Miksi miehet haluavat saada naisen tuntemaan itsensä mitättömäksi?
"Susta tykätään vaan koska olet nainen, ei siksi että olisit mitenkään viehättävä",
"Blondeja pannaan (olen blondi) ja brunettien kanssa mennään naimisiin",
"Olet ihan tavallinen, et mikään helvetin hyvännäköinen".
Kaikki siis eri miesten suusta.
Miksi miehillä on tarve yrittää lytätä nainen alimpaan maanrakoon?
Kommentit (120)
Samasta syystä kuin koirat koulutetaan tavoille. Jos nainen ei alistu miehen johdettavaksi on seurauksena kaaos.
Minä en uskalla olla enää miesten kanssa missään yhteyksissä, koska pelkään liikaa niitä kommentteja ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas päivän miesviha ketju.
Kyllä. Täällä on monta vihaista miestä kertomassa, miten naiset ovat kamalia ja ihan oikein että heitä haukutaan. Kiva kun sinäkin huomasit, miten täynnä vihaa monet miehet ovat.
Jotkut miehet tosiaan suuttuvat siitä, että heitä syytetään muiden teoista, ja vastaavat noihin syytöksiin "samalla mitalla". Ei sekään oikein ole, mutta ymmärrettävää.
Piti ihan käydä katsomassa ap:n avausviesti uudelleen. Hän kertoo kolme esimerkkiä kolmen eri miehen tokaisuista ja kysyy sitten, miksi miehillä on tarve tölviä. Sisälukutaitoinen tekisi ehkä tuosta päätelmän, että ihan kaikkia maailman miehiä ei nyt tässä tarkoitettu vaan kuvatunlaisia. Mutta joillakin yksilöillä on taipumus ottaa kaikki kommentit itseensä ja alkaa huutaa mies- tai naisvihaa. Tiedä mistä tuommoinen omien rajojen hahmottamisen vaikeus sitten johtuu.
Ennen kuin tuon enempää nälvit, niin tässä lainaus ensimmäiseltä sivulta:
"Mikseivät miehet tule kertomaan noiden kommenttien syitä? Muissa ketjuissa miehiä näyttää olevan." Sinä sisälukutaitoisena varmaan ymmärrät mitä tuo tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Täällä on monta vihaista miestä kertomassa, miten naiset ovat kamalia ja ihan oikein että heitä haukutaan. Kiva kun sinäkin huomasit, miten täynnä vihaa monet miehet ovat.
Jotkut miehet tosiaan suuttuvat siitä, että heitä syytetään muiden teoista, ja vastaavat noihin syytöksiin "samalla mitalla". Ei sekään oikein ole, mutta ymmärrettävää.
Piti ihan käydä katsomassa ap:n avausviesti uudelleen. Hän kertoo kolme esimerkkiä kolmen eri miehen tokaisuista ja kysyy sitten, miksi miehillä on tarve tölviä. Sisälukutaitoinen tekisi ehkä tuosta päätelmän, että ihan kaikkia maailman miehiä ei nyt tässä tarkoitettu vaan kuvatunlaisia. Mutta joillakin yksilöillä on taipumus ottaa kaikki kommentit itseensä ja alkaa huutaa mies- tai naisvihaa. Tiedä mistä tuommoinen omien rajojen hahmottamisen vaikeus sitten johtuu.
Varmaankin noin. Mutta miksi jo viidennessä kommentissa perättiin miehiä vastaamaan? Siis miehiä.
Vai oliko kysymys rajattu vain niitä miehiä koskevaksi, jota AP tarkoitti?
Enpä tiedä mitä ap tarkoitti, mutta itse tulkitsin sen niin, että joko tarkoitettiin miehiä, jotka noin toimivat, tai sitten haluttiin tietää, osaisiko joku mies esim. kaveriensa puheiden tai käytöksen perusteella tms. valaista tätä asiaa.
Kiinnostaisi kyllä minuakin tietää, mitä ihminen saa siitä, että tieten tahtoen pahoittaa toisen mielen. Riidan tuoksinassa vielä ehkä jotenkin ymmärrettävä heitto, mutta että ihan tuosta vaan jutustelutyyliin tuommoista todeta...
Koska teille ei kelpaa tavallinen mies vaan naristinen jännämies.
Aina kun kuulen jonku väkivaltatapauksen naista kohtaan mulle tulee hyvä mieli. Ei ole mitään sympatiaa tyhmiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin tuon enempää nälvit, niin tässä lainaus ensimmäiseltä sivulta:
"Mikseivät miehet tule kertomaan noiden kommenttien syitä? Muissa ketjuissa miehiä näyttää olevan." Sinä sisälukutaitoisena varmaan ymmärrät mitä tuo tarkoittaa.
No vastaavassa tilanteessa en ehkä ottaisi itseeni, jos tietäisin etten noin toimi. En ole ottanut itseeni niitäkään heittoja, joissa suomalaiset naiset ovat sitä, tätä tai tuota - kyllähän nyt jokainen täysjärkinen ymmärtää, etteivät kaikki (suomalaiset) miehet tai naiset ole toistensa klooneja. Niin no, ehkä niiden tiettyjen avausten tekijällä on tässä ymmärryksessä vähän ongelmaa, mutta se on hänen henkilökohtainen ongelmansa, josta en jaksa kovin isoa hernettä nekkuun vetäistä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun kuulen jonku väkivaltatapauksen naista kohtaan mulle tulee hyvä mieli. Ei ole mitään sympatiaa tyhmiä kohtaan.
Aika sairas olet, jos naisiin kohdistuvasta väkivallasta nautintosi saat. Koskeeko sama lapsiakin, vai ovatko naiset erityissuosikkisi?
Vierailija kirjoitti:
Siis apua. Mä en ole koskaan saanut miehiltä tuollaisia kommentteja. Ehkä todella olette vähän typerän näköisiä seksipovipommeja tyyliin Sabrina niin miehet ei kestä, koska tykkäävät oikeasti normaaleista naisista kuten minä. "Kysyin vain arviota haluttavuudestani"... Voi helvetti mikä pahvi! Vähemmästäkin tajuaa, ettei sinulla ole miehen silmissä arvoa eikä kuulukaan olla.
Jos jotenkin päin, niin MÄ tylytän miehiä. Voi apua taas teidän ongelmille, todellakin blondit, ja sillä en viittaa hiusten väriin vaan asennemaailmaan.
Look who's talking... :DDD
Ap mainitsemien asioiden lisäksi miehet usein mitätöivät naisen taitoja, harrastuksia, ammattia, palkkaa (ja kadehtivat jos se on korkeampi kuin omansa). Luin kerran jostain että miehet mitätöivät naisia eniten parisuhteessa ja muut naiset voivat saada jopa kehuja. Outoa vai mitä?
Okei minäpä kerron. Naiset ovat itse aiheuttaneet nämä arvostelutilanteet. Heillä on kaikenmaailman missikisoja kauneuskisoja.he itse luovat käsityksen siitä minkälainen naisen tulee olla. Miettikääpä itsenäisyyspäivän vastaanottoa!!!! Iltapukuja arvostellaan ja yleistä ulkoista näyttävyyttä.😁.vielä monta viikkoa jälkeenpäin lehdissä kirjoitellaan.ja nykyään naisella pitää olla pyllyä ja tissejä tekoripset ja tekokynnet . Hiuspidennykset jne jne!!!
Joko alkaa valjeta. Olette niin naurettavia kilpaillessanne kauneudesta keskenämme että ihan saatte syyttää itseänne arvon naiset tästä miestenkin teitä kohtaan suunnatusta arvostelusta.
Vinkki: Lähtekää baariin ilman sotamaalauksianne suoraan saunapuhtaana kuten me miehet. Sitten olette samalla viivalla kanssasisartenne kanssa ja voisinpa sanoa että meidän miesten mielestä tilanne olisi kannaltanne paljon parempi. Lopettakaa tuo naurettava ulkonäköön tuijotus ja olkaa iloisia ja hauskoja huumorintajuisia kuten me miehet niin ei teitä kukaan halua eläintarhaan kuskata.😁
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: Lähtekää baariin ilman sotamaalauksianne suoraan saunapuhtaana kuten me miehet.
Mä saan aina enemmän ahdistelua ja törkyilyä ilman meikkiä, pahinta oli joskus baarissa, kun eksyin sinne hupparissa ja ilman meikkiä, se ahdistelu oli kamalaa.
Joten en tosiaankaan liiku missään ilman kunnon sotamaalausta.
Ihmettelen vielä enemmän niitä naisia jotka haluavat saada toiset naiset tuntemaan itsensä mitättömäksi.
Niille naisille on olemassa ihan oma helvettinsä. Tiesittekö sen?
Naisilta puuttuu huumorintaju ja itseironia. Siinä myös suuri syy . Kiva kiusata kun ovat niin tosissaan.
Tunnen ainoastaan yhden huumorintajuisen naisen mutta hän on varattu ja kelpais kyllä mullekin vaikka ei erikoisen kaunis olekaan.hänen olemuksensa on niin hurmaava ja aito että herättää kiinnostusta. En kyllä enää kakara olekaan.
No nytkö alkavat ämmät sättiä tässä toisiaan 😃. Tuollasia te juuri olette. Typeriä maalipyttyjä.😂
Vierailija kirjoitti:
Naisilta puuttuu huumorintaju ja itseironia. Siinä myös suuri syy . Kiva kiusata kun ovat niin tosissaan.
Tunnen ainoastaan yhden huumorintajuisen naisen mutta hän on varattu ja kelpais kyllä mullekin vaikka ei erikoisen kaunis olekaan.hänen olemuksensa on niin hurmaava ja aito että herättää kiinnostusta. En kyllä enää kakara olekaan.
Joo. "Se oli läppä hei, eikö sulla oo yhtään huumorintajua" on paskin selitys ikinä haukkumiselle ja ilkeilylle. Ja kas kummaa, juuri sen sortin huumorin harrastajien huumorintaju loppuu siihen paikkaan, kun tuota samaa pilaa heitetään heistä itsestään. Että semmoisia "huumorimiehiä".
Vierailija kirjoitti:
No nytkö alkavat ämmät sättiä tässä toisiaan 😃. Tuollasia te juuri olette. Typeriä maalipyttyjä.😂
Kuule sinä ämmittelevä miesasiamies, ihan turha luulla että kukaan sun vihaviestejäs ja yksinpuheluitas luulee naisten tekeleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olet itse psykopaatti.
Jos saisit naisen, jaksaisit esittää hetken, ja sitten kun nainen olisi kiikissä, nämä sadistiset todelliset asentet tulisi esiin.
Heikko itsetunto.
Huono kotikasvatus.
Vähäinen koulutus ja järki.
Palataan kohtaan heikko itsetunto - ja suuret käsitykset omasta ulkonäöstä.
Palstavitsi: huumorintajuinen mies.
Vähän mä naroin. Little did I laugh.
Siis apua. Mä en ole koskaan saanut miehiltä tuollaisia kommentteja. Ehkä todella olette vähän typerän näköisiä seksipovipommeja tyyliin Sabrina niin miehet ei kestä, koska tykkäävät oikeasti normaaleista naisista kuten minä. "Kysyin vain arviota haluttavuudestani"... Voi helvetti mikä pahvi! Vähemmästäkin tajuaa, ettei sinulla ole miehen silmissä arvoa eikä kuulukaan olla.
Jos jotenkin päin, niin MÄ tylytän miehiä. Voi apua taas teidän ongelmille, todellakin blondit, ja sillä en viittaa hiusten väriin vaan asennemaailmaan.