Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset kaunistaa naisen kuin naisen

Vierailija
21.11.2015 |

Keski-ikäiset naisetkin on heti paljon kauniimpia kun on pitkät hiukset, eikä sitä perinteistä lyhyttä ja "käytännöllistä" mammatukkaa, jonka naiset jostain syystä usein leikkaa kun lähestyvät keski-ikää.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että miksi suurin osa suomalaisista naisista ei JOKO OSAA tai viitsi laittaa hiuksiaan. Se ohut tukka näyttää paljon paremmalta, kun käytät hyviä hoitavia shampoita sekä hoitoaineita, unohtamatta muotoilutuotteita. Fööni käteen ja opettelemaan. Tukka kohoaa päänahasta, kun se muotoilee pesun jälkeen ja kiinnittää sen muotoillun kampauksen. Lyhyt tukka on ruma ilman muotoilua, pitkästä saa kauniimpia kampauksia. Joo, nainen voi näyttää samalta kuin mies, siitä vaan. Nautin laitetusta kuohkeasta kampauksesta. Poikatukka, suorana hirveämpää ei ole.

No hemmetti kun en jaksa laittaa hiuksiani. On muutakin tekemistä kuin nököttää peilin edessä fööni kädessä ja ostella kymmenillä euroilla erilaisia tököttejä hiuksiin.

Ja joo, minulla on pitkät ohuet hiukset. Pitkät ne ovat täysin sen takia, etten tosiaan jaksa enkä viitsi laittaa niitä. Kätevämpää vetää ponnarille tai nutturalle.

Vierailija
42/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että miksi suurin osa suomalaisista naisista ei JOKO OSAA tai viitsi laittaa hiuksiaan. Se ohut tukka näyttää paljon paremmalta, kun käytät hyviä hoitavia shampoita sekä hoitoaineita, unohtamatta muotoilutuotteita. Fööni käteen ja opettelemaan. Tukka kohoaa päänahasta, kun se muotoilee pesun jälkeen ja kiinnittää sen muotoillun kampauksen. Lyhyt tukka on ruma ilman muotoilua, pitkästä saa kauniimpia kampauksia. Joo, nainen voi näyttää samalta kuin mies, siitä vaan. Nautin laitetusta kuohkeasta kampauksesta. Poikatukka, suorana hirveämpää ei ole.

No hemmetti kun en jaksa laittaa hiuksiani. On muutakin tekemistä kuin nököttää peilin edessä fööni kädessä ja ostella kymmenillä euroilla erilaisia tököttejä hiuksiin.

Ja joo, minulla on pitkät ohuet hiukset. Pitkät ne ovat täysin sen takia, etten tosiaan jaksa enkä viitsi laittaa niitä. Kätevämpää vetää ponnarille tai nutturalle.

Jaa, no mitä sitten jaksat tehdä itsesi eteen. Kuntoilet, syöt terveellisesti, pidät painon kurissa.

Mikä vaiva tuo hiusten laittaminen on, meikkaatko edes. Fööni käteen ja muotoilutuotteet käyttöön, olisit paremman näköinen. Ei jakseta, nuoret ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Suomessa opiskellessani kadehdin muutaman paikallisen kaverin hiuslaatua. Siellä on kai enemmän juuri semmoista paksua, pitkää vahvaa hiusta jolle ei tarvi tehdä yhtään mitään ja silti näyttää hyvältä.  Saunailloissa minä olin aina fööni kourassa ja laukku täynnä kampaamotuotteita että pystyin lähtemään baariin kun nämä hyvähiuksiset odotteli että hiukset kuivuu ja hupsis, kuohkea kampaus on valmis. Lisäksi tuntui että heillä hiukset kasvaakin paljon nopeammin kuin minulla.Vaikka olenkin ulkonäkööni tyytyväinen niin jos yhden asian saisin vaihtaa olisi se juuri hiukset.

Vierailija
44/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mitä sitten jaksat tehdä itsesi eteen. Kuntoilet, syöt terveellisesti, pidät painon kurissa.

Mikä vaiva tuo hiusten laittaminen on, meikkaatko edes. Fööni käteen ja muotoilutuotteet käyttöön, olisit paremman näköinen. Ei jakseta, nuoret ihmiset.

Kuntoilen ja syön terveellisesti koska ne tekevät minulle hyvää ja pitävät (toivottavasti) terveenä. Meikkejäkään en pahemmin käytä. En ole keksinyt vielä tarpeeksi hyvää syytä, miksi pitäisikään.

Vierailija
45/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aivan ennen kuulematon aloitus. Vai että keski-käisenkin naisen pitkä tukka kaunistaa. En voi muuta sanoa kuin että ihanaa olla 57 -vuotias, jota ei varmaankaan kaunista enää yhtään mikään. Ja miksi sitä pitäisikään olla aina vain niin mahdottoman kaunis? Minusta on hienoa ja kunnioitettavaa, että Suomessa naiset käyvät töissä, ja tienaavat omat rahansa. Käyttävät ne sitten mielensä mukaan, kuka ulkonaiseen, kuka sisäiseen kauneuteen ja hyvinvointiin.

Vierailija
46/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Suomessa opiskellessani kadehdin muutaman paikallisen kaverin hiuslaatua. Siellä on kai enemmän juuri semmoista paksua, pitkää vahvaa hiusta jolle ei tarvi tehdä yhtään mitään ja silti näyttää hyvältä.  Saunailloissa minä olin aina fööni kourassa ja laukku täynnä kampaamotuotteita että pystyin lähtemään baariin kun nämä hyvähiuksiset odotteli että hiukset kuivuu ja hupsis, kuohkea kampaus on valmis. Lisäksi tuntui että heillä hiukset kasvaakin paljon nopeammin kuin minulla.Vaikka olenkin ulkonäkööni tyytyväinen niin jos yhden asian saisin vaihtaa olisi se juuri hiukset.

Ei se maakunnasta kiinni ole, vaan hiuslaadusta. Lyön vetoa, että heillä oli monella joku tukikäsittely, mitä käytettiin paljon etenkin 80-luvulla. Olen itse syntynyt juuri tuolla Pohjois-Suomessa, hiukseni ovat luonnonkiharat ja muotoilen ne mieleiseksi. Ei siellä läheskään kaikilla ole pitkä ja paksu tukka, se on kampaajan ansiota. Kyllä se omaa oloa kohentaa, kun on laitettu. Se vaatii kädentaitoa ja panostamista. Kuka sitten mistä nauttii. Miksi tyytyä vähempään, kun voi olla näyttävämpi, se suomalainen harmaavarpunentyyli.

Vierailija
47/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä ilmeisesti elät vain muita varten

Vierailija
48/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se maakunnasta kiinni ole, vaan hiuslaadusta. Lyön vetoa, että heillä oli monella joku tukikäsittely, mitä käytettiin paljon etenkin 80-luvulla. Olen itse syntynyt juuri tuolla Pohjois-Suomessa, hiukseni ovat luonnonkiharat ja muotoilen ne mieleiseksi. Ei siellä läheskään kaikilla ole pitkä ja paksu tukka, se on kampaajan ansiota. Kyllä se omaa oloa kohentaa, kun on laitettu. Se vaatii kädentaitoa ja panostamista. Kuka sitten mistä nauttii. Miksi tyytyä vähempään, kun voi olla näyttävämpi, se suomalainen harmaavarpunentyyli.

No ei tietenkään kaikilla mutta kyllä siihen on geeneillä ja tässä tapauksessa myös alueella on vaikutusta, monilla saamelaiset sukujuuret omaavilla nyt vaan on erilainen hiuslaatu johon ei tukikäsittelyjä tarvita vaikka kuinka niitä koittaisit suitsuttaa.

Vierailija
49/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua on ihan turha lukea avausta pidemmälle, koska kaikki mammat ovat sitä mieltä, että pitkät hiukset voivat olla suomalaisella vain ja ainoastaan hiiren häntämäinen liru niskassa ja tietenkin lyhyt tukka (mielellään jollain 'räväkällä' värillä) on se ainoa oikea ja ryhdikäs, kasvoja kohottava malli.... Ja miehet, jotka pitäisivät itkistä hiuksista - EIVÄT- voi olla mitenkään päin oikeassa omien mieltymyksiensä kanssa. Ja naimisissa oleva nainen, etenkin jos on lapsia, ei vaan voi olla pitkähiuksinen. Piste. ;,)

Vierailija
50/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos suominaista ei miehestä erota ainakaan takaapäin, kapea lantio, ukkomainen tukka, miesten vaatteet, niin järkevää. Toiset viihtyvät rumina, ja siitä vaan. Erotutaan me muutamat huolitellummat.

Vierailija
51/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalu menee teidän vanhojen ukkojen näköisten kanssa, kuinka te osaattekin olla niin luotaantyöntävän rumiluksia.

Vierailija
52/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset ei kaunista ketään, jos ne ovat huonokuntoiset, rasvaiset tai ohuet. Pitkät hiukset ei edes sovi kaikille.

Klassinen tyyli sopii aina pääsääntöisesti.

Vierailija
53/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen stylistin vinkki, jos olet vanha/vanhahko nainen ja sinulla on isot korvat, ne tulee ottaa huomioon hiusmallissa. Isot korvat vaativat kampauksen, joka peittää ne, ei korosta niitä. Paksukaulainen ei voi pitää lyhyttä tukkaa, kaula häipyy ja naama näyttää bulldogin kasvoilta. Ulkonäkö on todella helppoa pilata vääränlaisella leikkauksella.

Vierailija
54/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset jotka on jotenkin kiinni ovat mielestäni naisissa kauneinta heti silmien jälkeen. En pidä avoimista pitkistä hiuksista.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
55/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kananpersetukka kuuluu läskin suomiämmän perusvarustuksiin. Näyttävät kaikki samalta +35 vuoden ikäisenä (miehiseltä ja tympeältä) harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.

Onko tämäkin nyt sitä palstan miesvihaa? Tässähän on mainittu miehisyys ja tympeys samoissa sulkeissa?

Jokohan mä nyt alan päästä jyvälle sen miesvihahuutajan ideasta? Sanos rölli, pitääkö tää viesti poistattaa koska miesviha?

Vierailija
56/78 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokahalu menee teidän vanhojen ukkojen näköisten kanssa, kuinka te osaattekin olla niin luotaantyöntävän rumiluksia.

Vanhoja ukkoja haukuttu luotaantyöntäviksi rumiluksiksi. MIESVIHAA!!!

Hei, tämähän on hauskempaa kuin bingo. :)

Vierailija
57/78 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu surulliselta mutta toisaalta huvittavalta, että jonkun elämänsisältö tuntuu olevan ventovieraiden naisten hiusten pituus. Ihan oikeesti, eikö ihmisellä ole kerrassaan mitään muuta mietittävää, kun näitä avauksia pitää tehtailla palstoille vähän väliä?

Vierailija
58/78 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos suominaista ei miehestä erota ainakaan takaapäin, kapea lantio, ukkomainen tukka, miesten vaatteet, niin järkevää. Toiset viihtyvät rumina, ja siitä vaan. Erotutaan me muutamat huolitellummat.

Älä ny. Aina löytyy myös niitä yhtä pitkiä kuin leveitä, joiden mielestä asiallinen businesspukeutuminen on legginsit ja pirteän turkoosi tunika. Leukaan asti roikkuvan otsatukan voi värjätä tunikan väriseksi.

Vierailija
59/78 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Kokeiln kasvattaa ja kyllähän tällainen ohut tukka rupsahtaneessa naamassa oli kamala. Kun leikkautin sain todella monelta kommenttia, että sulle sopii tuo malli - eli rivien välissä sanoivat, että ei se pitkä sulle yhtään sopinut. 

Vierailija
60/78 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohut, päätä myöten kuin nuoltuna makaaava tukka joka vaatisi pitkänä hirveää laittamista !

Minulla on kolme lasta, jotka pitää saada

Kouluun/tarhaan ja työpäivä alkaa 8.00, en todellakaan herää viideltä LAITTAMAAN HIUKSIA. :O

Eli poikatukka sitten. Käytän hameita ynpäri vuoden, joka aamu sipaisen ripsiväriä ja huulipunaa. mielestäni olen hyvinkin naisellinen, mies tykkää myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä