Join eilen yhdeksän shottia ja puolikkaan skumppapullon

Vierailija

Pohjanoteeraus. Meni jalat alta ja kaverit joutui viemään mut kotiin. Olen 55 kiloinen nainen. Paljonko te kestätte alkoholia baari-iltana?

Kommentit (12)

Vierailija

Ennen baaria vodka-paukkuja ja siideriä. Baarissa shotteja ja drinksuja. Ikinä ei oo kenenkään tarvinnut kantaa mua kotiin. Ihan itse kävelen. 53kg/163cm. Toleranssi tosin taitaa kohdallani olla korkeampi kuin monella muulla, samoilla määrillä on 'kaatunut' porukkaa ympärilläni. 

Niin, ja en ole ihan 'denso', juon ehkä 1krt/2kk :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ennen baaria vodka-paukkuja ja siideriä. Baarissa shotteja ja drinksuja. Ikinä ei oo kenenkään tarvinnut kantaa mua kotiin. Ihan itse kävelen. 53kg/163cm. Toleranssi tosin taitaa kohdallani olla korkeampi kuin monella muulla, samoilla määrillä on 'kaatunut' porukkaa ympärilläni. 

Niin, ja en ole ihan 'denso', juon ehkä 1krt/2kk :)

Tää taitaakin olla ikäkysymys. Ap:llä ikää jo 47 v.

Vierailija

Mä en kestä juuri mitään. Oisin ollu jo tuosta skumppapullosta ihan tillintallin. Toleranssi oli joskus teininä paljon korkeampi. Nykyään pää sekaisin jo parin lasillisen jäkeen. Yleensä juon sen yhen 12cl punkkua. Se vielä tekee semmoisen kivan olon. Ikää 30 vuotta.

Vierailija

Pohjiksi puolikas vinkkupullo sekä joku 3-5 saunabissee, baarissa 3-5 isoa tuoppia ja toisinaan päälle yks tai kaks tequilaa. Aina pääsen omin jaloin kotiin enkä oksentele seuraavana päivänä, vähän voi jomottaa mutta menee ohi iltapäivään mennessä kaikkinensa.

38, 170 ja 65.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä juuri mitään. Oisin ollu jo tuosta skumppapullosta ihan tillintallin. Toleranssi oli joskus teininä paljon korkeampi. Nykyään pää sekaisin jo parin lasillisen jäkeen. Yleensä juon sen yhen 12cl punkkua. Se vielä tekee semmoisen kivan olon. Ikää 30 vuotta.

Sori, alapeukutin vahingossa!! :D

Vierailija

Siinä onkin eroa, juoko shotteja vai olut-tuoppeja. Shotit nousee nopeammin päähän ja ne tulee nautittua lyhyemmin väliajoin. Mä oon vahingosta viisastunut ja jättänyt shotit kokonaan.

Vierailija

Aloitteluna puolikas viinipullo, baarissa 1 siideri ja loppuaika vettä. Ihan hyvä humala ja fiilis. Jos ylitän tuon määrän a) pitää lähteä kotiin loppuillaksi oksentamaan, tai b) tulee helvetinmoinen närästys.

165\61 ja 24v.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat