Pitkät hiukset kaunistaa naisen kuin naisen

Vierailija

Keski-ikäiset naisetkin on heti paljon kauniimpia kun on pitkät hiukset, eikä sitä perinteistä lyhyttä ja "käytännöllistä" mammatukkaa, jonka naiset jostain syystä usein leikkaa kun lähestyvät keski-ikää.

Sivut

Kommentit (78)

Vierailija

Ei pidä paikkaansa mun kohdalla. Näytän ihan kummitukselta, jos mulla on pitkät hiukset. Sen sijaan lyhyet pukee mua oikein hyvin.

Vierailija

Vain hoidetut ja puhtaat, ei likaiset ja hoitamattomat. Itse olen keski-ikäinen ja hiusteni pituus on hartiapituus, mutta laitan ne aina jos lähden varsinkin kodin ulkopuolelle, muuten pidän ne puhtaina ja kammatuina kotona.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa mun kohdalla. Näytän ihan kummitukselta, jos mulla on pitkät hiukset. Sen sijaan lyhyet pukee mua oikein hyvin.

Saatat olla itse tuota mieltä, mutta miehesi ei.

Vierailija

No ei kaunista. Riippuu kyllä hiuslaadusta täysin ja hiusten kunnosta täysin. Jos on ohuen ohut liimaletti tai karrelle palanut ylikäsitelty hamppukasa niin ei niitä hyvällä tahdollakaan voi kauniiksi sanoa vaikka olisivat nilkkoihin asti. Sama koskee niitä pidennyksiä ja muita lisäkkeitä jotka asetellaan valokuvissa eteen, siis rintakehän päälle, ja joista näkee kilometrien päähän etteivät ne ole pmaa tukkaa vaan alunperin jonkun intialaisen tai kiinalaisen päästä.

Vierailija

Enpä tiedä.... 

Itse olen viisikymppinen pitkillä hiuksilla ja se saa näyttämään lähinnä omituiselta nuoruuteen jumittuneelta hirviöltä. 

En osaa niitä poiskaan ottaa. Olen lapsuudesta asti ollut pitkähiuksinen, se on osa identiteettiä. Näytti, miltä näytti, nämä pidän. 

Uskon, että pahemmalta näyttäisin, jos väkisin ne leikkaisin. Silloin ilmeeni ja olemukseni muuttuisivat huonompaan suuntaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset naisetkin on heti paljon kauniimpia kun on pitkät hiukset, eikä sitä perinteistä lyhyttä ja "käytännöllistä" mammatukkaa, jonka naiset jostain syystä usein leikkaa kun lähestyvät keski-ikää.

Johanna Tukiainen, oletko se sinä?

Vierailija

Kananpersetukka kuuluu läskin suomiämmän perusvarustuksiin. Näyttävät kaikki samalta +35 vuoden ikäisenä (miehiseltä ja tympeältä) harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Vierailija

Pitää paikkansa, ja tämä pätee myös pitkään hameeseen. Silloin jää enemmän tilaa mielikuvitykselle, ja useimmin mielikuvat voittavat todellisuuden. Joissain maissa naisten kaunistamisessa on menty niin pitkälle, että he käyttävät kokovartalopukua, josta ei edes silmiä näy. Näissä maissa jokainen nainen on kaunis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä tiedä.... 

Itse olen viisikymppinen pitkillä hiuksilla ja se saa näyttämään lähinnä omituiselta nuoruuteen jumittuneelta hirviöltä. 

En osaa niitä poiskaan ottaa. Olen lapsuudesta asti ollut pitkähiuksinen, se on osa identiteettiä. Näytti, miltä näytti, nämä pidän. 

Uskon, että pahemmalta näyttäisin, jos väkisin ne leikkaisin. Silloin ilmeeni ja olemukseni muuttuisivat huonompaan suuntaan. 

Tuo liittyy enemmän sinun itsetuntoon kuin mihinkään muuhun. Jostain syystä muut naiset syyllistää pitkähiuksisia vanhempia naisia niin ehkä niihin haukkuihin alkaa itsekin uskoa. Miksi pitäisi alkaa näyttämään joltain mummolta vaikka on viisikymppinen?

Vierailija

Samoin miehiä. Sellainen puhdas, hoidettu, paksu viikinkitukka josta sais kunnon otteen. Siihen vielä siisti parta kaveriksi. Harmittavan harvalla niitä vaan näkee. Monella muusikolla kyllä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat