Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avopuoliso raskaana -harkitsen eroa.

Vierailija

Ajatus siitä että tulisin isäksi on aivan kamala. Minulla ei ole mitään haluja alkaa leikkimään mitään pikkukotia vielä. Vähän olen kyllä lämminnyt ajatukselle että jos se on poika niin se voisi olla vielä ok, ainakin kun muutaman vuoden kasvaa. Tytön isäksi minusta ei ole, enkä tyttöä halua koskaan kasvattaa. Onko väärin ajatella näin?

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

On.

Jos harrastat seksiä, otat joka kerta riskin raskaudesta. Nyt nakki napsahti niin otat vastuun tekeleestäsi.

Vierailija

Vuoden poikaystävä- palkinto kyllä sulle, oot niin unelmapoiGGis, ai että! No, jos eroat hänestä niin eipä sua kukaan enää huoli kun saavat kuulla että sulla on jonkun kanssa jo lapsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On.

Jos harrastat seksiä, otat joka kerta riskin raskaudesta. Nyt nakki napsahti niin otat vastuun tekeleestäsi.

No kyllä maailma on täynnä naisia jotka ovat abortin ottaneet. Tai yh-äitejä. Minulla ei ole mitään yh-äitejä vastaan ja tienaan kyllä sen verran että sen satasen kaksi voin kuukaudessa maksaa äidille tukea jos hän haluaa pitää lapsen aivan välttämättä. Jos on poika niin voin ehkä muutaman vuoden kuluttua kyllä auttaa arjessa viemällä peleihin tjms.
AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on poika niin voin ehkä muutaman vuoden kuluttua kyllä auttaa arjessa viemällä peleihin tjms.
AP

Isyyttä se ei silti sinulta poista vaikka et osallistuisikaan arjessa tai juhlassa.

Miksi et tyttö lasta haluaisi viedä peleihin tms.?

Vierailija

Se on joka tapauksessa sun lapsi. Se asia ei muuksi muutu olit mitä mieltä tahansa. Ja se mistä puhut "pikkukodin leikkimisenä" on sen lapsen ihan oikea koti. Mieti lapsen kannalta. Sä OLET sen isä, halusit tai et, joten toivottavasti kannat vastuusi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.

No kyllä maailma on täynnä naisia jotka ovat abortin ottaneet. Tai yh-äitejä. Minulla ei ole mitään yh-äitejä vastaan ja tienaan kyllä sen verran että sen satasen kaksi voin kuukaudessa maksaa äidille tukea jos hän haluaa pitää lapsen aivan välttämättä. Jos on poika niin voin ehkä muutaman vuoden kuluttua kyllä auttaa arjessa viemällä peleihin tjms.
AP

Toivottavasti se poika ei halua olla tekemisissä sun kanssa. Olet saastaa.

Vhs

Arvaappa haluaako se lähteä sun kanssa parin vuoden päästä mihinkään peleihin jos et ole arjessa mitenkään läsnä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat