Uskotko että av:n kritiikki voi olla liikaa jollekin?

Vierailija

Uskotko että täällä kirjoitetut asiat voivat olla liikaa jollekin herkässä tilassa olevalle/syrjäytyneelle/yksinäiselle ihmiselle?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Uskon, että täällä jos märehtii tässä oksennuksessa liikaa, niin se ei tee kenellekään hyvää. Niin pimeetä sakkia täällä pyörii ja jutut mielisairaita. 

Vierailija

Liikkuihan se yksi juttu naisesta joka oli saanut keskenmenon ja avautui siitä tänne, kun ei ollut muita ja päättyi tekemään itsemurhan kun sai niin paljon haukkumaviestejä, mahottelua ym.

Tiedä sitten tuon jutun totuudenmukaisuutta. Ainakin nettipoliisi on palstalla vastannut että haukkujat/keljuilijat eivät ole vastuussa kenenkään epätoivoisista teoista. Itse olen samaa mieltä.

Vierailija

Jokainen palstan lukija on vastuussa siitä mitä vastaanottaa ja miten. Jos antaa niiden juttujen liikaa vaikuttaa itseensä niin kyllä silloin on peiliin katsomisen paikka. Ehkä jos on kokenut jotain joka mieltä järkyttää pitäisi oman järjen sanoa että pysyy poissa vauvapalstoilta.

Vierailija

Mä tykkään haukkua täällä ihmisiä koska olen itse yksinäinen ja syrjäytynyt. Se helpottaa jotenkin kun pääsee pätemään ja vittuilemaan.

Vierailija

Kyllä mulle on tullut selväksi, että olen saanut suht realistisen arvion itsestäni täällä ja eihän se kauhean positiivisesti omakuvaan vaikuta. Tietysti pahimmat huora/sun paikkas olisi oksasilppuri/tapa itsesi -suodatan pois mielestäni.

Vierailija

Kyllähän täällä on ainakin kaksi miesvihaajaa, joilla tuntuu jo flippaavan todella pahasti.

Ja palstan miesviharoska vain ruokkii niiden harhaista mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle on tullut selväksi, että olen saanut suht realistisen arvion itsestäni täällä ja eihän se kauhean positiivisesti omakuvaan vaikuta. Tietysti pahimmat huora/sun paikkas olisi oksasilppuri/tapa itsesi -suodatan pois mielestäni.

Miten jonkun anonyymin kirjoituksista voi saada realistista arviota?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No vaikka kuinka herkässä tilassa oleva olisi, niin huhhuh jos trollit vaikuttaa :D Pitää olla aika yliherkkä.

Tai sitten saatu kritiikki toistaa samaa mitä on saanut netin ulkopuolisessa elämässä? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää mitä itse täällä kirjoitat kun saat tuollaisia vastauksia. Tuskin mitään kovin rakentavaa keskustelua osaat itsekään ylläpitää jos se päättyy "tapa itses huora" osastolle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miten jonkun anonyymin kirjoituksista voi saada realistista arviota?

Olen avautunut täällä pariin otteeseen ja saanut samoja korjausehdotuksia/arvioita mitä ihmisiltä av-palstan ulkopuolella. Kai se oli joku epätoivoinen oletus saada ulkopuolisten mielipiteitä, josko ne olisivat erilaisia, mutta niin ei käynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka kuinka herkässä tilassa oleva olisi, niin huhhuh jos trollit vaikuttaa :D Pitää olla aika yliherkkä.

Tai sitten saatu kritiikki toistaa samaa mitä on saanut netin ulkopuolisessa elämässä? 

No sittenhän se kritiikki taitaa olla ihan totta.

Vierailija

Totta kai. Ei se, että käy netissä, tarkoita sitä, että on immuuni kiusaamiselle ja vittuilulle. On ihan harhaista kuvitella, että netti on jokin muusta elämästä erillään oleva alue. Monet ovat hirveän vastuuttomia siinä, mitä kirjoittavat netissä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat