Älykkäät miehet on huonoja sängyssä

Vierailija

He eivät osaa heittäytyä. Tyhmät autonrassaajat osaa nussia.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Sanoisin kyllä ennemminkin, että hoitoalalla olevat miehet on parhaita. Oman kokemukseni mukaan lähihoitaja ja ensihoitaja ovat ne parhaimmat. Ekonomit yms ovat aika itsekeskeisiä ja tulevat nopeasti. 

Vierailija

Kehtaavatkin kunnioittaa sinua ja yrittää selvittää mihin kaikkeen olet itse valmis ennen kuin koittavat käytännössä. Autonraiskaajat näkee sut vain pilluna muiden joukossa.

Vierailija

Olin bussitehtaalla töissä. Palkanlaskija Mirkku sanoi kerran pikkujoujen jälkeen minulle: Bussinrakentajat ovat psrhaita seksissä. Tekevät kaiken hitaasti ja hartaasti. Ja jos ensimmäisellä kerralla lopputulokseen ei olla tyytyväisiä, tekevät hommat uudestaan niin monta kertaa kuin tarvitaan. Mirkku itse oli kyllä varsonainen villipeto sängyssä. Muuta en voi kertoa ettei henklöllisyys paljastu. Kirjoitettu Lumiasta, jossa virhenäppäilyjä ei pysty korjaamaan jälkikäteen kun tuli tämä uusi versio näistä sivuista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kyllä ennemminkin, että hoitoalalla olevat miehet on parhaita. Oman kokemukseni mukaan lähihoitaja ja ensihoitaja ovat ne parhaimmat. Ekonomit yms ovat aika itsekeskeisiä ja tulevat nopeasti. 

Taidat olla alan ammattilainen?

Ihan noin tarkasti pystyt kategorisoimaan eri koulutuksen saaneet? Tähän tarvitaan otosta aika paljon.... 

Vierailija

Olen huomannut saman. Mitä sivistyneempi mies, sitä huonompaa seksi on. Juntti kestää kauemmin, on kokeilunhaluisempi, itsevarmempi ja osaa paremmin eri tekniikoita. 

Harmillista että parisuhteessa pitäisi kuitenkin olla fiksu mies... Tällä hetkellä seurustelen akateemisen miehen kanssa, pieni penis, seksi kestää pari minuuttia ja takaapäin on hurjin juttu. Kaikkea ei voi saada.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palstalla ei ole miesvihaa.

Millä tavalla alotus on miesvihaa? Jos sanon etten tykkää Daniel Radcliffen ulkonäöstä niin onko se miesvihaa? Tai jos olen lesbo? Määrittele miesviha, kiitos :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla alotus on miesvihaa? Jos sanon etten tykkää Daniel Radcliffen ulkonäöstä niin onko se miesvihaa? Tai jos olen lesbo? Määrittele miesviha, kiitos :)

Tykkääkö lesbot Daniel Radcliffestä? No se onkin vähän oudon näköinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miesvihaa on, ettei nainen rakasta jokaista miestä ja anna pillua kaikille halukkaille. Jos naisella on miesmaku tai mieltymyksiä, hän on miesvihaaja! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
He eivät osaa heittäytyä. Tyhmät autonrassaajat osaa nussia.

Älykkäät ymmärtävän homman idean eikä se ole ämmän tarpeiden tyydyttäminen. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat