Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostatte joululahjaksi lastenne tyttö/poikakavereille?

Vierailija

Ev

Kommentit (14)

Vierailija

En ole ajatellut ostaa mitään. Olen kyllä puhunut teinille että voisi miettiä hyvissä ajoin "koska lahjan hankkiminen nyt kuuluu hyviin tapoihin" ja minä sen luultavasti lopulta maksan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko ei mitään? Vaikka on vakavaa seurustelua? Mun mielestä outoa. Ap

Ihan oikeasti. Oma lapsi saa esim. leffalippuja tai jotain muuta, mitä voi käyttää yhdessä seurustelukumppanin kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lahjakortin. En keksi mitään kuitenkaan ja luulen että opiskelijalle ihan mieluinen lahja.

No joku sentään ostaa! Mietin kans lahjakorttia ja 50 e arvoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko ei mitään? Vaikka on vakavaa seurustelua? Mun mielestä outoa. Ap

Mikä siinä on outoa? Minusta on napanuoran katkaisemattomuutta, jos ryhtyy lastensa kavereille lahjoja hankkimaan. Enhän edes näe näitä nuoria koko jouluna enkä voi olla varma, seurustelevatko silloin enää. Lahjakortti 50 e maksuna siitä, että tiedän hänen olevan olemassa?

Vierailija

En varsinaisesti mitään. Paitsi rahoitan lasten shoppailut, joten..

Tai annoinhan mä vuosi sitten itsetehtyjä konvehteja ja karjalanpiirakoita kotiin vietäväksi. Pieni tervehdys sinne suuntaan yhteisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortin. En keksi mitään kuitenkaan ja luulen että opiskelijalle ihan mieluinen lahja.

No joku sentään ostaa! Mietin kans lahjakorttia ja 50 e arvoinen.

Samoin. 50 euroa ajattelin minäkin laittaa. Ja vähän jotain makeista joukkoon.

Vierailija

Itse en aio ostaa lahjoja kumppanini vanhemmille ja todella toivon etteivät henään minulle. Olen reilusti ilmoittanut asiasta.

Vierailija

Kyllähän niille oikeasti vakaville, joiden kanssa mennään naimisiin, pitäisi ostaa. Mutta onko se vasta, kun ollaan esim kihloissa, eli milloin seurustelukumppanista tulee perheenjäsen? Kun nuoret asuvat yhdessä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän niille oikeasti vakaville, joiden kanssa mennään naimisiin, pitäisi ostaa. Mutta onko se vasta, kun ollaan esim kihloissa, eli milloin seurustelukumppanista tulee perheenjäsen? Kun nuoret asuvat yhdessä?

Itse olen ostanut pariskunnalle yhteisen lahjan siinä vaiheessa kun suhde on jo vakiintunut. Eli kun asuvat yhdessä tai ovat kihloissa, kumpi nyt ensin tapahtuukaan. Yhteisen lahjan lisäksi oma lapsi saa rahaa, jonka voi käyttää miten haluaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat