Kyllä sitä taas huomaa kuinka ihmiset osaa itsekkäitä :D

Vierailija

Mutta tämä saa ehkä teidätkin nauramaan.. Joo Elikkäs oon ollu joskus itse putkassa ja kaverini tämän kuulessa paljon naureskellut sille ja kehuskellut itseään samaan aikaan "kuinka hän ei ikinä ole joutunut putkaan eikä kuulema joudukkaan. Hän toimii aina niin fiksusti!" No nyt tänään koitti se päivä kun pääsin itse naljailemaan sille, kysyin" mites se eilinen meni? Olikos kirkas valo? " kaverini tiesi tasan tarkkaan mistä puhuin ja samantien suuttui! Nyt minä täällä vaan nauran niin hemmetisti ja muistelen niitä hänen "itsekehuskeluja" ;D

Taisi tällä kertaa Karma kostaa! P.s ei ole provo, tarina on tosi! Lopuksi tähän voisi sanoa " On helppo olla teennäinen ja esittää olevansa täydellinen, mutta kyllä se Karma teitäkin kouluttaa!"

Tässä on kylmä todistus siitä ;D

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En nyt tajunnut, mikä oli itsekästä?

Täytyy kyllä olla todella tyhmä jos ei ymmärrä viestin sisältöä! Mä tajusin heti mistä kyse!

Vierailija

Siis eli minusta se on itsekästä tässä et niin kaveri KEHUU itseään ja väittää kuinka hän ei joudu putkaan! Mutta kuitenkin joutui omasta hölmöydestään ja kun kiinni jäi, niin suuttui totisesti! Se on minusta itsekästä toimintaa!

Ja jos tätä ei kukaan hoksaa niin en ala tyhmille tätä selittää uudelleen!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis eli minusta se on itsekästä tässä et niin kaveri KEHUU itseään ja väittää kuinka hän ei joudu putkaan! Mutta kuitenkin joutui omasta hölmöydestään ja kun kiinni jäi, niin suuttui totisesti! Se on minusta itsekästä toimintaa!

Ei se ITSEKÄSTÄ ole. Hölmöä kyllä, lapsellidta ja epäempaattista ja itsekeskeistä, mutta ei itsekästä. Se, mikä tuossa ehkä on itsekästä, on aapeen oma vahingonilo, ilo siitä, että kaveri saa naamalleen ja ap iloitsee kaverin kustannuksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei se ITSEKÄSTÄ ole. Hölmöä kyllä, lapsellidta ja epäempaattista ja itsekeskeistä, mutta ei itsekästä. Se, mikä tuossa ehkä on itsekästä, on aapeen oma vahingonilo, ilo siitä, että kaveri saa naamalleen ja ap iloitsee kaverin kustannuksella.

No kyllähän sellaisen ihmisen pitää saadakin vähän nokilleen jos joka asiassa aina kehuu itseään! yleensä varsinkin silloin jos jollekkin käy jotain ikävää niin tämä itsekäs kaveri AINA kehumassa itseään ja samalla haukkuu muita! Sekö ei ole teidän mielestänne itsekästä toimintaa???!!

Vierailija

Juu täytyy muistaa ,että kaikki toisen elämän kauhistelijat eivät ole käytökseltään eikä ulkonäöltäänkään mitään prinsessoja.

Joten antaa heidän jatkaa toimintaansa , en halua alentua tyhmäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juu täytyy muistaa ,että kaikki toisen elämän kauhistelijat eivät ole käytökseltään eikä ulkonäöltäänkään mitään prinsessoja.

Joten antaa heidän jatkaa toimintaansa , en halua alentua tyhmäksi.

Kyllä vaan se niin menee, että samalla mitalla takas vaan! Ei ne muuten opi mitään. Sama touhu jatkuu vaan jos saatana alat lässyttää ja päätä silittelee ja olet sillee " voi,voi" linjalla!

Sitä saa mitä tilaa!

Vierailija

Täällä saa aina herätyksen tähän maailmaan: Omassa tuttavapiirissä ja sukulaisissa en tunne ketään joka koskaan olisi ollut putkassa tai ollut ylipäätänsä siinä tilassa, että olisi ollut tarpeen viedä putkaan.

Sanaa putka ei varmaankaan ole käytetty koskaan kesksusteluissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat