Mistä saa ostaa kissojen joulukalentereita?

Vierailija

Asun Helsingissä. Mistä siis löytäisin kissalle kissanminttu-joulukalenterin?

Kommentit (8)

Vierailija

Mustista ja Mirristä löytyy ihan hauska :)
Ja jos jaksat tilata, niin zooplussassa on kans. Itse olen tilannut sieltä jo 4 vuotta kissoille kalenterit.

Vierailija

Kissasi arvostaa eniten itse tehtyä kalenteria.

Ahkerampi voi tehdä sen itse virkaten, jollin kissa saa kivaa villalanka-askartelua ennen makupalan löytämistä. Laiskempi ostaa suklaakalenterin, poistaa suklaat ja laittaa kissan mieleen olevan makupalan jokaiselle päivälle. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ahkerampi voi tehdä sen itse virkaten, jollin kissa saa kivaa villalanka-askartelua ennen makupalan löytämistä. Laiskempi ostaa suklaakalenterin, poistaa suklaat ja laittaa kissan mieleen olevan makupalan jokaiselle päivälle. 

Kissani on ultrasensitiivinen ja kranttu. Itse olen hyvin laiska ja en-niin-kätevä-käsistäni joten kissa saa tyytyä Stokkan kalenteriin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Villalanka on vaarallista kissalle. Kissat saattavat syödä lankaa ja se vahingoittaa ruuansulatusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat