Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisitte syrjähyppysi takia niin mitä kertoisit eron syyksi tutuille

Vierailija
21.11.2015 |

Voiko luottaa puolisoon jos sovitaan että ei kerrota oikeaa syytä, vaan ns. erilleen kasvaminen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvoimme erillemme", tiätty.

Vierailija
2/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen: "Kasvoimme erillimme" = "Vittuako se sulle kuuluu."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei vaan toiminu enää.

Vierailija
4/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko luottaa puolisoon jos sovitaan että ei kerrota oikeaa syytä, vaan ns. erilleen kasvaminen?

Se varmaan vähän riippuu siitä, miten teidän suhteessanne noita lupauksia on arvostettu... Voiko puolisosi luottaa sinuun, kun lupasit hänelle olla uskollinen? 

Vierailija
5/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan luulet, ettei se pettäminen tule muidenkin tietoon? :'D Lähipiirissä useitakin 'tapauksia'. Juu, 'ei jaksettu enää', 'kasvettiin erilleen' jne. Mutta kun se toinen on sitten heti se uusi kainalossa, niin ei tarvitse kovin kummoista päättelykykyä...

Vierailija
6/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä ikinä menisin pettämään kumppaniani, niin kyllä mä sit nöyränä kantaisin vastuun teoistani, enkä rupeaisi selittelemään ja keksimään valheita. Jos kumppanini haluaisi muille kertoa oikean syyn, niin se hänelle sallittakoon. Ite en asiasta huutelis, mutta ymmärtäisin jos kumppani haluaisi asiasta muille avautua. Jos olisin kerran valmis ollut pettämään, niin saisin kyllä sit kärsiäkin!

Vierailija
7/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku utelisi miksi erosimme, vastaisin et se on minun ja mieheni välinen asia. Näin vastaisin oli eron syy mikä tahansa.

Vierailija
8/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin olen kertonut todellisen syyn, valtaosa ei tee sillä tiedolla mitään. Vain joku tietää syrjähypystä ja voin kyllä luottaa ettei hän sitä paljasta. Hän josta erosin ei tiedä syrjähypystä, mutta tietää syyn miksi en nähnyt suhteella mahdolisuuksia pidemmälle.

Vierailija
9/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä selvitti kaikille, että sukset meni ristiin ja korjasin samoille ihmisille, että exä petti.

Vierailija
10/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin syystä, että kasvoimme "erilleen" ja se "erilleen" kasvanut osapuoli en ollut minä, mutta.... jostain se tuli ilmi(ja se en ollut minä, sovittu mikä sovittu) ja yllättäen minä olinkin se joka kasvoin "erilleen". Ei tule tapahtumaan enää, entisille, nykyisille ja todennäköisesti tuleville tuttaville saa heittää faktoja pöytään useamman kerran vuoteen. -M37-

Vierailija
11/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissaan luulet, ettei se pettäminen tule muidenkin tietoon? :'D Lähipiirissä useitakin 'tapauksia'. Juu, 'ei jaksettu enää', 'kasvettiin erilleen' jne. Mutta kun se toinen on sitten heti se uusi kainalossa, niin ei tarvitse kovin kummoista päättelykykyä...

Valtaosa varmaankin luulee että petin nykyisen puolison kanssa, niin ehkä myös exä, tosin ei siitä ole mitään haitaakaan vaikka kuvitteleekin, vaikka se ei pidä paikkaansa. 8

Vierailija
12/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin se pettäjä, sanoisin varmaan että "ei vaan toiminut/ei kuulu sulle", riippuen kysyjästä. En muistakaan tekemistäni virheistä huutele, sen verran raukkis olen. Ja jos aikoisin jatkaa sen uuden kanssa, niin pitäisin matalaa profiilia eron jälkeen.

Vierailija
13/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex petti ja jätti. Kerroin kaikille oikean syyn, lähti huoran matkaan. Kerroin myös exän sukulaisille.

Eipä tarvitse minua syyttää rikotusta perheestä.

Vierailija
14/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen edes utelee tuollaista yksityisasiaa?

Vierailija
15/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy olisi miehen suvaitsemattomuus. Eikä meillä ole yhteisiä tuttuja.

Vierailija
16/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia vuosia sitten, kumppani(sen hetkinen) minut jätti kun kerroin pettäneeni. Kaikille kyllä ihan kerroimme totuuden. Mitä sitä peittelemään? Valheet pahentaa...

-ulpu-

Vierailija
17/25 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että on valmis pettämään - muttei kantamaan sitä taakkaa häpeästä mitä se aiheutti.

Vierailija
18/25 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks edes petetään jos se on niiiin häpeällistä??

Vierailija
19/25 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että kävin vähä panee ja se oli siinä.

Vierailija
20/25 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sen verran munaa et sanoin oikean syyn. Siis sen että minä petin.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi