Pitkät hiukset kaunistaa naisen kuin naisen
Keski-ikäiset naisetkin on heti paljon kauniimpia kun on pitkät hiukset, eikä sitä perinteistä lyhyttä ja "käytännöllistä" mammatukkaa, jonka naiset jostain syystä usein leikkaa kun lähestyvät keski-ikää.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Kananpersetukka kuuluu läskin suomiämmän perusvarustuksiin. Näyttävät kaikki samalta +35 vuoden ikäisenä (miehiseltä ja tympeältä) harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Minkälainen on kananpersetukka?
Mulla on ollut kaikkia pituuksia. Paras pituus on itselleni puolipitkä, nyt se on sellainen pitkä polkka joka pitenee eteenpäin. Saa kiinni ja on kivan näköinen laineilla. Pitkän tukka oli hankala ja se oli aina kiinni. Eikä sopinut mulle niin hyvin, koska mulla on sirot kasvot ja kaula. Piilotti joten ne ja tukka näytti raskaalta. Ei enää koskaan pitkää!! Ja mies tykkää myös;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananpersetukka kuuluu läskin suomiämmän perusvarustuksiin. Näyttävät kaikki samalta +35 vuoden ikäisenä (miehiseltä ja tympeältä) harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Minkälainen on kananpersetukka?
Ajattele kananpersettä sellainen, lyhyeksi kynitty muutama haiven päässä. Ruma,rumempi kananperse on kaikkein rumin. Vielä räväkkä punainen, ei voi olla pahempi tyylimoka.
Miksi kaikkien pitäisi näyttää samalta?? Persoonallisuus kunniaan...
Jaa, enpä tiedä. Itse pidän enemmän lyhyistä hiuksista, oli kyseessä sitten minkäikäinen nainen tahansa.
Olen 34-vuotias nainen, hiukseni ovat muutaman sentin BSL-pituudesta yli (bra strap line). Ne on kevyesti liukuvärjätty, juuresta oman värinen vaaleanruskea, latvasta kullanvaalea. Malli on hillitysti kerrostettu v-latvainen. Ne ovat luonnostaan jo paksut (en ole ihan blondi, joka on yleensä se ohuin hiustyyppi), mutta jun pesen ne, käytän myös muotoilutuotteita ja fööniä sekä suoristusrautaa. Hiukseni ovat upeat!
Kääntöpuolena sitten - minulla tosiaan on aikaa laittaa hiuksiani, koska eipä ole muutakaan tekemistä. Ei ole miestä, jonka kanssa nukkua aamulla vähän pitempään. Ei ole lapsia, jotka vaatisivat yön tunteina jotain. Ei ole mitään eikä ketään riippuvaisena minusta. Kukaan ei odota minua minnekään, eikä iltaisin puhelin soi.
Ihanaa siis olla "jo" yli 3-kymppinen naisellinen pitkähiuksinen nainen... Mutta ei siitä parinmuodostuksessa ole ollut mitään hyötyä.
Kuulostaa hyvältä nro 67. Itse olen blondi luonnostani ja hiukseni ovat runsaat ja vielä luonnonkiharat, sen lisäksi laitan päivittäin itselleni leijonanharjan,jossa viihdyn. Käytkö missään menoissa. Itse vakiinnuin jo ajat sitten. Ei kukaan tule kotiin iskemään, menet oikein ravintolaan jossa on elävää musiikkia. Kumma, jos ei seuraa löydy, siellä on niin duunareita kuin älyköitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä nro 67. Itse olen blondi luonnostani ja hiukseni ovat runsaat ja vielä luonnonkiharat, sen lisäksi laitan päivittäin itselleni leijonanharjan,jossa viihdyn. Käytkö missään menoissa. Itse vakiinnuin jo ajat sitten. Ei kukaan tule kotiin iskemään, menet oikein ravintolaan jossa on elävää musiikkia. Kumma, jos ei seuraa löydy, siellä on niin duunareita kuin älyköitä.
Kiitos vinkistä, mutta käyn kyllä ulkona, baareissa, konserteissa, kahviloissa. Olen myös kokeillut nettideittailua, sokkotreffejä ja kaverinkavereiden tapaamista. Työpaikalla, harrastuksissa ja tapahtumissa pidän silmät auki. Olen vähän ujo, mutta saan kyllä puhuttua ihan ventovieraidenkin kanssa. En ole ruma, ja mielestäni pitkät hiukseni nimenomaan kaunistavat minua. Varmasti sitten yksinäisenä vanhana mummonakin... :)
Tarkoitin vanhan ajan tanssiravintolaa, kumma jos ei miestä löydy.
Kyllä siihen kiinnostumiseen tarvitaan vähän enemmän kuin pitkä tukka?! Fakta on se, että miehiä kiinnostaa enemmän kauniit kasvot...
Pitkä tukka rumalla naamalla ei pelasta.
Moni on kaunis vaikka on lyhyet hiukset. Pitkä tukka lisää naisellisuutta.
Mulla on edelleen pitkä tukka.
45v.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen kiinnostumiseen tarvitaan vähän enemmän kuin pitkä tukka?! Fakta on se, että miehiä kiinnostaa enemmän kauniit kasvot...
Kiva saada miesnäkökulma. Entäs rinnat, ovatko suuret rinnat miesten enemmistön mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole ruma naama, eikä ruma kroppa. Pitkiä hiuksia pidän pääasiassa itseni vuoksi - kunhan nyt kommentoin kun puhutaan että miesten mielestä sitä ja miesten mielestä tätä. Niin että kai minulla on aikaa laittautua miesten mielestä kauniiksi, kun ei ole muutakaan tekemistä :).
Lyhyttukkainen nainen on luotaantyöntävä, usein menettänyt myös sen miellyttävän naisellisuutensa, pyrkiessään olemaan miehen kanssa tasavertainen unohtamalla täydellisesti biologian ja sen asettamat loogisen ajattelukyvyn erot.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttukkainen nainen on luotaantyöntävä, usein menettänyt myös sen miellyttävän naisellisuutensa, pyrkiessään olemaan miehen kanssa tasavertainen unohtamalla täydellisesti biologian ja sen asettamat loogisen ajattelukyvyn erot.
No jopas on ladattu paljon piilomerkityksiä yksinkertaiseen ulkonäköasiaan. Siellä taitaa olla asialla varsinainen loogisen ajattelun Einstein.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset jotka haluavat välttää kaiken kontaktin tämän miehen kanssa, tehkää se helposti ja leikatkaa lyhyt tukka - jo tänään! Pitkää tukkaa fanittavilla miehillä on usein tällaisia ajatuksia, vaikka eivät sitä uskalla ääneen sanoa.
Aamen ! Itselläkin oli fiaskoksi osottautunut kasvatuskokeilu pari vuotta sitten. ohut tukka, rupsahtanut naama & hartiat kuin ladonovet...
. Auts! Itsetunto nousi kohinalla & ihailuja sateli, kun annoin pätkäistä polkaksi. Ei enää ikinä pitkää tukkaa!