi oo mikään syy" "miksi ei kiinnosta" "et ees tunne mua" ja niin edelleen. En mä jaksa vängätä, enkä haluaisi myöskään olla ilkeä vastaamalla rehellisesti että "ei kiinnosta, koska olet ruma/vanha/haiset."

Vierailija

Kun liian monta ällöä lähentelijää osuu kohdalle, saattaa moodi jäädä päälle kivojenkin kohdalla kun pelkää, ettei pääse eroon.

T: kokemusta on ja lyön suojamuurin ympärilleni automaattisesti :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehetkin kyllä ovat erittäin tylyjä epäkiinnostaville naisille, mutta kaava on eri. Täällä on juuri pyörimässä keskustelu aiheesta. Ensin ollaan mielinkielin ja aloitetaan suhde (=saadaan seksiä), sitten joko häippäistään yön selkään tai parin kuukauden kuluttua tehdään töykein sanankääntein selväksi, että nainen on pelkkä sängynlämmike. Tylyyden määrä kuitenkin pysyy vakiona.

Ja parhaillaan vielä nussitaan kaveria, että varmasti menee asia perille..

Vierailija

Mä oon yleensä kohtelias siihen asti, kun pari kertaa oon sanonut ei. Sen jälkeen annan kuulla kunniansa. Ikäisteni ja nuorempien kanssa ei ole tarve olla tyly, mutta vanhempien miesten kanssa ei tunnu kohtelias kieltäytyminen riittävän.
N24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun liian monta ällöä lähentelijää osuu kohdalle, saattaa moodi jäädä päälle kivojenkin kohdalla kun pelkää, ettei pääse eroon.

T: kokemusta on ja lyön suojamuurin ympärilleni automaattisesti :(

Tämä. Kun on vaikka baari-illan aikana kuullut monta kertaa jotain hävytöntä tai jopa kestänyt suoraa kourintaa, jahtaamista vaikka sanoo ei, ahdistelua jne, niin valitettavasti sitten napsahtaa päässä, kun juuri kun on "rauhassa" joku tulee taas.

Ja kun joku tulee sanomaan, että mitäs pukeudut kuin huora, että sinua kouritaan ym ahdistellaan, niin vaikka olisin alasti, niin ei niin saa silti tehdä, eikä paljastavasti pukeutunut olisi tehnyt mitään väärää. Ja kyllä käytän esim korkkareita, hameita, jne, mutta tyrkky en ole.

En kuitenkaan koskaan naura päin naamaa kellekkään.

Viesteihin olen jättänyt vastaamatta, ja inhoan sen takia itseäni. En vaan osaa sanoa mitenkään kohteliaasti mitään, jään miettimään ja arpomaan mitä laittaisi, ja kohta huomaan, että jätin taas vaan vastaamatta. :( Kerran laitoin ystävällisesti jotain "en etsi elämääni mitään vakavempaa nyt, oli kuitenkin hauskaa seurassasi, mutten halua jatkaa tapailua enää", niin sainkin takaisin vihaista huorittelua.. Se vei innon edes yrittää vastata.

Vierailija

Olen nykyisin tyly kaikille miehille, koska niiden taholta on vain valehdeltu, pidetty pilkkana ja käytetty jollain tasolla hyväksi. Ei kiitos enää...

Vierailija

Olen täältä joskus lukenut miten tämä aloittaja reagoi keskustelussa kun hänelle sanotaan vastaan. Teksti käy aika ikäväksi siinä vaiheessa. Eivät kaikki ole mukavia jotka sanovat olevansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen täältä joskus lukenut miten tämä aloittaja reagoi keskustelussa kun hänelle sanotaan vastaan. Teksti käy aika ikäväksi siinä vaiheessa. Eivät kaikki ole mukavia jotka sanovat olevansa.

Liian usein nämä "kilteiksi miehiksi" itseään tituleeraavat ovat katkeria naisille, sille "ne huolii aina ne reppanat ja surkeet". Sitten huudellaan huoraksi kun ei "kiltti mies" kelpaa.

Eivät kaikki! Mutta liian usea.

Vierailija

Mikähän ihmisiä vaivaa, kun eivät osaa enää puhua? Tosin oli sitä nähtävissä jo omassa nuoruudessani. Itse voin kiillotella sädekehääni ja todeta, että ikinä en ole mitään pelejä pelaillut. Sanonut ystävällisesti (tai painokkaasti, tilanteesta riippuen) suoraan olenko kiinnostunut vai en. Joskun olen jopa sanonut, että tänään en jaksa nussia, mutta anna numero niin soittelen, kun tekee mieli. Ja olen soittanut. En ole ikinä mihinkään hirveisiin jankkaajiin törmännyt. Toisaalta, ainakin puolet suhteistani/yhden illan jutuista on lähtenyt omasta aloitteestani.

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen nykyisin tyly kaikille miehille, koska niiden taholta on vain valehdeltu, pidetty pilkkana ja käytetty jollain tasolla hyväksi. Ei kiitos enää...

Kannattaa kohdella ihmistä yksilönä eikä jonkin sukupuolen/aatteen/ihonvärin/uskonnon edustajana. Ymmärrät sitten, kun joudut itse kärsimään muiden tekojen takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olenko edes sanonut olevani mukava? Olenko edes puhunut aloituksessa pelkästään itsestäni? Mielestäni en, käsittelin aihetta yleisesti ja totesin, että olen saanut osani tästä ikävästä käyttäytymisestä.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat