Tykkään pitää anopilta saatuja vaatteita!

Vierailija

Ihania merkkivaatteita 1960- ja 1970-luvuilta, mm Chanel, YSL, Dior. Monet lähes tai kokonaan käyttämättömiä. Huomenna mennään kylään ja laitan päälle anopilta saadun YSL:n silkkipuseron jossa iso rusetti kauluksessa ja myös YSL:n gobeliinikankaisen hameen. Pidän myös anopin koruja. Ihanaa!

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai sun miehellä on hyvä suhde äitiinsä sillä nythän se saa äitinsä vähän niinkuin tuplana.

On hyvät välit! Eikä mies edes muista niitä vaatteita!

Tykkääkö muut täällä pitää anopin vanhoja vaatteita ja koruja?

Vierailija

Mun anoppi ostaa vaatteensa pääasiassa Halpahallista, Säästöpörssistä ja Tarjoustalosta, joten en käytä.
Koruja käyttää ääriharvoin, joten veikkaan ettei hänellä olisi niitä annettavaksi saakka.

Vierailija

Mun anoppi toi kerran Virosta, varmaan ihan ehdalta Mustanmäen torilta, tuliaiseksi pinkit wet look -leggingsit. Käyttämättä jäivät. Harmi kun ovat sellaista materiaalia, etteivät oikein rätiksikään sovi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sun miehellä on hyvä suhde äitiinsä sillä nythän se saa äitinsä vähän niinkuin tuplana.

On hyvät välit! Eikä mies edes muista niitä vaatteita!

Tykkääkö muut täällä pitää anopin vanhoja vaatteita ja koruja?

Okei. Entäs appiukko? Se varmaan muistaa. Oletteko muutenkin samantyylisiä anopin kanssa? Tuohan on toisaalta aika kiva juttu. Voisin kuvitella joskus myöhemmin anoppina tekeväni samoin.

Vierailija

Anoppi kuoli reilu vuosi sitten ja mä perin hänen vaatteensa. Sain kyllä tosi paljon hyviä, muodikkaita, hyvälaatuisia vaatteita ja kenkiäkin. Anopilla oli hyvä vaatemaku. Hän osti aina vaatteita lahjaksikin eikä mikään jäänyt koskaan käyttämättä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä menee toisin päin, mä lahjoitan mun kaapin siivouksen tulokset anopille, ja se on niistä ihan innoissaan.

Sama. 

Vierailija

Niin minäkin! Ompelee minulle vaatteita mittojen mukaan ja ostaa, kun vastaan tulee minun tyylisiä. Ei mitään hirveän kallista, muttei Seppälä-kamaakaan. Suomalaisia. Hän on taitava käsistään eikä kai osaa oikein sanoa, jos ihminen on tärkeä. Osoittaa sen tavaralla ja itse ompeleminen on kyllä kaunis ele.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat