Miten selittää uudelle kumppanille 30 mg olantsapiinin ottaminen iltaisin?
Kommentit (31)
Sano että haluan menettää elämänhaluni ja lihoa 100kg
Ole rehellinen. Parisuhteessa asiat paljastuu ennen pitkää kuitenkin. Itse päättäisin suhteen jos ilmenee valehtelua, en jos hoitaa sairauttaan lääkärin kirjoittamalla lääkkeellä.
Sanot vaan suoraan, että sulla on skitsofrenia. Se tulee ilmi jossain vaiheessa kuitenkin, jos suhde jatkuu.
Kerro mikä sen vaikuttava aine on? En tunne sitä. Zopiklonin ja alprazolanin tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan suoraan, että sulla on skitsofrenia. Se tulee ilmi jossain vaiheessa kuitenkin, jos suhde jatkuu.
Olen terve -AP
Vierailija kirjoitti:
Kerro mikä sen vaikuttava aine on? En tunne sitä. Zopiklonin ja alprazolanin tunnen.
Urpo. Se on olantsapiini.
Käytetään myös unta tuomaan...mutta 5mg annoksella. Mutta rehellisyys kannattaa, jos ei totuutta kestä niin ei ole oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve -AP
Terve ihminen ei syö tuollaista lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve -AP
Päävikaisten lääkehän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve -AP
Varsinkaan päästään terve ja normaali.
No miksi käytät olantsapiinia? 30mg on todella korkea annos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve -AP
Miksi sitten syöt sitä lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve -AP
Sitä käytetään myös unenlaadun parantamiseen.
Rehellisyys on turn on. Asiansa asiallisesti hoitaminen on turn on. Lääkitty ja hyvässä hoitotasapainoasa oleva psyyken sairaus on parempi kuin runsas kaljan kittaaminen tai satunnainen ämpärikänni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen terve -AP
Terve ei syö mitään lääkkeitä. Merkki ei liity.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole unilääke. Miksi valehtelisit?
Sitä voidaan käyttää unta antavana lääkkeenä. Itsekin saanut tuota lääkettä unettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri skitsofrenia? Et kai sentään kuvittele että skitsofrenia on ainoa psykoosisairaus mitä on olemassa jos sitä ajattelit.
Ei se ole unilääke. Miksi valehtelisit?