Jos eroaisitte syrjähyppysi takia niin mitä kertoisit eron syyksi tutuille

Vierailija

Voiko luottaa puolisoon jos sovitaan että ei kerrota oikeaa syytä, vaan ns. erilleen kasvaminen?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiko luottaa puolisoon jos sovitaan että ei kerrota oikeaa syytä, vaan ns. erilleen kasvaminen?

Se varmaan vähän riippuu siitä, miten teidän suhteessanne noita lupauksia on arvostettu... Voiko puolisosi luottaa sinuun, kun lupasit hänelle olla uskollinen? 

Vierailija

Ihanko tosissaan luulet, ettei se pettäminen tule muidenkin tietoon? :'D Lähipiirissä useitakin 'tapauksia'. Juu, 'ei jaksettu enää', 'kasvettiin erilleen' jne. Mutta kun se toinen on sitten heti se uusi kainalossa, niin ei tarvitse kovin kummoista päättelykykyä...

Vierailija

Jos mä ikinä menisin pettämään kumppaniani, niin kyllä mä sit nöyränä kantaisin vastuun teoistani, enkä rupeaisi selittelemään ja keksimään valheita. Jos kumppanini haluaisi muille kertoa oikean syyn, niin se hänelle sallittakoon. Ite en asiasta huutelis, mutta ymmärtäisin jos kumppani haluaisi asiasta muille avautua. Jos olisin kerran valmis ollut pettämään, niin saisin kyllä sit kärsiäkin!

Vierailija

Joillekin olen kertonut todellisen syyn, valtaosa ei tee sillä tiedolla mitään. Vain joku tietää syrjähypystä ja voin kyllä luottaa ettei hän sitä paljasta. Hän josta erosin ei tiedä syrjähypystä, mutta tietää syyn miksi en nähnyt suhteella mahdolisuuksia pidemmälle.

Pöö

Itse erosin syystä, että kasvoimme "erilleen" ja se "erilleen" kasvanut osapuoli en ollut minä, mutta.... jostain se tuli ilmi(ja se en ollut minä, sovittu mikä sovittu) ja yllättäen minä olinkin se joka kasvoin "erilleen". Ei tule tapahtumaan enää, entisille, nykyisille ja todennäköisesti tuleville tuttaville saa heittää faktoja pöytään useamman kerran vuoteen. -M37-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan luulet, ettei se pettäminen tule muidenkin tietoon? :'D Lähipiirissä useitakin 'tapauksia'. Juu, 'ei jaksettu enää', 'kasvettiin erilleen' jne. Mutta kun se toinen on sitten heti se uusi kainalossa, niin ei tarvitse kovin kummoista päättelykykyä...

Valtaosa varmaankin luulee että petin nykyisen puolison kanssa, niin ehkä myös exä, tosin ei siitä ole mitään haitaakaan vaikka kuvitteleekin, vaikka se ei pidä paikkaansa. 8

Vierailija

Jos itse olisin se pettäjä, sanoisin varmaan että "ei vaan toiminut/ei kuulu sulle", riippuen kysyjästä. En muistakaan tekemistäni virheistä huutele, sen verran raukkis olen. Ja jos aikoisin jatkaa sen uuden kanssa, niin pitäisin matalaa profiilia eron jälkeen.

Vierailija

Ex petti ja jätti. Kerroin kaikille oikean syyn, lähti huoran matkaan. Kerroin myös exän sukulaisille.
Eipä tarvitse minua syyttää rikotusta perheestä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat