Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset kaunistaa naisen kuin naisen

Vierailija
21.11.2015 |

Keski-ikäiset naisetkin on heti paljon kauniimpia kun on pitkät hiukset, eikä sitä perinteistä lyhyttä ja "käytännöllistä" mammatukkaa, jonka naiset jostain syystä usein leikkaa kun lähestyvät keski-ikää.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä paikkaansa. monilla suomalaisilla on ohut, hento hius joka esim. pyörällä ajaessa menee solmuun ja näyttää siltä kuin hiuksia ei olisi pesty viikkoon !  PAKSUT pitkät hiukset ovat kauniit.

Vierailija
22/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjataanpa otsikkoa todellisempaan suuntaan: "Pitkät, paksut, hyväkuntoiset hiukset kaunistavat naisen kuin naisen"

Paitsi ettei aina kaunista. Just naurettiin kaverin kolme vuotta vanhalle kuvalle, missä sil oli pitkät ja paksut hiukset, kun se näytti aivan idiootilta pitkillä hiuksilla. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananpersetukka kuuluu läskin suomiämmän perusvarustuksiin. Näyttävät kaikki samalta +35 vuoden ikäisenä (miehiseltä ja tympeältä) harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Tässäpä enemmän kuin tarpeeksi syytä ottaa kyseinen leikkaus. Kuka ihme haluaisi miellyttää tuollaista kommentoijaa?

Vierailija
24/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisen moni mies on kalju. Hiukset tekevät jopa keski-ikäisestä miehestä huomattavasti komeamman. Miksi he eivät hanki peruukkia, hiuslisäkkeitä tai hiustensiirtoja?

Vierailija
25/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kananpersetukka tai ylipäätään sellainen poikapituinen ei kaunista ketään. Saattaa just ja just sopia jollekin supermallille, mutta keski-ikäistä lihavaa matamia se ei kaunista juuri sen enempää kuin hiirenhäntäliru. Sen sijaan joku nätisti kerrostettu polkka sopii todella hyvin vanhemmille naisille. Kannatan siis lyhyttä, muttei liian lyhyttä. Hoikille sopii pitkäkin tukka, jos se on hyväkuntoinen, mutta ylipainoisella se vaan nuolee selkäläskejä ja näyttää, ettei kaulaa ole ollenkaan. Riippuu siis lähinnä hiusten kunnosta ja vartalonmallista, mikä sopii. 

Vierailija
26/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mukaan pitkät hiukset tekee seksikkään, hyvä tietty jos vielä kauniit kasvotkin.

Vierailija
27/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä käy paljon paremmin olkapäille ylettyvä tukka. Jos on yhtään pidempi, niin valuu päätä pitkin ja latvat katkeilee...ohuet hiukset ei ole nätit pitkinä.

Vierailija
28/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvoiltani ruma ja 50+. Minulla ei ole koskaan ennen ollut pitkiä hiuksia, mutta nyt on, kun mieheni jaksoi kymmeniä vuosia kuittailla lyhyestä tukasta. Mies on aivan onnessaan, ja itsekin olen sitä mieltä, että tukka on ihmeen pukeva. Se on mallia piikkisuora, ohut ja blondattu, eikä pysy kuohkeana päälaelta, mutta jotenkin on niin, että kun sitä vaaleaa hiusta kuitenkin on pituuksissa aika paljon niin sen päälaen saa anteeksi. Ainakin mun mieheltä. Hoitoa tämä vaatii kyllä paljon.

Vierailija
29/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa asioi noin kuusikymppinen nainen, jolla on pitkä suora valkoinen tukka pitkällä otsatukalla. On todella kivannäköinen. Aina huomioin.

Vierailija
30/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten mukaan pitkät hiukset tekee seksikkään, hyvä tietty jos vielä kauniit kasvotkin.

Tosi harmi jos mieskunta ei minun tukkaani hyväksy. No, heidän menetyksensä.

Vierailija
31/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupassa asioi noin kuusikymppinen nainen, jolla on pitkä suora valkoinen tukka pitkällä otsatukalla. On todella kivannäköinen. Aina huomioin.

Ps. Naisella on kivat mutta ihan tavallisen nuorekkaat vzatteet, ei mitään yliampuvaa. Hiusten vaaleudesta on vaikea sanoa, ei ehkä ihan luonnolliset vanhavalkoiset mutteivät myöskään harmaata tai keltaiset. Noi mä sit haluisin.

Vierailija
32/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa mun kohdalla. Näytän ihan kummitukselta, jos mulla on pitkät hiukset. Sen sijaan lyhyet pukee mua oikein hyvin.

Saatat olla itse tuota mieltä, mutta miehesi ei.

Kyllä vaan on mieheni samaa mieltä. Ei nyt kummitukseksi ole mua kutsunut, mutta muuten on sitä mieltä, että mulle sopii lyhyet hiukset huomattavasti paremmin.

Vierailija
33/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset naisetkin on heti paljon kauniimpia kun on pitkät hiukset, eikä sitä perinteistä lyhyttä ja "käytännöllistä" mammatukkaa, jonka naiset jostain syystä usein leikkaa kun lähestyvät keski-ikää.

Johanna Tukiainen, oletko se sinä?

Ei tuksu osaa kirjoittaa noin selkeää tekstiä:D.

Vierailija
34/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkä luonnonkihara tukka ja olen 50+. Tukka on kamala tuulenpesä, mutta en välitä mitä jotkut vieraat miehet(tai naiset) siitä ajattelee. Pidän sitä sen takia kun se on helppo,eikä vaadi mitään hoitoa(paitsi paljon hoitoainetta pesun jälkeen). Aamuisin väännän siitä letin,että saan silmät näkyviin,eikä ihan joka suuntaan lennä. Kampaajalla ei tarvitse käydä kuin noin  kahden vuoden välein. Leikkaus ei näy seuraavaa pesua pitempään. Tämä on nyt ollut 5-6 vuotta ja tällä mennään hautaan,sanoi muut mitä tahansa. Ei paljoa hetkauta.

Vierailija
35/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut pitkä tukka, mutta nyt 47v tajusin, että hiukset jotenkin vetää myös kasvonpiirteitä alaspäin. Leikkautin sellaiset olkapäille ulottuvat (on lyhyet entiseen verrattuna) ja oikeasti ilme piristyi ja miehenikin sen huomasi.  Ja kuinka ihanan helppohoitoinen on lyhyempi tukka!

Vierailija
36/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset kuin hiukset ovat hyvännäköiset, jos ne ovat paksut ja liukkaat. Omaa silmää viehättää tyylikkäästi leikatut ja laitetut lyhyet hiukset, varsinkin jos hiukset ovat vahvat.

Vierailija
37/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin miehiä. Sellainen puhdas, hoidettu, paksu viikinkitukka josta sais kunnon otteen. Siihen vielä siisti parta kaveriksi. Harmittavan harvalla niitä vaan näkee. Monella muusikolla kyllä.

Eikä kaunista. Eikä suomalaiselle miehelle edes kuulu pitkät hiukset. Siitähän kertoo jo se, että meillä Suomessa armeijaan menevien miesten on leikkautettava hiuksensa ja partansa siistiin lyhyeen mittaan.

Me emme ole Ruotsissa, jossa armeijassakin miehillä saa olla kuinka pitkät hiukset ja kuinka pitkä parta tahansa.

Vierailija
38/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, että miksi suurin osa suomalaisista naisista ei JOKO OSAA tai viitsi laittaa hiuksiaan. Se ohut tukka näyttää paljon paremmalta, kun käytät hyviä hoitavia shampoita sekä hoitoaineita, unohtamatta muotoilutuotteita. Fööni käteen ja opettelemaan. Tukka kohoaa päänahasta, kun se muotoilee pesun jälkeen ja kiinnittää sen muotoillun kampauksen. Lyhyt tukka on ruma ilman muotoilua, pitkästä saa kauniimpia kampauksia. Joo, nainen voi näyttää samalta kuin mies, siitä vaan. Nautin laitetusta kuohkeasta kampauksesta. Poikatukka, suorana hirveämpää ei ole.

Vierailija
39/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoliteltu kampaus kaunistaa naisen, sellaista naista ei ole, joka ei kaunistu, kun näkee vaivaa hiusten muotoilussa. MIKSI ehdoin tahdoin rumentaa itsenne, ruokahalu menee kuten Anu sanoisi. Kohta suomalaista naista ei miehestä erota.

Vierailija
40/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin miehiä. Sellainen puhdas, hoidettu, paksu viikinkitukka josta sais kunnon otteen. Siihen vielä siisti parta kaveriksi. Harmittavan harvalla niitä vaan näkee. Monella muusikolla kyllä.

Eikä kaunista. Eikä suomalaiselle miehelle edes kuulu pitkät hiukset. Siitähän kertoo jo se, että meillä Suomessa armeijaan menevien miesten on leikkautettava hiuksensa ja partansa siistiin lyhyeen mittaan.

Me emme ole Ruotsissa, jossa armeijassakin miehillä saa olla kuinka pitkät hiukset ja kuinka pitkä parta tahansa.

Kyllähän se pitkätukkainen mies Norjasta kannattaa ehdottomasti hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi