Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avopuoliso raskaana -harkitsen eroa.

Vierailija
21.11.2015 |

Ajatus siitä että tulisin isäksi on aivan kamala. Minulla ei ole mitään haluja alkaa leikkimään mitään pikkukotia vielä. Vähän olen kyllä lämminnyt ajatukselle että jos se on poika niin se voisi olla vielä ok, ainakin kun muutaman vuoden kasvaa. Tytön isäksi minusta ei ole, enkä tyttöä halua koskaan kasvattaa. Onko väärin ajatella näin?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko avovaimosi kanssa Porvoossa?

Vierailija
22/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tulee pelkkää saarnaa ja valiyusta ihmisiltä, joilla ei ole mitään tietoa minun elämästäni ja arvoistani. Olisko pitänyt jättää aloitus kirjoittamatta vaan...

AP

Ei olisi kannattanut jättää tuota aloitusta kirjoittamatta, olisit kuitenkin voinut lisätä siihen yhteystietosi, niin voitaisiin lähettää nämä viestisi sille avovaimollesi, jotta näkee itse miten itsekäs luikku olet. Voisi sitten erota siitä huolimatta pitääkö vauvan vai ei, ja vauvan pitäessään myöhemmin sitten kieltää sinulta kontakti siihen, jos iskee katumus päälle tai sieltä tuleekin se poika. Koska ei se mitään isällisyyttäsi kohdallasi ole, vaan olet todennut, että nyt sinusta olisi mukavaa, jos olisi oma lapsi. Tuota poikaakin suunnittelit vain tapaavasi, koska nuo peleihin viemiset sun muut kuulostavat mielestäsi mukavalta ajanpuuhalta. Mitä turhia niistä muista velvotteista tai sen lapsen tarpeista, kun poimitaan ne itselle sopivat ainoastaan.

Vaikken tiedä elämästäsi tai arvoistasi mitään sen verta tiedän, että olet munaton kusipää, joka ei vastuuta osaa ottaa saatikka aikuiseksi kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaton luuseri.

Vierailija
24/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielestäni reilua huijata toinen vasten tahtoaan vanhemmaksi. On äidille oikein, että joutuu kantamaan vastuun yksin. Ps. Ei kaikilla ole kahta vanhempaa ja ihmisiä niistäkin lapsista tulee.

Vierailija
25/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se äiti tai lapsi tuollaisella miehellä toisaalta tekisivätkään. Teet palveluksen, jos olet poissa jaloista. Et ole tarpeellinen.

Vierailija
26/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma ei toimi niin, että pojan kanssa rupeaisit olemaan sitten kun on isompi, paras suhde lapsella tulee isäänsä, kun lapsi kiintyy isäänsä vauvasta lähtien. Hankkiutuiko tyttöystäväsi salaa raskaaksi? Naisille täytyy etukäteen tehdä kantansa lapsista selväksi, ettei tule yllätyksiä. Et ole juttujesi puolesta sopiva isäksi. Tyttöystävältäsi katala temppu, jos itsekkäästi hankkiutui tieten tahtoen raskaaksi.

Vierailija
27/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mielestäni reilua huijata toinen vasten tahtoaan vanhemmaksi. On äidille oikein, että joutuu kantamaan vastuun yksin. Ps. Ei kaikilla ole kahta vanhempaa ja ihmisiä niistäkin lapsista tulee.

Missä luki, että on huijattu? Poimi kohta ja boldaa se, niin minäkin näen. Jos et kyseistä kohtaa kykene osoittamaan, niin voisit katsoa peiliin, kun syytät asiasta ap:n avokkia. Hiiri on harrastanut seksiä omasta vapaasta tahdostaan ja saattanut toisen raskaaksi. Missä se huijaus on tapahtunut, kerro toki?

Vierailija
28/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha saarnata asiasta mikä ei kosketa teitä! Minulle tämä olisi valtava muutos elämään, johon olen ollut tyytyväinen nykyisellään. Työt löytyy, avokki on/oli, mukava asunto ja auto, paljon kavereita ja vapaa elämä. Joku lapsi pilaisi tämän kaiken ja melko varmasti tekee avokistanikin eri ihmisen kuin se on ollut. Poika on siksi parempi että kyllä miehenä pojan kasvatus osuu enemmän kohdalle kun voi olla sanoja kiinnostuksiakin. Ja voi jutella ja tehdä asioita avoimemmin kuin tytön kanssa. Eli älkää tuomitko mua kun mun tästä pitää jotenkin selvitä ei teidän!

AP

Minä minä minä...älä sitten vanhana itke kun makaat yksin kusivaipoissa osastolla.

PS Mitä ehkäsyn kanssa kävi...?

Vierailija
29/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan on muuten näytä auta ja viihdytä yksinäistä vanhusta paskaa. Mitä tällaisia itsekkäitä k*sipäitä hyysäämään.

Vierailija
30/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan on muuten näytä auta ja viihdytä yksinäistä vanhusta paskaa. Mitä tällaisia itsekkäitä k*sipäitä hyysäämään.

*näitä

Vierailija
31/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha saarnata asiasta mikä ei kosketa teitä! Minulle tämä olisi valtava muutos elämään, johon olen ollut tyytyväinen nykyisellään. Työt löytyy, avokki on/oli, mukava asunto ja auto, paljon kavereita ja vapaa elämä. Joku lapsi pilaisi tämän kaiken ja melko varmasti tekee avokistanikin eri ihmisen kuin se on ollut. Poika on siksi parempi että kyllä miehenä pojan kasvatus osuu enemmän kohdalle kun voi olla sanoja kiinnostuksiakin. Ja voi jutella ja tehdä asioita avoimemmin kuin tytön kanssa. Eli älkää tuomitko mua kun mun tästä pitää jotenkin selvitä ei teidän!

AP

Jos sinä olisit minun aikuinen poikani, niin kyllä häpeäisin. Olisin siis epäonnistunut täysin miehen kanssa poikamme kasvatuksessa kun emme olisi osanneet kasvattaa hänelle järkeä ja vastuuta.

Vierailija
32/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tulee pelkkää saarnaa ja valiyusta ihmisiltä, joilla ei ole mitään tietoa minun elämästäni ja arvoistani. Olisko pitänyt jättää aloitus kirjoittamatta vaan...

AP

Olisi varmaan kantsinut käyttää kortsua.

Vierailija
33/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa meille vielä sun arvot? Vastuullisuus, välittäminen, rakkaus? Ei ihan siltä vaikuta. Ehkä "minä, minä, ryyppääminen, seksi" on lähempänä. Ehkä olet itse jäänyt ilman välittäviä ja läsnä olevia vanhempia, etkä siksi pysty muuhun. Jos et tuosta halua muuttua ja kehittyä, niin varmaan on parempi lähteä suhteesta. Laita piuhat poikki ja siihen asti käytä kortsua.

Vierailija
34/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tämä on provo.

Aika yleinen tilannehan tuo on, että nainen pakottaa miehen isäksi. Mulle naisena on jotenkin kunnia-asia olla luotettava seksikumppani ja pitää kunnolla huolta ehkäisystä, jotta molemmat voivat rauhassa nauttia seksistä. Abortti on myöskin ihan hyvä vaihtoehto, en tahtoisi saattaa maailmaan lasta jota isänsä ei rakasta.

Vierailija
35/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tytön kanssa löydy kiinnostuksen kohteita? Ei mun tyttöni esimerkiksi ole ollut pikkuprinsessa nukkeleikeissä, vaan kiinnostukset ovat olleet autoissa ja teknisissä vempaimissa. Mieheni on sitten tytön kanssa touhunnut näitä poikamaisia juttuja.

Vierailija
36/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus siitä että tulisin isäksi on aivan kamala. Minulla ei ole mitään haluja alkaa leikkimään mitään pikkukotia vielä. Vähän olen kyllä lämminnyt ajatukselle että jos se on poika niin se voisi olla vielä ok, ainakin kun muutaman vuoden kasvaa. Tytön isäksi minusta ei ole, enkä tyttöä halua koskaan kasvattaa. Onko väärin ajatella näin?

Olisko kannattanut huolehtia ehkäisystä, ettei tarvi tänne tulla märisemään. Myötätuntoako vielä odotat.

Vierailija
37/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs mammat nyt pillastuivat. Mulla oli äskettäin lyhyt suhde mieheen, joka oli ollut samassa tilanteessa kuin Ap. Pienen lapsen isä käy vieraissa ja itkee rakastajattarelleen, kuinka akka ei suostunut tekemään aborttia. Vallan ihanaa perhe-elämää! Tuollaistako te jonkun solurykelmän vuoksi tunteikkaiksi heittäytyvät ämmät haluatte?

Vierailija
38/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näemme nyt parisuhteessa olevan valioyksilön. Eikös se ole niin, että kaikki parhaat on varattu. Minä tunnen monta hyvää sinkkumiestä, jotka eivät ikinä tekisi noin, mutta ovat sinkkuja, eli alinta sakkaa. Tekopyhyys sikseen palstalaiset :)

Vierailija
39/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla toisaalta onnekas siitä, että on nainen ja ei tarvitse tehdä lapsia joita ei halua, vaan abortin saa vaikka mies roikkuisi jalassa kiinni ja itkisi koko operaation ajan. Olisi järkyttävää joutua vanhemmaksi vasten tahtoa.

Vierailija
40/60 |
21.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että tämä on provo.

Aika yleinen tilannehan tuo on, että nainen pakottaa miehen isäksi. Mulle naisena on jotenkin kunnia-asia olla luotettava seksikumppani ja pitää kunnolla huolta ehkäisystä, jotta molemmat voivat rauhassa nauttia seksistä. Abortti on myöskin ihan hyvä vaihtoehto, en tahtoisi saattaa maailmaan lasta jota isänsä ei rakasta.

Ahaa, eli nainen on raiskannut miehen? Se on poliisiasia.

Kyllä jokainen seksiä harrastava aikuinen (ja teini) ottaa tietoisen riskin raskaudesta kun niitä kusivehkeitä aletaan hinkata yhteen, oli ehkäisyä tai ei (se selibaatti kun on ainoa sataprosenttisen varma ehkäisykeino).